ارز دیجیتال موباکس Mobox چیست؟ (بررسی کامل ارز موباکس)

1401/06/16
ارز دیجیتال موباکس Mobox چیست؟ (بررسی کامل ارز موباکس)


قصد داریم در مقاله ارز دیجیتال Mobox (موباکس) چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز موباکس بپردازیم که شامل عناوین ارز دیجیتال Bobox چیست؟، نحوه کار و عملکرد ارز موباکس، ویژگی ها، آینده و قیمت Mobox میشه. قبل از شروع موضوع اصلی مقاله، توضیح مختصری درمورد ارزهای دیجیتال خدمتتون ارائه می کنیم.

ارز دیجیتال (Cryptocurrency) شکل خاصی از پول دیجیتال هست که بر پایه علم رمزنگاری ایجاد شده. بیشتر ارزهای دیجیتال برای بهره‌مند شدن از ویژگی‌های اساسی مانند غیرمتمرکز بودن، شفافیت و تغییرناپذیر بودن از بلاک چین استفاده می‌کنن. ماهیت غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال به این معنی هست که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی اونها رو کنترل نمی‌کنه. کریپتوکارنسی‌ها رو می‌توان به صورت مستقیم و بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای در اینترنت به شخص دیگه ای ارسال کرد. یعنی برای ارسال ارزهای دیجیتال به همدیگه نیازی به افتتاح حساب بانکی، استفاده از خدمات بانک‌ها یا هر سازمان واسطه‌ دیگری نخواهید داشت. رمزارزها مثل ریال و دلار پول‌هایی هستن که با سازوکار مختلفی ایجاد و توزیع میشن.

 فرایند خلق برخی از این پول‌ها مانند بیت کوین با ماینینگ انجام میشه و برای تعدادی دیگر از اونها، تمامی سکه‌ها از قبل به صورت استخراج شده در شبکه قرار می‌گیرن. ارزهای دیجیتال بر روی فناوری‌ دفترکل توزیع شده ساخته‌ شدن که یکی از محصولات مهم اون، فناوری بلاک چین هست. بلاک چین‌های عمومی که اکثر ارزهای دیجیتال از اون استفاده می‌کنن، قابلیت مشاهده تمامی تراکنش‌ها رو هم برای افرادی که در شبکه حضور دارن و هم برای افراد خارج از شبکه فراهم می‌کنه. احتمالا در بازار ارز دیجیتال با ارزهای زیادی برخورد داشتین و ارز Mobox یکی از کریپتو ها هست. به این منظور در مقاله ارز دیجیتال موباکس چیست؟ به بررسی ارز Mobox و ارائه اطلاعات مفید و کاربردی درباره این ارز می پردازیم.

ارز دیجیتال موباکس Mobox چیست؟

 ارز دیجیتال موباکس چیست؟

موباکس (Mobox) با نماد اختصاری MBOX یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که با ارزش بازار حدود 156.02 میلیون دلار، در رتبه 271 بازار قرار داشته و سهم 0.008 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. هر واحد از موباکس در زمان نوشتن این مقاله با قیمت 1.95 دلار، با احتساب نرخ تتر 26.176 تومان معادل 51.162 تومان معامله میشه و حجم مبادلات روزانه اون 63.26 میلیون دلار هست. به طور خلاصه موباکس (MOBOX) یک پلتفرم بازی هست که تاپ ها در ییلد فارمینگ در دیفای و NFT های مخصوص بازی یا گیمیفای (GameFi) رو برای ایجاد یک اکوسیستم رایگان بازی به منظور کسب درآمد ترکیب می‌کنه. ارز دیجیتال ام باکس (MBOX) به عنوان توکن بومی پلتفرم Mobox توسعه داد شده. تیم این پروژه متشکل از افرادی با تجربه در توسعه و راه‌اندازی پلتفرم‌های بازی اجتماعی هست که خود باعث جلب اعتماد بیشتر کاربران شده. مقاله دیفای چیست؟ می تونه شما رو کامل با حوزه دیفای آشنا کنه.

