برنامه Step App چیست؟ (اشنایی با استپ اپ و توکن FITFI)

1401/06/10


در مقاله برنامه Step App چیست؟ قصد داریم اطلاعاتی در مورد برنامه استپ آپ برای شما ارائه کنیم و به بررسی امکانات پلتفرم Step App بپردازیم و نحوه کار با بازی Step App رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته بتونین و در این بازی شرکت کنین. اگه شما در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا صحبت هایی نیز از دنیای متاورس یا بازی های بلاک چینی شنیده باشین. بهتره بدونین امروزه یکی از بهترین و محبوبترین روش های کسب درآمد در حوزه تکنولوژی، وارد شدن به دنیای متاورس و شرکت کردن در بازی های متاورسی هست. همچنین شما نیز می تونین وارد این بازی ها بشین و اقدام به کسب درآمد کنین.
جالب اینجاست که بدونین متاورس نوعی دنیای مجازی هست که شما می تونین کارهایی که در دنیای واقعی انجام می دین رو به این فضا انتقال بدین و بابت انجام این کارها سود به دست بیارین. همچنین شاید این روزها عبارت بازی کن پول در بیار رو شنیده باشین. بهتره بدونین پس از بازی های بلاک چینی که مفهوم بازی در ازای کسب سود یا همون Paly to Earn رو مطرح کردن، این بار نوبت به حوزه سلامتی و ورزش هست. به عبارت دیگه امروزه با افزایش استقبال از بازی های متاورسی، خیلی از توسعه دهنده ها و سازنده های برنامه های غیر متمرکز، بازی های متاورسی مربوط به ورزش و تناسب اندام رو راه اندازی کردن. به این ترتیب شما می تونین با استفاده از این بازی ها، هم ورزش کنین و هم در ازای ورزش کردن درآمد کسب کنین.
با گسترش دنیای متاورس، بازی های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این بازی ها به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار گرفتن. یکی از این بازی ها نیز بازی Step App هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله برنامه Step App چیست؟ اطلاعاتی در مورد بازی Step App برای شما ارائه کنیم و به بررسی امکانات پلتفرم Step App بپردازیم و نحوه کار با بازی Step App رو به شما یاد بدیم.

برنامه Step App چیست؟

برنامه Step App چیست؟

در پاسخ به سوال برنامه Step App چیست؟ می تونیم این جواب رو بدیم که برنامه استپ آپ نوعی برنامه با فلسفه Move to Earn هست که یعنی کاربران این امکان رو دارن تا در این برنامه در ازای فعالیت های فیزیکی خودشون درآمد به دست بیارن. همچنین در حقیقت کاربران برنامه هایی که مبتنی بر فلسفه Move to Earn هستن، به وسیله فعالیت های فیزیکی مثل دویدن، راه رفتن و... این امکان رو دارن تا درآمد کسب کنند. به این ترتیب شما نیز می تونین وارد این بازی بشین و با انجام فعالیت های فیزیکی ورزشی مثل راه رفتن و دویدن درآمد کسب کنین. نکته قابل توجه این هست که این برنامه درآمد حاصله رو به وسیله توکن مخصوص پرداخت می کنه.

جالب اینجاست که بدونین برنامه Step App اولین پروژه توکن STEP هست که توسط برنامه پشتیبانی اون راه اندازی شده و باید بدونین که هدف اصلی از راه اندازی این پروتکل این هست که دنیای واقعی رو با دنیای مجازی ترکیب بکنه و شامل ویژگی های کریپتوکارنسی ها و متاورس باشه. از جمله از ویژگی های کریپتوکارنسی می تونیم به برخوداری از توکن های مخصوص هست و از جمله از ویژگی های متاورسی نیز می تونیم با پشتیبانی از واقعیت افزوده بپردازیم. نکته قابل توجه این هست که نرم افزارهای مشابه زیادی مثل استپ آپ وجود دارن، ولی برنامه Step App دو تفاوت اصلی با اون ها داره که باعث میشه تا منحصر به فرد باشه.

اگه بخواهیم به زبان ساده تر تعریفی از بازی Step App داشته باشیم، می تونیم بگیم که این برنامه نوعی پروتکل برای توکن FitFi و بزرگترین بخش در پذیرش ارزهای دیجیتال هست. همچنین اولین پروژه در این پروتکل نیز یه برنامه قدم شمار هست. به این ترتیب شما می تونین با استفاده از آوتار متاورسی خودتون در این بازی، ماموریت های لازم رو انجام بدین و با انجام دادن چالش های روزانه توکن مخصوص این بازی رو برای پاداش به دست بیارین.

