سولانیوم چیست؟(معرفی بلاک چین Solanium)

1402/03/06

سولانیوم یا Solanium؛ پلتفرم جمع آوری سرمایه و سکوی پرتاب کریپتویی و غیرمتمرکز! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این پلتفرم به دست بیارین؟ آیا می دونین بلاک چین سولانیوم چیست؟ هدف از ارائه ارز دیجیتال SLIM چیست؟ مهم ترین ویژگی های پلتفرم سولانیوم چیست؟ سولانیوم چه کاربردهایی داره؟ استیک کردن در پلتفرم سولانیوم چجوری انجام میشه؟

سولانا(Solana) یکی از معتبرترین شبکه های بلاک چینی و غنی ترین اکوسیستم ها در دنیای بلاک چین هست. پروژه ارز دیجیتال سولانا در سال 2021 خوش درخشید، به طوری که زبان زد خاص و عامل در دنیای ارزهای دیجیتال شده بود. به همین دلیل شناخت این اکوسیستم و عناصر مهم اون از اهمیت بالایی برخوردار هست. سولانیوم یکی از پروژه های معتبر و کلیدی شبکه سولانا هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله سولانیوم چیست؟ اطلاعاتی درباره بلاک چین سولانیوم یا Solanium به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های پلتفرم سولانیوم بپردازیم و استیک کردن در پروتکل سولانیوم رو مورد بررسی قرار بدیم.

بلاک چین سولانیوم چیست؟

بلاک چین سولانیوم چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که بلاک چین سولانیوم چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که سولانیوم یا Solanium پلتفرم جمع آوری سرمایه و سکوی پرتاب کریپتویی و غیرمتمرکز هست که بر روی شبکه بلاک چینی سولانا اجرا شده. همچنین قابلیت هایی مثل صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز داره که با هسته صرافی شماره یک اکوسیستم سولانا یعنی SERUM کار می کنه. در این صرافی کاربران می تونن توکن های SLIM خودشون رو با کمک مکانیسم های رده بندی، استیک کرده و سود به دست بیارن.

جالب اینجاست که بدونین سولانیوم یکی از پروژه های غیرمتمرکز Solana هست که در اون کاربران می تونن فعالیت های مختلفی مثل جمع آوری سرمایه برای پروژه های ارز دیجیتال خودشون، شرکت در عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز و خرید رمزارز قبل از عرضه عمومی به بازار، انجام معامله در صرافی غیرمتمرکز سروم، استیک توکن SLIM بومی این پروتکل، رای دهی در حاکمیت این پروژه، استفاده از کیف پول یکپارچه، مدیریت تراکنش ها و.... هستن. سولانیوم به ارائه خدمت به همه کاربران و دسترسی بالا به همه افراد بسیار متعهد هست.

ویژگی های پلتفرم سولانیوم

ویژگی های پلتفرم سولانیوم

همونطور که گفتیم، سولانیوم نوعی پلتفرم غیرمتمرکز جمع آوری کمک مالی و یه لانچ پد ارز دیجیتال هست که بر روی شبکه سولانا ایجاد شده. این پروتکل یه صرافی غیرمتمرکز به اسم سروم داره. این پلتفرم کاربران رو مجبور می کنه تا توکن های xSLIM رو برای شرکت در عرضه اولیه صرافی غیرمتمرکز نگه دارن. نکته قابل توجه این هست که توکن xSLIM توکن حاکمیت غیرقابل انتقال پلتفرم محسوب میشه و برای کسب توکن بومی اون، کاربران باید توکن های SLIM و SLIM-LP رو برای مدت زمان 1 سال در پلتفرم استیک کنند.