تیم ارز دیجیتال Mobox روحیه تمرکز زدایی رو با اعضایی که از سراسر جهان با این پلتفرم همکاری می‌کنن، واقعیت می‌بخشه. این تیم متشکل از توسعه دهندگان قرارداد هوشمند با سابقه و یک تیم حرفه‌ای در حوزه دیفای و بازی‌های بلاک چینی هست. تیم ارز دیجیتال موباکس از سال 2017 دپ‌هایی رو با ویژگی قراردادهای هوشمند ایمن برای انتقال وجوه بیش از 2.5 میلیارد دلار توسعه داده. این تیم با سال‌ها تجربه دور هم گرد اومدن تا هم فکری بکنن و یک پلتفرم بلاک چین منحصر بفرد بسازن، اونها به دنبال چگونگی رفع مشکلاتی بودن که سایر پلتفرم‌ها در گذشته نتونستن حل کنن.

ارز دیجیتال موباکس

امروزه موسسات بزرگی مثل پی پال و اسکوئر (Square)، بیت کوین رو پذیرفتن و شکی نیست که حالا کریپتو محبوبیت بیشتری پیدا کرده. با این حال این قضیه در مور dApp ها صدق نمی کنه. رشد اپلیکیشن‌های غیر متمرکز از زمان ورود DeFi به اندازه خود مارکت ارزهای دیجیتال نبوده و در مقایسه با مارکت کریپتوکارنسی، کاربران زیادی رو به خود جلب نکرده. به نظر میرسه که برنامه‌های غیر متمرکز فعال حال، روی کاربران معمولی متمرکز نشدن و همین واقعیت شروع کار رو برای کاربران ساده و بدون پیش زمینه فنی بسیار دشوار می‌کنه.

با ظهور DeFi، حدس و گمان‌های زیادی در مورد احتمال اینکه دنیای بدون بانک واقعا می ‌تونه تبدیل به واقعیت بشه یا نه، زده شده. ییلد فارمینگ روش کسب درآمد محبوبی در حوزه دیفای هست، ولی با این حال، اکثر این پروژه‌ها پایدار نیستن و ارزش ذاتی ندارن. اونها در دراز مدت برای کاربر مفید نیستن و از طرف دیگه هم، تبعیت از پروژه‌های قبلی و سهولت تکرار و کپی کردن سازوکارشون هست که نوآوری‌ها در این عرصه رو به شدت متوقف کرده. به بیان دیگه هدف پلتفرم Mobox در هسته خود، اتصال هر متاورس از طریق NFTS هست و عصر قابلیت همکاری NFT در بین بازی‌ها و پلتفرم‌های بلاک چین رو آغاز می کنه. توصیه میشه مقاله NFT چیست؟ رو هم مطالعه کنین.

علاوه بر این، Mobox قصد داره کاربرد NFTهای متعلق به عناوین بازی‌های بلاک چین رو بهبود ببخشه و با تلاش‌های مختلف، ابزار اضافی رو معرفی کنه. اکوسیستم Mbox برای ارتقای پتانسیل بازی برای کسب درآمد طراحی شده، بدون اینکه مفهوم بازی رایگان رو قربانی کنه. همه می تونن در بازی های مختلف ارائه شده توسط این پلتفرم شرکت کنن، از کشاورزی NFT گرفته تا کشاورزی بازده و بازی های بلاک چین. علاوه بر این، کاربران می‌تونن در استخرهای نقدینگی مشارکت کنن یا از NFTهای MOMO برای کسب جوایز شرط‌بندی که به ارز اصلی MBOX پرداخت میشه، استفاده کنن. قرار دادن توکن‌های MBOX می‌تونن به جعبه‌های اسرارآمیز منحصربه‌فرد MOMMO NFT پاداش بده و انگیزه‌ای برای کاربران ایجاد کنه تا ارز اصلی خودشون رو نگه دارن و اون رو به کار ببرن.

بنیان گذاران ارز دیجیتال موباکس Mobox:

ارز دیجیتال موباکس

در این پارت از مقاله ارز دیجیتال موباکس چیست؟ به بررسی و معرفی بنیان گذاران ارز موباکس می پردازیم. بنیانگذاران پلتفرم و ارز دیجیتال MBOX سابقه ای چند ساله در اپلیکیشن های Dapp دارن. اونها از سال 2018 در این فضا فعالیت می کردن و با تکیه بر تجربه و آگاهی بالا در برنامه نویسی قرارداد های هوشمند، مبلغی حدود 4 میلیارد دلار رو در این برنامه های Dapp جابه جا کردن.

پلتفرم موباکس یا Mobox، تیم خودش رو با حضور افرادی از سراسر جهان تشکیل داده تا یک تیم کاملا بین المللی رو برای برنامه های خودش گرد هم بیاره. برنامه های غیر متمرکز قبلی این تیم، به عنوان اولین بازی موفق Dapp شناخته شد.

