ارز دیجیتال پکس گلد Pax gold چیست؟( بررسی کامل ارز پکس گلد)

1401/06/15
ارز دیجیتال پکس گلد Pax gold چیست؟( بررسی کامل ارز پکس گلد)


هدف از ارائه مقاله ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟ بررسی صفر تا صد ارز دیجیتال پکس گلد هست. همچنین در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی در مورد اینده پکس گلد و کیف پول ارز دیجیتال PAXG برای شما ارائه کنیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال پکس گلد برای شما ارائه کنیم، بهتره ابتدا مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشیم تا بتونین به راحتی مفهوم ارز دیجیتال پکس گلد رو درک کنین.

ارز دیجیتال یا رمزارز، پولی هست که با کمک الگوریتم‌های رمزنگاری‌شده بین کاربران مبادله میشه. رمزنگاری شدن این پولِ دیجیتال، باعث تفاوت در پول فیات (اسکناس‌های فعلی مثل دلار) و جلوگیری از جعل کردن هست. بیشتر ارزهای دیجیتال بر پایه شبکه‌های غیرمتمرکز مبتنی بر فناوری بلاک چین هستن؛ یعنی دفتر توزیع‌شده‌ای که توسط یک شبکه مجازی مدیریت میشه. یکی دیگر از ویژگی‌های مشخص ارزهای دیجیتال این هست که مالک خاصی ندارن. این ویژگی باعث می‌شه تا از دست‌کاری و مداخلات دولت‌ها مصون بمونن. 

رمزنگاری به الگوریتم‌ها و تکنیک‌های رمزگذاری مختلفی گفته میشه که از این ورودی‌ها محافظت می‌کنن، مثل رمزگذاری منحنی بیضوی، جفت کلید عمومی_خصوصی و توابع هش. بازار ارزهای دیجیتال دریای وسیعی از ارزهای متنوع با ویژگی های منحصربفرد هست که هرکسی با تحقیق و مطالعه تصمیم به خرید و سرمایه گذاری می گیره. احتمالا در بین ارزهای دیجیتال با ارز دیجیتال Pax gold برخورد داشتین و می خواین اطلاعاتی در مورد این ارز کسب کنین، به این منظور ما مقاله ارز دیجیتال PAXG چیست؟ قصد داریم تا اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال پکس گلد، آینده پکس گلد و کیف پول ارز دیجیتال PAXG برای شما ارائه کنیم.

ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟

ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که ارز دیجیتال پکس گلد با نماد اختصاری PAXG نوعی ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با ارزش بازار حدود 622 میلیون دلار، در رتبه 116 بازار کریپتوکارنسی ها قرار داره و سهم 0.02 درصدی از کل بازار رو در اختیار داره. Paxos Gold (PAXG)یک دارایی رمزنگاری شده هست که توسط ذخایر طلای واقعی که توسط Paxos، یک شرکت انتفاعی مستقر در نیویورک نگهداری میشه، پشتیبانی میشه.

 هر توکن  PAXG برای 1 اونس طلای خوب قابل بازخرید هست که توسط Paxos و شرکای اون در خزانه‌ها نگهداری میشه و ارزش بازار پکس گلد منعکس کننده طلای فیزیکی هست که نشون میده. PAXG رو می توان به عنوان یک توکن در بلاک چین اتریوم توسعه داد، به این معنی که می‌توان اون رو با سایر دارایی‌های رمزنگاری شده مبادله کرد و توسط مالکان با استفاده از کلیدهای رمزنگاری ایمن شد.

 برای اطمینان از حفظ مداوم ذخایر خود، Paxos  تحت ممیزی ماهانه قرار می گیره تا تأیید کنه که عرضه توکن های PAXG با مقدار طلایی که داره، مطابقت داره. کاربران همچنین می تونن PAXG رو برای شمش های طلا در هر نقطه از زمان، در صورت انتخاب، بازخرید کنن. قابل توجه هست که توکن‌های PAXG تا 18 اعشار قابل تقسیم هستن و مقادیر کمتری از طلا رو می‌توان از طریق شبکه‌ای از خرده‌فروشان فیزیکی طلا در سراسر جهان بازخرید کرد.