امکانات پلتفرم Step App کدامند؟

امکانات پلتفرم Step App کدامند؟

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، با گسترش فضای متاورسی، بازی ها و برنامه های کسب درآمد زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این بازی ها به دلیل داشتن ویژگی ها و امکانات خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. بازی Step App نیز امکانات زیادی داره که به همین منظور در این قسمت از مقاله برنامه Step App چیست؟ به بررسی امکانات پلتفرم Step App می پردازیم.

• واقعیت افزوده

یکی از امکانات پلتفرم Step App که یکی از امکانات اصلی این پروتکل هست و باعث شده تا مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که فعالیت کاربران در این بازی در متاورس دنبال میشه. به عبارت دیگه شما با شرکت در بازی استپ آپ در واقع وارد دنیای متاورسی می شین و همه فعالیت های شما در این فضا دنبال میشه.

• رقابت در بازی

یکی دیگه از امکانات پلتفرم Step App، امکان رقابت در این بازی هست. بهتره بدونین کاربرانی که در بازی استپ آپ وجود دارن این امکان رو دارن تا در قالب مسابقه با سایر افراد رقابت داشته باشن. همچنین این رقابت می تونه مقایسه فعالیت و سطح تناسب اندام افراد در مقیاس منطقه ای و جهانی باشه.

• کسب درآمد

یکی دیگه از امکانات پلتفرم Step App، امکان کسب درآمد هست. کاربران با داشتن فعالیت فیزیکی و مشارکت در چالش ها و رویدادهای بازی استپ آپ این امکان رو دارن تا کسب درآمد داشته باشن. همچنین این برنامه وعده داده که روش های درآمدزایی جدیدی رو عرضه کنه.

تیم توسعه دهنده بازی استپ آپ:

تیم توسعه دهنده بازی استپ آپ

در این قسمت از مقاله برنامه Step App چیست؟ نوبت این رسیده تا اطلاعاتی در مورد تیم توسعه دهنده بازی استپ آپ برای شما ارائه کنیم. بهتره بدونین بازی متاورسی استپ آپ که نوعی پلتفرم بازی کن پول در بیار هست، در سال 2021 راه اندازی شد. همچنین این بازی توسط تیم توسعه دهنده حرفه ای به وجود اومده که تجریه زیادی در حوزه برنامه نویسی بلاک چینی و ارزهای دیجیتال دارن. همین موضوع می تونه نقطه مثبتی برای این برنامه محسوب بشه و باعث بشه تا توسعه این برنامه سریع تر انجام بشه.

جالب اینجاست که بدونین از جمله از اعضای تیم توسعه دهنده بازی استپ آپ می تونیم به افرادی به اسم های کریل ولگین(Kirill Volgin)، دیمیتری گوردی چاک(Dmitry Gordeychuk) و روبرت وکوسا(Robert Vukosa) اشاره کنیم که هر کدوم جزوی از مدیران ارشد این پلتفرم هستن. همچنین ولگین در حال حاضر مدیر عامل برنامه استپ آپ هست و در پروتکل Zerion.io مدیر ارشد مالی بود. این شرکت چندین پروژه در حوزه کریپتوکارنسی مثل کیف پئل Tokenary، اولین کیف پول مخصوص توکن های NFT و اکستنشن مرورگر Safari راه اندازی کرده. همین موضوع های باعث شد تا ایده راه اندازی این پلتفرم به ذهن این شخص بیفته.

همونطور که گفتیم، دیمیتری نیز یکی از مدیران ارشد پلتفرم استپ آپ هست و پنج سال سابقه در زمینه توسعه بلاک چین و دیفای هست. او همچنین قبل از عضویت در تیم توسعه دهنده برنامه استپ آپ، سرپرست تیم بلاک چین Symbiosis.Finance بود. روبرت وکوسان نیز که سرپرستی تیم توسعه دهنده کسب و کار استپ آپ رو بر عهده داره، بیش از 10 سال در فضای سنتی مالی فعالیت داشته. با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، می تونیم این نتیجه رو بگیریم که تیم توسعه دهنده برنامه استپ اپ شامل افراد با تجربه ای در حوزه برنامه نویسی هست.