نحوه عملکرد ارز موباکس Mobox:

مزایای ارز دیجیتال موباکس

 پلتفرم جامعه محور موباکس خواستار این هست که کاربران رو برای تعامل و تجربه توانمند کنه. زیرساخت اون عناصری رو از بازی‌های بازی برای کسب درآمد، کشاورزی غیرمتمرکز مالی و محبوبیت توکن‌های غیرقابل تعویض وام گرفته. این امکان دسترسی به همه این مفاهیم را از طریق اکوسیستمی فراهم می کنه که به کاربران اجازه میده به صورت رایگان بازی کنن و برای فعال بودن تا حد امکان جوایزی کسب کنن.

 NFTهای بومی در موباکس، MOMO نامیده میشن و می توان اون ها رو از طریق جعبه های رمز و راز به دست آورد. کاربرانی که این NFT ها رو دریافت می کنن، می تونن اونها رو مبادله کنن،NFT ها رو برای پرورش توکن های MBOX به اشتراک بذارن، یا از اونها به عنوان وثیقه برای استفاده های دیگر در سراسر بازی های اکوسیستم استفاده کنن. یکی از بازی‌های اصلی، با نامMOMO Token Master، به بازیکنان اجازه میده تا با مبارزه با همدیگه، سکه‌های طلا رو از دوستان و دشمنان خودشون غارت کنن. با رتبه بندی در تابلوی امتیازات، کاربران می تونن توکن های MBOX بیشتری رو بدون خرج کردن پول به دست بیارن. Momo Farmer به بازیکنان این امکان رو میده تا مزرعه‌ای داشته باشن و توکن‌ها رو به دست بیارن، در حالی که Trade Action آموزشی و رقابتی‌تر هست و دارای یک رقابت تجاری هفتگی بدون ریسک هست.

علت منحصر بفرد بودن موباکس Mobox:

مزایای ارز دیجیتال موباکس

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال موباکس چیست؟ توضیحاتی در رابطه با نحوه عملکرد ارز موباکس ارائه می کنیم.

ترکیبی از DeFi، بازی‌های بلاک چین و NFT فرصت‌های منحصر به فردی رو برای علاقه‌مندان مبتدی و پیشرفته به ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنه. کسب توکن های MBOX از طریق بازی های مختلف نسبتا ساده هست. علاوه بر این، دیدن یک مدل رایگان بازی همراه با بازی برای کسب درآمد جذاب هست. مفهوم دوم در بازی های مختلف موفق هست، اما اغلب نیاز به سرمایه گذاری اولیه در Mobox داره که رویکرد متفاوتی رو داراست و یک اکوسیستم قابل دسترسی ایجاد می کنه. علاوه بر این، اکوسیستم شامل ابزارهایی برای بازی و ایجاد NFT هست که از توسعه دهندگان دعوت می کنه تا امکانات مختلف رو ایجاد و کشف کنن. راه اندازی و انتشار بازی ها بر روی پلتفرم موباکس می تونه راهی مناسب برای توسعه دهندگان مشتاق بازی باشه تا اسم خودشون رو در معرض دید عموم قرار بدن.

کمپین NFT و Earn Robot CoinMarketCap:

 از آنجایی که CoinMarketCap یکی از شرکای استراتژیک Mobox هست، تیم تصمیم گرفت یک ربات CoinMarketcap ایجاد کنه. این یکی از پنج NFT افسانه ای CoinMarketCap در پلتفرم Mobox هست. یکی از اونها در بازار MBOX به قیمت 60000 دلار فروخته شد که به دلار پرداخت شد. علاوه بر این، کاربر CoinmarketCap Learn and Earn برنده NFT به عنوان یک جایزه شد، زیرا دو NFT افسانه ای به عنوان جایزه اهدا شد. برنده شدن در یک NFT بسیار کمیاب و فروش آن به قیمت 60000 دلار یک اتفاق نادر هست. CoinMarketCap Robot Legendary NFT ها آثار هنری هستن اما در بازی Token Master نیز کاربرد دارن.

مزایای ارز دیجیتال موباکس:

مزایای ارز دیجیتال موباکس

همون طورکه گفتیم، Mobox به‌عنوان یک پلتفرم بازی‌های بلاک چینی ویژگی‌های متنوعی رو ارائه میده، با این حال مزایایی داره که سبب تمایز اون با سایر ارزها میشه. در اینن پارت از مقاله ارز دیجیتال موباکس چیست؟ به چند مورد از مزایای ارز موباکس می پردازیم.