بنیان گذاران ارز دیجیتال Pax gold:

ارز دیجیتال Pax gold

 نوبت به این رسیده تا در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال پکس گلد چیست؟ اطلاعاتی در مورد تاریخچه ارز دیجیتال پکس گلد برای شما ارائه کنیم و به معرفی بنیانگذاران ارز دیجیتال PAXG کنیم. بهتره بدونین که ارز دیجیتال پکسوس Paxos که در سال 2012 توسط (چارلز کاسکاریلا) و Rich Teo (ریچ تئو) تأسیس شد، که یک استارتاپ متخصص در ایجاد زیرساخت برای تبادل ارزهای دیجیتال هست.

در سال 2018،Paxos Paxos Standard (PAX) رو منتشر کرد، یک دارایی رمزنگاری با پشتوانه 1:1 با ذخیره دلار آمریکا که توسط Paxos در حساب‌های بانکی ایالات متحده ذخیره شده بود. در نتیجهPaxos Gold در سال 2019 راه اندازی شد. ارز دیجیتال پکس حال حاضر توسط طلایی که در خزانه های Brinks تضمین شده و از طریق شرکت Paxos Trust در بازداشت نگهداری میشه، پشتیبانی میشه.

چه کسی پشت PAX Gold است؟

 PAX Gold توسط Paxos Trust Company ، یک موسسه مالی مستقر در نیویورک و یک شرکت فناوری متخصص در فناوری بلاک چین ایجاد شد همونطور که گفتیمPaxos در سال 2012 توسط چارلز کاسکاریلا، تحلیلگر سابق گلدمن ساکس و ریچارد تئو، تحلیلگر سابق Cedar Hill Capital Partners تاسیس شد.

PAX Gold اولین تلاش Paxos در زمینه ارزهای دیجیتال نیست. Paxos انواع دیگری از پروژه های رمزنگاری از جمله PAX Dollar (USDP)، یک دلار دیجیتال و استیبل کوین رو ایجاد کرده. Paxos حمایت نهادی قوی دریافت کرده و بیش از 500 میلیون دلار از سرمایه‌گذارانی مانند OakHC/FT، Mithril Partners و PayPal Ventures جمع‌آوری کرده.

نحوه کار پلتفرم پکس گلد چگونه است؟

پلتفرم پکس گلد

موضوعی که می خواهیم در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال PAXG چیست؟ برای شما ارائه کنیم، نحوه کار پلتفرم پکس گلد هست. بهتره بدونین که پلتفرم پکس گلد بر روی بلاک چین اتریوم اجرا میشه و تراکنش‌های اون بر اساس قوانین قرارداد هوشمند تعیین‌شده توسط شبکه ها فعالیت می‌کنه. این شرکت هزینه کمی رو برای ایجاد و از بین بردن توکن های PAXG چیزی حدود 20 درصد کارمزد دریافت می کنه. همچنین هزینه‌هایی در زنجیره وجود داره که کاربران برای انتقال توکن‌ها در اتریوم می‌پردازن. 

جالب اینجاست که بدونین پلتفرم پکس گلد هر تراکنش رو با استفاده از ابزارهای تحلیلی شخص ثالث نظارت می کنه. این در تلاشی برای بررسی موارد بالقوه کلاهبرداری و پولشویی انجام میشه. در نهایت، مانیتورهایی برای قراردادهای هوشمند منظم نیز وجود داره، جایی که توسعه دهندگان کد رو برای شناسایی اشکالات و آسیب پذیری ها بررسی می کنن.

چه چیزی Pax Gold رو منحصر به فرد می کنه؟

Pax Gold

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال PAXG چیست؟ به بررسی ویژگی هایی می پردازیم که باعث شده تا ارز دیجیتال پکس گلد منحصر به فرد بشه. با تعداد فزاینده ای از توکن های ERC-20 که برای خرید در دسترس هستن، Pax Gold متمایز هست، زیرا توسط یک کالای از قبل تاسیس شده پشتیبانی میشه.