جریان های درآمد بازی استپ آپ کدامند؟

جریان های درآمد بازی استپ آپ کدامند؟

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد بازی استپ آپ این سوال برای شما پیش بیاد که جریان های درآمد بازی استپ آپ چجوریه؟ می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که برنامه استپ آپ دو جریان درآمدی برای خودش در نظر گرفته که گزینه اول درآمد حاصل از بازی و گزینه دوم درآمد حاصل از NFT هست. به عبارت دیگه برنامه استپ آپ از دو گزینه درآمد به دست بیاره و پاداش شرکت کننده و کاربران قرار بگیره.

• جریان درآمدی حاصل از بازی

یکی از جریان های درآمد بازی استپ آپ، جریان درآمد حاصل از بازی هست. بهتره بدونین در این روش بازی Step App از سه روش فروش محصولات به غیر از فروش کفش، 2.5 درصد از کارمزد توکن های حاکمیتی استیک شده در استخر مربوط به برگزاری مسابقات و 5 درصد از کارمزد فروش بلیط های تورنمنت برگزار شده، درآمد به دست میاره. به عبارت دیگه شما می تونین با خرید خدمات و محصولات این سایت، هزینه پرداخت کنین و این هزینه یکی از روش های درآمد برنامه استپ آپ هست.

• درآمد ناشی از NFT

یکی دیگه از جریان های درآمد بازی استپ آپ، درآمد ناشی از NFT هست. جالب اینجاست که بدونین برنامه استپ آپ 2.5 درصد از همه مبادله های بازار NFT کارمزد دریافت می کنه و از این راه برای خودش درآمد کسب می کنه تا پاداش های کاربران رو پرداخت کنه. همچنین این برنامه ماهی یه بار کفش های منحصر به فردی رو به صورت NFT عرضه می کنه و با فروش اون ها نیز درآمد به دست میاره.

توکن اختصاصی بازی Step App چیست؟

توکن اختصاصی بازی Step App چیست؟

در این قسمت از مقاله بازی استپ آپ چیست؟ در مورد توکن های اختصاصی این بازی با شما صحبت می کنیم. پروتکل استپ آپ شامل دو نوع توکن اختصاصی هست که اولین توکن که اون نقش حاکمیتی و به نوعی اولین توکن برنامه هست، FITFI هست. همچنین دومین توکن بومی این بازی نیز توکن KCAL هست که از اون میشه برای برخی از پرداخت های درون برنامه مثل خرید کفش و... استفاده کرد. به عبارت دیگه شما برای اینکه بتونین هزینه کفش های خریداری شده رو پرداخت کنین، باید از توکن KCAL استفاده کنین و برای اینکه در نظرسنجی ها شرکت کنین، باید توکن FITFI رو در اختیار داشته باشین.

جالب اینجاست که بدونین در برنامه استپ آپ 5 میلیارد توکن FITFI در گردش هست که از این مقدار حدود 300 میلیون به شریک ها، 750 میلیون به تیم توسعه دهنده استپ آپ، یک میلیارد و پانصد میلیون عدد به ماینرها، 750 میلیون مارکتینگ و یک میلیارد نیز به استیکینگ اختصاص داده شده. همچنین این توکن ها در بازی استپ آپ کاربردهای زیادی دارن و برای اینکه بتونین به راحتی در این پلتفرم شرکت کنین و هزینه های لازم رو پرداخت کنین و در رای گیری ها شرکت کنین، باید از این توکن ها استفاده کنین.

کاربرد توکن های بازی استپ آپ چیست؟

کاربرد توکن های بازی استپ آپ چیست؟

توکن FITFi برای پرداخت پاداش کسانی که نقدینگی رو در برنامه تامین می کنند، پاداش استیک کننده ها، تخفیف برای کسانی که در برنامه استیک انجام میدن، سوزاندن، بلوکه کردن و شرکت در نظرسنجی مورد استفاده قرار می گیره. همچنین توکن KCAL نیز برای برخی از پرداخت ها در برنامه، خرید کفش با پرداخت KCAL، دریافت پاداش در ازای دویدن و... هست.