• کاربران با استیک‌کردن در استخرهای نقدینگی (Liquidity Pool) پاداش دریافت می‌کنن.

• کاربران درصورت استفاده از MOMO NFTs که با پرداخت توکن بومی موباکس به دست میاد، پاداش دریافت می‌کنن.

• کاربران می‌تونن به‌صورت رایگان بازی کنن و در طول روند بازی کسب درآمد کنن.

• پلتفرم Game Creator به توسعه‌دهندگان بازی‌های متمرکز و غیرمتمرکز اجازه دسترسی به MOMO NFT ها رو میده. مقاله معرفی 5 بازی آینده دار NFT در سال 2022 می تونه برای شما مفید باشه.

• توکن MBOX علاوه بر قابلیت استیک‌شدن، می تونه به‌عنوان رأی حاکمیتی هم استفاده بشه.

کاربرد ارز دیجیتال MBOX در پلتفرم موباکس:

ارز دیجیتال موباکس

ارز دیجیتال ام باکس (MBOX) توکن اصلی پلتفرم Mobox هست و پرداخت‌ها در این پلتفرم با این رمز ارز انجام میشن. از ویژگی‌هایی که این ارز دیجیتال رو محبوب‌تر می‌کنه این هست که اصل شفافیت و انصاف در ماهیت بلاک چین در ساخت و پرداخت اون رعایت شده. توکن‌های MBOX از قبل استخراج نشدن و در کل می‌تونیم اون رو یک ارز دیجیتال کاربردی با کارکرد عادلانه در نظر بگیریم.

این توکن طبق استاندارد BEP20 طراحی شده و روی زنجیره هوشمند بایننس بایننس اسمارت چین (BSC) قرار داره. دارندگان ارز دیجیتال MBOX حق رای دادن دارن و هولدرها قادر خواهن بود موفقیت پلتفرم موباکس (MOBOX) در امور بازی‌ها، برنامه‌های توسعه، عملکردها، رویدادها و موارد دیگه رو مدیریت و ارزیابی کنن.

موارد استفاده ارز دیجیتال ام باکس:

ارز دیجیتال موباکس

بازی: ارز دیجیتال MBOX برای خرید هنگام انجام فعالیت‌های درون بازی مثل شخصیت‌های اضافی و قرعه کشی‌ها استفاده میشه. برای مثال پاداش برنده در نبردهای بازیکن در مقابل بازیکن (PvP) با MBOX پرداخت میشه.

حاکمیت: دارندگان ارز دیجیتال موباکس می‌تونن پیشنهادات و پروپوزال‌هایی رو به سیستم ارسال کنن، به اون رأی بدن و بر روند توسعه و جهت‌گیری پلتفرم تأثیر بذارن. در واقع، ام باکس یک ارز دیجیتال حاکمیتی هست.

استخراج نقدینگی: کاربران می‌تونن در استخرهای نقدینگی مختلف در این پلتفرم سهیم بشن یا توکن‌های NFT MOMO رو به اشتراک بذارن و پاداش‌هاشون رو به شکل توکن‌های MBOX به دست بیارن.

جعبه‌های رمزآلود NFT: کاربران می‌تونن ارز دیجیتال MBOX رو برای شانس دستیابی به جعبه‌های حاوی NFT ‌های MOMO خرج کنن.

حراج MOMO NFT: کاربران می تونن با استفاده از ارز دیجیتال موباکس، توکن‌های افسانه‌ای NFT MOMO رو خریداری کنن.

صرافی‌های پشتیبان ارز دیجیتال موبوکس (Mbox):

ارز دیجیتال موباکس

ارز دیجیتال موبوکس (Mbox) یک توکن کاربردی هست که از آن برای پردازش تراکنش‌های انجام‌شده در پلتفرم‌های گیمینگ NFT استفاده میشه. اگر تمایل دارین در این دارایی رمزنگاری‌شده سرمایه‌گذاری کنین، می‌تونین اون رو از طریق صرافی‌های پشتیبان Mbox خریداری کنین. تعدادی از برترین صرافی‌های پشتیبان موبوکس و ارزهای جفت‌شده با اون در این پارت از مقاله ارز دیجیتال MBOX معرفی می کنیم.