یکی از اهداف اصلی Pax Gold این هست که سرمایه گذاری در طلا رو در دسترس تر کنه. بهتره بدونین که در وایت پیپر این ارز نیز نوشته شده که بیش از 3.5 تریلیون دلار از کل طلای موجود امروز صرفا برای مقاصد سرمایه گذاری استفاده میشه.

با این حال، بخش بزرگی از اون برای سرمایه گذاران کوچک در دسترس نیست. اینجاست که پلتفرم Pax Gold وارد بازی میشه. هر توکن PAXG توسط کسری از شمش طلای London Good Delivery که در خزانه‌های طلای Brink ذخیره میشه، که شرکت ذخیره‌سازی مورد تایید انجمن بازار شمش لندن هست، پشتیبانی میشه.

پکس گلد از طریق ترکیب امنیت و نقدینگی ارائه شده توسط ارز دیجیتال مبتنی بر بلاک چین و نام تثبیت شده طلا به عنوان یک کالای فیزیکی، فرصت سرمایه گذاری جدیدی رو برای معامله گرون به ارمغان میاره. PAXG از دیگر توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال الهام گرفته تا توکن هایی با پشتوانه طلا نیز ایجاد کنن.

چرا PAXG ارزش دارد؟

Pax Gold

 ارز دیجیتال PAXG ارزش خودش رو از توانایی خود در قادر ساختن سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال به منظور انتقال ارزش به دارایی‌هایی که در معرض قیمت طلا هستن، به دست میاره. این سرمایه‌گذاران ممکنه به این ایده کشیده بشن که می‌تونن ارزش دارایی هایی رو که به ارزش بلندمدت شون باور دارن، حفظ کنن، در حالی که از ویژگی‌های پول رمزنگاری، از جمله تبادل آنلاین آسان، قابل حمل و مبادله لذت می‌برن.

عوامل مثبت برای PAX Gold: 

• مقررات

صنعت کریپتو تحت نظارت مداوم هست و با درخواست‌های مکرر برای افزایش مقررات مواجه شده. بسیاری از ارزهای دیجیتال در یک منطقه خاکستری غیرقابل تنظیم عمل می کنن که در صورت تغییر مقررات ممکنه منجر به مشکلاتی بشه. اما برخلاف سایر ارزهای دیجیتال، ارز PAXG به طور کامل توسط NYDFS تنظیم و تایید شده. بنابراین، PAX Gold احتمالاً با هیچ مانع بزرگ دولتی برای موفقیت آینده روبرو نخواهد شد.

• مسائل جهانی

مسائل کلان اقتصادی و مسائل ژئوپلیتیک مانند کووید، تورم یا جنگ اغلب منجر به افزایش تقاضا برای طلا میشه. در زمان‌های پر فراز و نشیب، سرمایه‌گذاران تمایل دارن از بازارهای پرنوسان‌تر دور بشن و به دارایی‌های «پناهگاه امن» پایدارتری مانند طلا برن. شاهد این امر رو می توان در موفقیت قیمتی PAX Gold نسبت به سایر دارایی های اصلی در سال پرتلاطم و پرتلاطم 2022 مشاهده کرد.

• کیفیت پروژه

 PAX Goldدارای ارزش پیشنهادی قوی هست که به مسائل واقعی در بازار طلا می پردازه. اگه PAX Gold بتونه به ارائه ارزش از طریق ویژگی‌های مفید، طلای با کیفیت و امنیت بالا ادامه بده،PAX Gold احتمالا ویژگی‌های اساسی مورد نیاز برای موفقیت بلندمدت رو خواهد داشت.

این عوامل در کنار هم نشون میدن که PAX Gold قطعات مناسبی برای موفقیت بالقوه داره. با این حال، فقدان یک نقشه راه خوب توسعه‌یافته توسط تیم، سرمایه‌گذاران رو نسبت به افزایش بیش از حد پروژه مردد می‌کنه.