نحوه کار با بازی Step App چگونه است؟

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد برنامه استپ آپ دوست داشته باشین تا شما نیز از این بازی استفاده کنین و برای خودتون کسب درآمد داشته باشین. برای اینکه بتونین از این بازی استفاده کنین، باید ابتدا وارد سایت رسمی این بازی بشین. برای این کار باید عبارت Step.app رو در گوگل سرچ کنین و وارد این سایت بشین. نکته قابل توجه این هست که یه مدت پیش اپلیکیشن این بازی وجود نداشت و اگه در سایت رسمی به قسمت دانلود اپلیکیشن مراجعه می کردین، با گزینه Next Week روبرو می شدین، ولی در حال حاضر این برنامه راه اندازی شده و شما می تونین اون رو بر روی سیستم عامل های اندروید و ios نصب و استفاده کنین.

جالب اینجاست که بدونین شما وقتی وارد سایت رسمی پلتفرم Step App میشین، صفحه ای مثل تصویر بالا برای شما باز میشه که گزینه های مختلفی برای شما وجود داره. همچنین برای اینکه بتونین در این بازی شرکت کنین و بابت فعالیت های خودتون پاداش به دست بیارین، باید ابتدا اطلاعات خودتون رو وارد این سایت کنین و ثبت نام خودتون رو انجام بدین تا حساب کاربری شما به وجود بیاد. بعد از اینکه وارد این سایت شدین، می تونین از قسمت های مختلف این پلتفرم درآمد به دست بیارین. از جمله از این روش ها می تونیم به استیکینگ و راه رفتن اشاره کنیم. همچنین رابط کاربری این سایت راحته و می تونین به راحتی در این پلتفرم فعالیت داشته باشین.

اینده پروتکل Step App چگونه است؟

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، امروزه دنیای متاورس توسعه پیدا کرده و افراد زیادی برای کسب درآمد وارد این بازار شدن و به همین دلیل بازی های متاورسی زیادی به وجود اومدن که به دلیل ویژگی های خاصی که دارن، مورد استقبال قرار می گیرن. همچنین بازی Step App نیز مزایای زیادی داره و همین موضوع باعث میشه تا روز به روز افراد زیادی وارد این بازی بشن و همین موضوع باعث میشه تا آینده این پلتفرم درخشان بشه.

مزایای پروتکل Step App:

مزایای پروتکل Step App:

بازی Step App نوعی بازی متاورسی با ویژگی بازی کن پول در بیار هست که شما می تونین در این بازی شرکت کنین و بابت فعالیت های فیزیکی خودتون درآمد کسب کنین. همچنین شما می تونین علاوه بر فعالیت های فیزیکی، در فرایند استیکینگ نیز شرکت کنین و بابت این کار هم سود به دست بیارین. این بازی مزایای زیادی داره که در این قسمت از مقاله برنامه استپ آپ چیست؟ اطلاعاتی در مورد مزایای پروتکل Step App برای شما ارائه کنیم.

• شما می تونین از دویدن، پیاده روی و فعالیت های فیزیکی درآمد کسب کنین. همچنین علاوه بر کسب درآمد، از کاهش وزن نیز لذت ببرین. بنابراین اگه قصد دارین تا کاهش وزن داشته باشین و درآمد کسب کنین، توصیه می کنیم تا در این بازی شرکت کنین.

• شما می تونین دستاوردهای خودتون رو به صورت مستقیم از طریق این برنامه در رسانه های اجتماعی به اشتراک بذارین.

• یکی دیگه از مزایای پروتکل Step App که باعث شده تا مورد استقبال خیلی از کاربران قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره این هست که شما می تونین در این برنامه در فرایند استیکینگ نیز شرکت داشته باشین و از این راه نیز درآمد کسب کنین.

• شما می تونین با استفاده از این پروتکل قدم های خودتون رو بشمارین و به عنوان GPS نیز استفاده کنین.

• شما می تونین مسافت روزانه خودتون رو بررسی کنین و از مسافت پیموده شده یا مایل و تعداد قدم های خودتون باخبر بشین.