• Binance MBOX/USDT،MBOX/BUSD ،MBOX/BTC ، MBOX/BNB

• DigiFinex (MBOX/USDT)

• Hoo (MBOX/USDT)

• io (MBOX/USDT و MBOX/ETH)

• MEXC Global (MBOX/USDT)

• CoinEx (MBOX/USDT)

• Pancacke Swap (MBOX/WBNB)

• Poloniex (MBOX/USDT)

• HitBTC (MBOX/USD و MBOX/BTC)

قیمت و آینده Mobox:

 ارز دیجیتال موباکس

معامله گران و سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال باید در خرید و سرمایه گذاری های خودشون فاکتور مهمی رو مورد توجه قرار بدن، بررسی آینده و قیمت ارزهای دیجیتال هست. اگه قصدد سرمایه گذاری و خرید ارز MBOX رو دارین، باید اطلاعاتی در مورد قیمت و آینده Mobox به دست بیارین. به همین منظور ما در این بخش از مقاله ارز دیجیتال Mobox چیست؟ به بررسی قیمت و آینده Mobox می پردازیم. بهتره بدونین برای پیش بینی آینده ارز موباکس باید عوامل زیای رو مورد توجه قرار بدین. وضعیت اقتصادی کشورها، اخبارها و رسانه ها، میزان تقاضا برای خرید رمز ارز و اهداف تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال موباکس نمونه هایی از فاکتورهایی هستن که روی قیمت Mobox تاثیر می ذارن.

در ادامه این پارت به بررسی قیمت و آینده Siacoin از سال 2022 تا 2026 می پردازیم.

 پیش بینی قیمت موباکس 2022:

 با توجه به تحلیل‌های فنی صورت گرفته روی داده‌های قیمت گذشته MBOX، پیش‌بینی شده در سال 2022 قیمت Mobox به حداقل سطح 2.62 دلار برسه. قیمت MBOX می تونه به حداکثر سطح 3.05 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 2.72 دلار برسه.

پیش بینی قیمت موباکس 2023:

 بر اساس پیش بینی ها قیمت Mobox در سال 2023 به مینیمم سطح 3.75 دلار برسه. قیمت Mobox می توانه به ماکسیمم سطح 4.57 دلار با میانگین قیمت 3.88 دلار در سال 2023 برسه.

پیش بینی قیمت و اینده موباکس 2024-2025:

 طبق قیمت پیش‌بینی‌شده و تحلیل تکنیکال، پیش‌بینی میشه در سال 2024 قیمت موباکس به حداقل سطح 5.32 دلار برسه. قیمت MBOX می تونه با میانگین قیمت معاملاتی 5.48 دلار به حداکثر سطح 6.41 دلار صعود کنه.

 طبق پیشبینی ها قیمت 1 Mobox در سال 2025 به حداقل سطح 7.90 دلار نزول کنه و همچنین قیمت MBOX می تونه به حداکثر سطح 9.31 دلار با میانگین قیمت 8.12 دلار در طول سال 2025 افزایش یابه.

پیش بینی قیمتو اینده موباکس 2026:

 پیش‌بینی میشه که قیمت Mobox در سال 2026 به پایین‌ترین سطح ممکن یعنی 11.62 دلار برسه. طبق پیشبینی ها، قیمت MBOX می‌تونه به حداکثر سطح ممکن 14.15 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 12.02 دلار برسه.

کیف پول ارز دیجیتال موباکس:

کیف پول ارز دیجیتال موباکس

اولین و مهم ‌ترین قدم برای رشد یک پروژه و افزایش محبوبیت اون در میان کاربران، سهولت دسترسی به اون هست. کاربران همیشه مسیر کوتاه و راحت رو انتخاب می کنن. با این حال، برنامه‌های غیر متمرکز قادر به حل و مدیریت این قسمت مشکل نیستن و همیشه به کیف پول‌ها و ارائه دهندگان ثالث وابسته هستن. هنگامی که توسعه دهندگان امکان کنترل فرآیندهای درون سازمانی خودشون رو ندارن، محدود میشن و در فرآیندهای پیچیده‌ای که مانع پذیرش گسترده پلتفرمشان میشه، گرفتار میشن. این درست جایی هست که Mobox به عنوان یک نقطه قوت بزرگ، کیف پول ارز دیجیتال مختص خودش رو ارائه میده. این ویژگی امکان یکپارچه شدن هر برنامه کاربردی در پلتفرم ارز دیجیتال موباکس رو فراهم می‌کنه. کاربران همچنین می تونن، انتخاب کنن که با حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود ثبت نام کنن و یا وارد بشن و کلیدهای خصوصی خودشون رو در فضای ابری فراهم شده ذخیره کنن. این قابلیت پلتفرم رو برای استفاده ساده‌تر می‌کنه، در حالی که همه چیز رو همچنان غیر متمرکز و ایمن نگه می‌داره. به منظور اطمینان از اینکه کاربر همیشه راحت‌ترین دسترسی رو به همه دارایی‌های رمز ارزی خودش داره، موباکس کیف پول ارز دیجیتال خودش رو در اندروید و iOS ارائه کرده تا اطمینان حاصل کنه که رمز ارزها و NFT های شما از هر کجا و در هر زمان قابل دسترسی هستن.