عوامل منفی برای PAX Gold: 

• رقابت بالا

در حال حاضر چندین پروژه دیگه با PAX Gold در حوزه ارزهای دیجیتال با پشتوانه طلا رقابت می کنن. Tether Gold (XAUT) یک بازیکن پیشرو در صنعت طلای رمزنگاری شده هست و یکی از قوی ترین رقبای PAX Gold محسوب میشه.

Tether نه تنها یک محصول مشابه رو ارائه میده، بلکه شناخت نام تجاری و پشتیبانی که با نام Tether ارائه میشه رو هم به ارمغان میاره. اگه قراره PAX Gold از تتر گلد و سایرین پیشی بگیره، باید یک مزیت رقابتی واضح ایجاد کنه. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا تیم برنامه‌های عمده‌ای داره که چنین تمایزی رو فراهم کنه یا نه. 

• فقدان نقشه راه دقیق

تیم رهبری در Paxos آپدیت یا نقشه راه دقیقی برای آیندهPAX Gold ارائه نکردن و هیچ ابتکار یا تغییر عمده جدیدی رو برای پروژه اعلام نکردن. این قطعا نگران کنندس. نوآوری مستمر در دنیای کریپتو در حال تغییر بسیار مهم هست و اگه PAX Gold می‌خواد در صنعت قدیمی و تثبیت شده طلا موفق بشه، باید تیم پکس گلد به نوآوری و ارائه ارزش جدید برای سرمایه‌گذاران ادامه بدن.

تفاوت بین بیت کوین و PAX Gold چیست؟ (Bitcoin vs Pax gold)

Pax Gold

ما سعی می کنیم تا در این بخش از مقاله ارز دیجیتال PAXG چیست؟ اطلاعاتی در مورد تفاوت ارز دیجیتال PAXG با ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم. بیت کوین اغلب به عنوان طلای دیجیتال برچسب گذاری میشه، در حالی که PAX Gold نوعی رمز ارز با پشتوانه طلا هست. برچسب طلای دیجیتال بیت کوین هیچ ارتباطی با پیوندهای فیزیکی با طلا نداره، بلکه به دلیل شباهت های اقتصادی بین این دو دارایی هست.

 هم بیت کوین و هم طلا ذخیره ارزش، کاهش تورم، محدودیت عرضه و تورم هستن. از طرف دیگه، PAX Gold یک توکن دیجیتالی هست که در واقع توسط طلا پشتیبانی میشه و مالکیت مستقیم طلای فیزیکی رو در اختیار سرمایه‌گذاران قرار میده. به بیان ساده، رابطه بیت کوین با طلا تنها یک قیاس هست، در حالی که رابطه PAX Gold با طلا یک نمایش مستقیم هست.

PAX Gold چه تفاوتی با طلای ETF دارد؟ 

EFT goldها یکی از محبوب ترین روش ها برای سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در طلا هستن که روزانه بیش از 112 میلیارد دلار معاملات انجام میشه.ETF های طلا یک راه ساده و مطمئن برای سرمایه گذاران برای قرار گرفتن در معرض طلا هستن.

هر کسی که یک حساب کارگزاری داره، می تونه ظرف چند دقیقه یک ETF طلا بخره. با این حال، توجه به این نکته مهم هست که ETF های طلا هیچ گونه مالکیت واقعی طلا رو در اختیار سرمایه گذاران قرار نمیدن. PAX Gold همون قیمت و سادگی ETF های طلا رو ارائه میده، در حالی که مالکیت واقعی طلای فیزیکی رو نیز برای سرمایه گذاران فراهم می کنه.

چند کوین پکس گلد (PAXG) در گردش است؟

کوین پکس گلد

 توکن‌های Pax Gold دارای نسبت یک به یک هستن و ذخیره‌سازی طلا پشتوانه اونها هست. این بدان معناست که به ازای هر اونس طلا یک سکه PAXG وجود داره که تحت پوشش پروتکل طلای Pax قرار داره.

