انتقاد شدید از عملکرد سولانا توسط محقق معروف رمزارزها!

1401/12/22
انتقاد شدید از عملکرد سولانا توسط محقق معروف رمزارزها!

انتقاد شدید از عملکرد سولانا توسط محقق معروف رمزارزها! بهتره بدونین سولانا نوعی بلاک چین رمزارزی پشتیبانی کننده از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیرمتمرکز هست که از طریق اثبات سهام و با کمترین موانع ورودی به دنبال به حداکثر رسوندن بازدهی و کارایی شبکه خودش هست. سولانا ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. البته اخیرا یه محقق در حوزه ارزهای دیجیتال از عملکرد بلاک چین سولانا انتقاد شدیدی کرده. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با بلاک چین سولانا

شبکه سولانا یه اکوسیستم غیرمتمرکز، امن، مقیاس پذیر و سریع هست. این پروژه با هدف تبدیل شدن به بستری برای برنامه های غیرمتمرکز به وجود اومد و در حال حاضر یکی از رقبای اصلی اتریوم به حساب میاد. سرعت انجام تراکنش ها، پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و مقیاس پذیری بالای شبکه باعث شده تا این پروژه به سرعت به یکی از اکوسیستم پیشتاز در حوزه بلاک چین تبدیل بشه. مشکلات شبکه اتریوم در بحث مقیاس پذیری باعث شده تا شبکه سولانا بتونه با سرعت بیشتری به جایگاه فعلی خودش برسه و در حال حاضر میشه اون رو جدی ترین تهدید برای اتریوم و محبوبیت این شبکه بلاک چینی در نظر گرفت.

انتقاد شدید از عملکرد سولانا توسط محقق معروف رمزارزها

جالب اینجاست که بدونین جاستین بونز(Justin Bons)، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری اطلاعات سایبر کپیتال در یه توییت انتقاد خودش رو از بلاک چین سولانا اعلام کرده. بونز میگه که بلاک چین سولانا در بلندمدت هدف خاصی رو دنبال نمی کنه. با اینکه بونز با این مواقعیت موافق هست که شبکه سولانا ممکنه مقیاس پذیر باشه، ولی ادعا می کنه که این به این دلیل هست که به معاوضه های خطرناک علیه غیرمتمرکزسازی ادامه میده.

جاستین بونز باور داره که بلاک چین سولانا هیچ وقت نمی تونه با بلاک چین های واقعا شارد شده رقابت کنه که در عین حفظ غیرمتمرکز بودن، مقیاس پذیری بیشتری رو هم ارائه میدن. این اولین باری نیست که بونز انتقاد خودش رو در مورد بلاک چین سولانا بیان می کنه. در اکتبر سال گذشته، چند روز بعد از اینکه بلاک چین سولانا یه قطعی شش ساعته رو ثبت کرد، بونز در یه رشته توییت طولانی از این شبکه انتقاد کرده بود. بونز علاوه بر انتقاداتش در مورد قطعی هایی که بلاک چین سولانا در چند وقت اخیر محتمل شده، اظهار داشت که تیم سولانا به طور غیرضروری شبکه رو متمرکز می کنند.


نظرات کاربران در مورد انتقاد شدید از عملکرد سولانا توسط محقق معروف رمزارزها!
سوال امنیتی :3+61 = ?