کیف پول Binance Chain:

کیف پول ارز دیجیتال موباکس

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال موباکس، بایننس چین ولت هست. بایننس چین ولت در حقیقت کیف پول ارز دیجیتال رسمی صرافی بایننس (Binance) به انگیزه دسترسی به بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)، بایننس چین (Binance Chain) و شبکه اتریوم هست. این کیف پول حاوی امنیت بالایی هست و یکی از مزایای این والت ارز MBOX این هست که از راه این والت می توان با هزاران پروژه و قرارداد هوشمند در بلاک چین‌ های گوناگون همکاری برقرار کرد. از کیف پول تحت وب بایننس چین ولت می توان در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و بریو (Brave) استفاده کرد.

کیف پول Safepal:

کیف پول ارز دیجیتال موباکس

کیف پول SafePal یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال موباکس هست که کار خودش رو در سال 2018 میلادی آغاز کرد. این والت ارز دیجیتال، اولین کیف پول سخت‌افزاری هست که توسط صرافی بایننس سرمایه‌گذاری و پشتیبانی میشه. سیف پل علاوه بر نسخه سخت‌افزاری، والت نرم‌افزاری خودش رو هم ارائه داده تا در کنار ذخیره و نگهداری رمز ارزها، بستری برای فعالیت در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز فراهم کنه؛ از این رو می‌توان گفت که این کیف پول، تمام فعالیت‌های ممکن در حوزه ارزهای رمزنگاری شده را پشتیبانی می‌کنه.

کیف پول Trust wallet:

کیف پول ارز دیجیتال موباکس

تراست ولت یکی دیگه انواع کیف پول ارز دیجیتال موباکس هست. تراست ولت کیف پولی هست که به طور رسمی توسط Binance پشتیبانی می‌شه، و یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال Mobox به شمار میره. اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدید و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای SC خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Androidو IOS ، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. ویدیو و مقاله آموزش نصب و راه اندازی تراست ولت در ایران بایننس شما را با صفر تا صد این کیف پول آشنا خواهد کرد.

کیف پول Metamask:

کیف پول ارز دیجیتال موباکس

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال موباکس، متامسک هست. متامسک یک کیف پول دیجیتال هست که علاوه بر نسخه اندروید و iOS اون، روی مرورگرهای کروم (Chrome) و فایرفاکس (Firefox) هم استفاده میشه و جزو بهترین کیف پول های ارز MBOX بشمار میره. این والت مثل پلی در بین مرورگرهای معمولی و بلاک چین ها عمل می‌کنه. بلاک چین Ethereum شبکه‌ای هست که کاربران آن، اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (dApps) و رمز ارزهای خودشون رو می‌سازن. این والت محبوب تنها توانایی نگهداری توکن‌های اتریومی (مانند ETH و ERC20) و توکن‌های ساخته شده با استاندارد BEP20 رو داره. 

کیف پول های زیادی ارز MBOX رو ساپرت می کنن که می تونیم به Mobox wallet، wallet connect، Trezor wallet و... اشاره کنیم.

 

نتیجه و جمع بندی:

در مقاله ارز دیجیتال Mobox چیست؟ تلاش کردیم صفر تا صد ارز دیجیتال موباکس رو مورد بررسی قرار بدیم و اطلاعات مفیدی درمورد کاربردهای موباکس، قیمت MBOX، آینده موباکس و کیف پول ارز دیجیتال موباکس و... ارائه کنیم. ارز دیجیتال موبوکس (MBOX)، ارز بومی پلتفرم MOBOX بوده که در سال 2021 توسط تیمی حرفه‌ای با سرپرستی Vadim Kot ایجاد شد. شما می‌توانید ارز MBOX رو از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس تهیه کنین و در کیف پول‌های معتبری مثل Metamask و سایر کیف پول های معرفی شده ذخیره کنین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال موباکس Mobox چیست؟ (بررسی کامل ارز موباکس)
سوال امنیتی :7+32 = ?