از این نظر، مقدار توکن های PAXG در گردش به طور مکرر تغییر می کنه. در حال حاضر حدود 60161 کوین PAXG در گردش هست. با این حال، تعداد سکه‌ها تقریبا هر دقیقه با معرفی سرمایه‌گذاران جدید تغییر می‌کنه و Pax gold عرضه طلای موجود برای پشتوانه رو افزایش میده.

 شبکه Pax gold چگونه ایمن است؟

کوین پکس گلد

نوبت این رسیده تا در این بخش از مقاله ارز دیجیتال PAXG چیست؟ اطلاعاتی در مورد سطح امنیت پلتفرم پکس گلد برای شما ارائه کنیم. در وایت پیپر رسمی، چارلز کاسکاریلا، مدیرعامل Pax Gold توضیح میده که پروتکل PAXG به طور کامل بر روی بلاک چین اتریوم ایجاد شده و با مدل اثبات کار (PoW) ایمن شده. با این حال، PAXG به طور انحصاری به اتریوم وابسته نیست و می‌تونه روی سایر بلاک چین‌ها نیز راه‌اندازی بشه.

پروتکل های اثبات کار یک رویکرد کلاسیک برای استخراج ارزهای دیجیتال رو نشون میده که بیت کوین برجسته ترین نمونه اون هست. با این حال، اتریوم اخیراً انتقال خودش رو به مدل الگوریتم اثبات سهام (PoS) آغاز کرده و هدف اون کاهش منابع لازم برای استخراج توکن هست.

 از کجا می توان ارز دیجیتال پکس گلد (PAXG) خرید؟

 Pax Gold یک توکن ERC-20 هست، به این معنی که می تونین ارز PAXG رو در بسیاری از صرافی های معتبر خریداری کنین و می تونین این ارز رو در طیف گسترده ای از کیف پول های ارزهای دیجیتال ذخیره کنین. برخی از صرافی های پیشنهادی برتر برای تجارتPax Gold عبارتند از:

• صرافی Binance

• صرافی BitZ

• صرافی FTX 

• صرافی Kraken

• صرافی Gemini 

توجه به این نکته حائز اهمیت هست که در حالی که Pax Gold توسط شمش های فیزیکی طلا پشتیبانی میشه، هنوز ریسک مرتبط با سرمایه گذاری و تجارت PAXG وجود داره.

بررسی قیمت و اینده پکس گلد:

قیمت و اینده پکس گلد

یکی از فاکتورهایی که کاربران بازار ارزهای دیجیتال در هنگام سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال PAXG بهش توجه دارن، بررسی قیمت و آینده PAXG هست. بازار ارزهای دیجیتال نیز مانند سایر بازارهای اقتصادی نوسانات صعودی و نزولی زیادی داره که عوامل زیادی سبب این نوسانات میشن.

از فاکتورهایی که روی اینده پکس گلد و آینده PAXG و تاثیر می ذارن می تونیم به جنگ اقتصادی کشورها، میزان تقاضای مردم، اختلالات در پلتفرم ها و... اشاره کنیم. بنا به این دلایل پیشبینی قیمت و آینده Pax gold و سایر رمزارز ها سخت هست. در ادامه این پارت به بررسی قیمت PAXG از سال 2022-2026 می پردازیم.

  • پیش بینی قیمت پکس گلد 2022:

 با توجه به تحلیل‌های فنی در مورد داده‌های قیمت گذشتهPAXG، پیش‌بینی میشه در سال 2022 قیمت PAX Gold به حداقل سطح 2548.38 دلار برسه. قیمت PAXG می تونه به حداکثر سطح 3073.85 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 2625.82 دلار برسه. 

  •  پیش بینی قیمت پکس گلد 2023:

 بر اساس پیشبینی ها قیمت PAXG در سال 2023 به حداقل سطح 3747.77 دلار میرسه. قیمت طلای PAX می‌تونه به حداکثر سطح 4516.40 دلار با میانگین قیمت 3852.81 دلار در طول سال 2023 صعود کنه.