چرا برنامه استپ آپ منحصر به فرد است؟

چرا برنامه استپ آپ منحصر به فرد است؟

اگه چرخی در فضای اینترنت بزنین، شاید بازی های مشابه استپ آپ رو مشاهده کنین، ولی بهتره بدونین بازی استپ آپ تفاوت های زیادی با این بازی ها داره و همین موضوع باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. همچنین خیلی از برنامه ها دارای سرمایه گذاران خطر پذیر هستن. این سرمایه گذاران خطر پذیر که به اون ها VC نیز گفته میشه، میزان بسیار زیادی از یه دارایی قابل معامله رو می تونن در اختیار داشته باشن. به عبارت دیگه به نوعی این امکان رو دارن تا تاثیر زیادی بر قیمت دارایی های قابل معامله بذارن و در نتیجه از غیر متمرکز بودن بازی ها و دارایی ها کم کنند. بنابراین توصیه می کنیم تا در زمان وارد شدن به بازی های بلاک چینی و متاورسی به این نکته توجه داشته باشین.

جالب اینجاست که بدونین تیم توسعه دهنده پروتکل Step App ادعا دارن که برای توسعه این برنامه نیازی به سرمایه گذاران خطر پذیر ندارن و این کار رو می تونن با سرمایه حاصل از خود پلتفرم نیز انجام بدن. به همین دلیل بازی استپ آپ برای خود دو نوع جریان درآمد به وجود اورده که از این راه درآمد به دست میاره و درآمد حاصل شده رو صرف توسعه و گسترش پروتکل می کنه. همچنین این برنامه به دلیل اینکه نیازی به سرمایه گذاران خطر پذیر نداره، غیر متمرکز هست و تحت کنترل تصمیمات متمرکز نیست. بنابراین می تونیم بگیم که برنامه استپ اپ از این نظر منحصر به فرد هست و محبوبیت زیادی به دست میاره.

نحوه خرید و نگهداری ارزهای Step App:

این پروتکل تلاش می کنه تا با استفاده از فضای NFT و متاورس میزان سلامتی و تندرستی کاربران رو افزایش بده و شما می تونین از صرافی های ایرانی و خارجی برای خرید و فروش این ارز دیجیتال استفاده کنین. صرافی های مختلفی مثل Coinex، Mexc و... توکن FITFI رو برای خرید و فروش لیست کردن. همچنین کیف پول برای نگهداری ارز دیجیتال FITFI معرفی نشده و به احتمال زیادی کاربران باید همانند STEPN از کیف پول درون خود برنامه استفاده کنند و به نحوی در فرایند استیکینگ شرکت کنند و سود به دست بیارن.

آیا خرید FITFI سرمایه گذاری خوبی است؟

آیا خرید FITFI سرمایه گذاری خوبی است؟

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد پروتکل Step App این سوال برای شما هم پیش بیاد که ایا خرید FITFI سرمایه گذاری خوبی هست؟ در پاسخ به این سوال می تونیم بگیم که پروتگل Step App یکی از پروژه های متاورسی هست و می تونه در اینده مورد توجه خیلی از سرمایه گذاران و افراد قرار بگیره. در نتیجه با افزایش محبوبیت بازی استپ آپ، تقاضا برای خرید توکن FITFI نیز بیشتر میشه و در نتیجه با افزایش تقاضا قیمت اون افزایش پیدا می کنه. بنابراین خرید FITFI می تونه گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب بشه.

جمع بندی و نتیجه:

در مقاله بازی استپ آپ چیست؟ ما سعی کردیم اطلاعاتی در مورد بازی استپ آپ برای شما ارائه کنیم و به بررسی امکانات بتونین در این بازی شرکت کنین. همونطور که گفتیم، برنامه استپ آپ نوعی برنامه با فلسفه Move to Earn هست یعنی کاربران این امکان رو دارن تا در این برنامه در ازای فعالیت های فیزیکی خودشون درآمد به دست بیارن. در پایان توصیه می کنیم اگر علاقه به بازی های ویدیویی در فضای مجازی دارین  مقاله 5 بازی آینده دار NFT در سال 2022 رو هم مطالعه کنین.

 


نظرات کاربران در مورد برنامه Step App چیست؟ (اشنایی با استپ اپ و توکن FITFI)
  • سلام میشه لطف کنید نحوه انتقال توکن fitfi از شبکه اوالانچ به شبکه استپ آموزش بدید روی کیف پول متامسک

    سلام زمان ثبت نام در stepappادرس اسمارت چین از تراس ولت دادم الان که میخوام توکنش روبگیرم به متا مسک وصل میشه اونجا هر کانترکتی رو میزنم جواب نمیده چکار باید کرد

سوال امنیتی :5+37 = ?