حائز اهمیت هست که بدونین با توکن های SLIM-LP دارنده ها پاداش 2.5 برابری به دست میارن و در این حالی هست که استیک توکن بومی اسلیم فقط ضریب 1 برابری داره. ولی با این وجود خطر ضرر دائمی وجود داره که باید قبل از ارائه نقدینگی در نظر گرفته بشه. اگه دارنده ها توکن های خودشون رو سریع تر از زمان تعیین شده استیک یا به اشتراک بذارن، می تونن تعداد توکن xSLIM رو به عنوان پاداش به دست بیارن. علاوه بر توکن های استیک شده، فقط زمانی قابلیت برداشت خواهن داشت که زمان قفل انتخابی در فرایند مربوطه تموم شده باشه.

مقاله پیشنهادی: مقایسه سولانا و اتریوم؛ کدام شبکه بهتر است؟

هدف از ایجاد پروژه سولانیوم چیست؟

هدف از ایجاد پروژه سولانیوم چیست؟

آیا می دونین هدف از ایجاد پروژه سولانیوم چیست؟! بهتره بدونین با هدف راه اندازی پروتکلی کاربردی برای آشنایی و ورود به بلاک چین سولانا به وجود اومد. به وسیله سولانیوم تقریبا هر کاری در اکوسیستم سولانا میشه انجام داد. از سرمایه گذاری و معامله گری توکن ها تا آشنایی با پروژه های نوظهور و استیکینگ. در اصل سولانیوم دری هست برای ورود به شبکه Solana. شما می تونین با استفاده از پلتفرم سولانا، به شبکه سولانا دسترسی داشته باشین و از خدمات و امکانات این بلاک چین بهره ببرین.

توجه داشته باشین که ایده راه اندازی سولانیوم(Solanium) بسیار خلاقانه و نوآورانه هست. تا قبل از این در هیچ شبکه بلاک چین دیگه پروتکلی وجود نداشت مکانیسم و خدمات یه شبکه رو در پلتفرم جمع کنه و به کاربران و افراد فعال ارائه بده. بهتره بدونین شبکه قدرتمند و پروژه های خلاقانه از مهم ترین و اصلی ترین وجه تمایز پروژه سولانا هست که باعث شده تا این شبکه منحصر به فرد بشه و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

مقاله پیشنهادی: معرفی 5 مورد از بهترین پروژه های بلاک چین سولانا

پیش بینی آینده احتمالی سولانیوم

Solana نوعی بلاک چین هست که روز به روز توسعه پیدا می کنه. میشه گفت بهترین بازی ها و متاورس ها در بلاک چین سولانا در حال ساخت و راه اندازی هستن. با توسعه نوظهور پروژه های جدیدتر نیاز به پروژه سولانیوم(Solanium) برای جذب سرمایه پروژه های جدید، عرضه اولیه توکن ها و همچنین سرمایه گذاری کاربران شبکه بلاک چینی بیشتر از گذشته احساس میشه.

از طرف دیگه، با گذشت زمان امکانات و خدمات پروتکل Solanium و کاربردپذیری توکن SLIM هم بیشتر میشه که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره و پلتفرم تاثیرگذارتر بشه. آینده سولانیوم به آینده بلاک چین Solana بستگی داره. هرچقدر سولانا قوی تر به جلو حرکت کنه، سولانیوم هم می تونه بهتر بدرخشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله سولانیوم چیست؟ اطلاعاتی درباره بلاک چین سولانیوم یا Solanium به شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های پلتفرم سولانیوم بپردازیم و استیک کردن در پروتکل سولانیوم رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، سولانیوم پلتفرم جمع آوری سرمایه و سکوی پرتاب کریپتویی و غیرمتمرکز هست که بر روی شبکه بلاک چینی سولانا اجرا شده. همچنین قابلیت هایی مثل صرافی غیرمتمرکز داره که با هسته صرافی شماره یک اکوسیستم سولانا یعنی SERUM کار می کنه. این پلتفرم ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث میشه تا مورد استقبال کاربران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.


نظرات کاربران در مورد سولانیوم چیست؟(معرفی بلاک چین Solanium)
سوال امنیتی :4+97 = ?