  • پیش بینی قیمت PAXG برای 2024-2025:

طبق پیش بینی قیمت و تحلیل تکنیکال، پیش بینی میشه در سال 2024 قیمت PAX Gold به حداقل سطح 5405.62 دلار برسه. قیمت PAXG می تواند به حداکثر سطح 6403.03 دلار با میانگین قیمت معاملاتی 5598.26 دلار صعود کنه. انتظار میره قیمت 1 PAX Gold در سال 2025 به حداقل سطح 8149.77 دلار برسه. قیمت PAXG می‌تونه به حداکثر سطح 9336.87 دلار با میانگین قیمت 8373.70 دلار در طول سال 2025 صعود کنه.

  • پیش بینی قیمت و آینده PAXG 2026:

پیش‌بینی میشه قیمت PAXG در سال 2026 به پایین‌ترین سطح ممکن یعنی 11832.33 دلار برسه. طبق پیشبینی ها، قیمت PAXG می‌تواند به حداکثر سطح ممکن 14029.98 دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده 12167.28 دلار برسه.

کیف پول های ارز دیجیتال Pax gold:

کیف پول های ارز دیجیتال Pax gold

اگه قصد خرید و سرمایه گذاری توکن Pax gold رو دارین و می خواین توکن هاتون رو در فضایی امن ذخیره کنین، باید از کیف پول هایی که از توکن های PAXG پشتیبانی می کنن، استفاده کنین. بنابراین در این بخش از مقاله ارز دیجیتال PAXG چیست؟ به بررسی کیف پول های PAXG می پردازیم.

کیف پول نرم افزاری Metamask:

کیف پول های ارز دیجیتال پکس گلد

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال پکس گلد، والت نرم افزاری متامسک هست. متامسک (Metamask) یکی از کیف پول‌های رسمی و معتبر هست که به صورت افزونه‌ای روی مرورگرهای کامپیوتر فعالیت می‌کند. با این نرم‌افزار می‌توانید به راحتی به ذخیره‌سازی اتریوم و توکن‌های مبتنی بر اتریوم (ERC-20) من جمله ارز PAXG بپردازین.

بدون اغراق متامسک رو می‌توان بیش از یک کیف پول دانست چراکه علاوه بر تمام امکاناتی که کیف‌پول‌ها ارائه میدن، این افزونه امکان تعامل با برنامه‌های غیرمتمرکز (D-apps) و قراردادهای هوشمند رو نیز داره.

کیف پول Coinbase:

کیف پول های ارز دیجیتال پکس گلد

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال پکس گلد، ولت نرم افزاری کوین بیس هست. بهتره بدونین کیف پول کوین بیس یکی از امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال در جهان محسوب میشه که از اکثر ارز ها از جمله ارز PAXG پشتیبانی می کنه. با توجه به ادغام اون با پلتفرم صرافی کوین بیس، سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارز دیجیتال، از ذخیره دارایی های دیجیتالی خودشون در این کیف پول احساس امنیت خواهند کرد.

کیف پول کوین بیس یک کیف پول دیجیتالی هست، که از ذخیره سازی گرم، برای نگهداری ارز های دیجیتال استفاده می کنه. این بدان معناست که کیف پول Coinbase یک کیف پول ارز دیجیتال گرم هست (کیف پول گرم، به کیف پول های نرم افزاری ارز دیجیتال اطلاق میشه).

کیف پول Free Wallet (نسخه تحت وب، موبایل):

کیف پول های ارز دیجیتال پکس گلد

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال پکس گلد، والت نرم افزاری فری ولت هست. فری ولت چند ارزی هست و از بیش از 30 رمز ارز از Pax gold پشتیبانی می‌کنه. این کیف پول بر روی پلتفرم‌های موبایل (ios و اندروید ) و وب قابل استفاده هست.

به کاربران امکان خرید رمز ارز‌های داخلی از طریق کیف پول‌های اعتباری و امکان تراکنش رایگان رو میده؛ برای تامین امنیت از ویژگی‌هایی مانند احراز هویت 2FA و چند امضایی استفاده می‌کنه.

کیف پول سخت افزاری Trezor (ترزور):

کیف پول های ارز دیجیتال پکس گلد

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال پکس گلد، والت سخت افزاری ترزور هست. کیف پول ترزور تی نسل جدید کیف پول های دیجیتالی شرکت ترزور از بهترین کیف پول های موجود در بازار هست. این کیف پول طوری طراحی شده که با اطمینان از بیت کوین، ارزهای دیجیتالی و سایر رمزهای خودتون مواظبت کنین. این کیف پول از بیش از 1000 ارز دیجیتال من جمله DGB پشتیبانی می کنه و امروزه جزو ولت های محبوب بشمار میره.

کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X:

کیف پول های ارز دیجیتال پکس گلد

یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال PAXG، والت سخت افزاری لجر هست. لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) نوعی کیف پول سخت افزاری هست که به شما کمک می‌کنه بر ارز‌های دیجیتال خودتون کنترل بیشتری داشته باشین و امنیت اونها رو حفظ کنین.

این کیف پول در واقع دستگاهی هست که کلید‌های خصوصی ارز‌های دیجیتال شما را در محیطی امن و منفصل از اینترنت، نگه داری می‌کنه. به علاوه، به شما کمک می‌‌کنه که ارز‌های دیجیتال PAXG و سایر ارزها رو مدیریت کنین. این مدل بعد از مدل لجر نانو اس وارد بازار شد و برخی امکانات مضاعف، از جمله بلوتوث و صفحه نمایش بزرگ تر، رو ارائه میده.

کیف پول نرم افزاری Trust wallet:

کیف پول های ارز دیجیتال پکس گلد

یکی دیگه از انواع کیف پول ارز دیجیتال پکس گلد، والت نرم افزاری تراست ولت هست. تراست ولت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها در میان معامله‌گران و سرمایه‌گذاران هست و مکانی عالی برای ذخیره ارز دیجیتال PAXG به شمار میره.

اگه به تازگی با ارزهای رمزنگاری شده آشنا شدین و سرمایه گذاری تون رو شروع کردین یا صرفا به دنبال مکانی برای ذخیره رمز ارزهای Pax gold خودتون در یک دستگاه ایمن هستین، کیف پول نرم افزاری مختص Android و IOS، تراست ولت به دلیل راحتی، امنیت و گزینه های پشتیبانی که ارائه می ده، گزینه مناسبی هست. مقاله راهنمای نصب و استفاده تراست ولت رو می تونین برای نحوه استفاده از این کیف پول استفاده کنین.

نتیجه و جمع بندی:

تلاش کردیم در مقاله ارز دیجیتال PAXG چیست؟ به بررسی صفر تا صد ارز PAXG بپردازیم و اطلاعات کاربردی در مورد اینده PAXG و کیف پول ارز دیجیتال PAXG برای شما ارائه کنیم. اختیارتون قرار بدیم. همونطور که گفتیم ارز PAXG یک ارز رمزپایه با پشتوانه طلا هست که به سرمایه گذاران در معرض مستقیم قیمت طلا و مالکیت اون قرار میده. 

سرمایه گذاری روی رمزارز ساده هست، مالکیت اون آسون و ایمن هست. در حالی که شرکت پشتیبان PAX Gold هنوز نقشه راهی برای این پروژه تعریف نکرده، اما تجربه زیادی در زمینه رمزنگاری داره و کاملاً دارای مجوز و نظارت هست.

کسانی که به دنبال پروژه ای هستن که امنیت طلا رو با راحتی عصر جدید کریپتو ترکیب کنه، باید در این پروژه سرمایه گذاری کنن. اگه بعد از مطالعه مقاله و کسب اطلاعات در رابطه با ارز PAXG مایل به خرید ارز دیجیتال PAXG هستین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس کمک بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال پکس گلد Pax gold چیست؟( بررسی کامل ارز پکس گلد)
سوال امنیتی :8+93 = ?