لیست سایت های معرفی شت کوین های جدید

1402/06/30
لیست سایت های معرفی شت کوین های جدید

بازار ارز های دیجیتال امروزه مورد توجه بسیار از افراد قرار داره. از زمان ظهور ارز های دیجیتال، بعضیاشون تونستن ارزش چند برابری پیدا کنن و به این ترتیب سود زیادی عاید سرمایه گذارهاشون کردن. قبل از خرید ارز دیجیتال، شناخت ارز های مناسب برای سرمایه گذاری و همچنین تشخیص موقعیت های مناسب برای ورود و خروج از اصول مهم و تعیین کننده هستش. در دنیای ارز های دیجیتال، هزاران نوع رمز ارز داریم که فعالیت دارن و به طبع همشون مثل هم نیستن. بعضی از رمز ها پشتوانه قوی فنی و یک تیم توسعه قدرتمند در پس پرده دارن، در حالیکه گروه دیگه رمز ارز ها پشتوانه قوی ندارن و مقطعی وارد بازار شدن، به گروه دوم رمز ارز ها، عمدتا فعالان بازار شت کوین (SHITCOIN) میگن.

شت کوین ها معمولا از الگو منطقی و حساب شده ای برای صعود یا نزول قیمت پیروی نمی کنن. این ارز ها رشد ناگهانی و زیاد و همچنین نزول ناگهانی و سنگین هم دارن در مقاطعی. البته این رشد های چشمگیر مقطعی از اونجایی که سود زیادی در پی خواهد داشت، برای خیلی از فعالان بازار جذابیت داره و از این رو خیلی از افراد دنیای کریپتوکارنسی در پی پیدا کردن شت کوین های جدید و مستعد هستن تا با خرید شت کوین به سود های بالا برسن.

همچنین در انتهای این مقاله ها ما بهترین روش های خرید شت کوین ها رو به شما معرفی کردیم تا بتونین در سریع ترین زمان خرید و فروش این دسته از ارزهای دیجیتال رو انجام بدین. این مقاله رو تا انتها بخونین و مطالبی که در این زمینه نیاز دارین رو در سریع ترین زمان بدست بیارین.

شت کوین چیست ؟

اصطلاح شت کوین، به رمز ارز کم ارزشی اشاره می کنه که عملا هیچ هدف خاصی رو دنبال نمی کنه. به طور کلی در دنیای کریپتوکارنسی هر رمز ارزی که بدونه پشتوانه فنی و اهداف مشخص پا به عرصه ظهور بذاره، شت کوین اطلاق میشه. این رمز ارز ها معمولا با حدس و گمان و همچنین بر حسب جو روانی بازار قیمت گذاری میشن و گاها در عرض مدت کوتاهی چند صد درصد رشد قیمتی دارن.

لیست سایت های معرفی شت کوین های جدید | شت کوین چیست؟

 البته همونطور که گفته شد رشد قیمتی و ارزش گذاری یک شت کوین تابع هیچ قاعده و منطقی نیست و همونطور که در کوتاه مدت رشد نجومی داره، در مدت کوتاهی هم می تونه سقوط کنه. با وجود اینکه سرمایه گذاری در شت کوین و خرید شت کوین با ریسک فراوانی همراهه اما خیلیا هستن که ریسک پذیرن و به دنبال سود های زیاد در مدت زمان کوتاه هستن. در مقاله "لیست سایت های معرفی شت کوین های جدید" قصد داریم لیست سایت ها رو ارائه بدیم تا برای پیدا کردن شت کوین های جدید ازشون استفاده کنین که قطعا برای کسانی که علاقه به تشخیص و سرمایه گذاری در شت کوین دارن، جالب خواهد بود.

ویژگی های شت کوین چیست؟

"شت کوین" (Shitcoin) به طور عمده یک اصطلاح غیررسمی و نگاتیو در دنیای ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) است که به ارزهای دیجیتالی اشاره دارد که از لحاظ کیفیت، اعتبار، و معیارهای فنی و اقتصادی نادرست یا ضعیف هستند. ویژگی‌های عمدهٔ این ارزها و توکن‌های دیجیتالی به نام "شت کوین" عبارتند از:

1. کیفیت و تکنولوژی نادرست: این ارزها ممکن است از تکنولوژی ضعیفی استفاده کنند و یا به عنوان یک کپی یا کلون از سیستم‌های دیگر ظاهر شوند، بدون ارتقاء و توسعه واقعی.

2. کاربردهای واقعی نداشته باشند: بسیاری از شت کوین‌ها به عنوان یک محصول یا خدمت واقعی ندارند و به صورت اصطلاحی در بازار عرضه می‌شوند.

3. اعتبار و امنیت ضعیف: این ارزها ممکن است در معاملات و انتقال دارایی‌ها مشکلات امنیتی داشته باشند و به سرعت در معرض حملات و تهدیدات قرار بگیرند.

4. عدم شفافیت: بسیاری از شت کوین‌ها اطلاعات نادرست و ناشناخته درباره تیم توسعه‌دهنده و مشروعیت پروژه‌ها دارند.

5. معاملات اسپکولاتیو: شت کوین‌ها ممکن است به عنوان ابزار اسپکولاتیو برای جلب سرمایه سریع به بازار عرضه شوند و باعث افزایش نامعقول قیمت شوند.

6. کمبود تحقیق و تجزیه و تحلیل: بسیاری از شت کوین‌ها تحقیقات و تجزیه و تحلیل کمتری دارند و اطلاعات کافی در مورد پروژه‌ها و تیم‌های توسعه‌دهنده در دسترس نیست.

7. عدم پشتوانه و حمایت مالی: این ارزها ممکن است بدون پشتوانه و حمایت مالی مناسب عرضه شوند و به صورت کلی بدون تأمین مالی و استقرار در بازار فعالیت کنند.

 لیست سایت های معرفی شت کوین های جدید

لیست سایت های معرفی شت کوین های جدید |

 

تیم صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس طی یک بررسی جامع تعدادی از وب سایت های فعال و به روز در حوزه رمز ارز ها که در زمینه معرفی شت کوین های جدید هم فعالیت خوبی دارن، جمع آوری کرده و در این قسمت از مقاله برای شما معرفی خواهیم کرد.

وب سایت ایران بایننس (ibnns.net) :

      وب سایت صرافی ایران بایننس به پشتوانه تیم فنی متخصص همواره سعی در ارائه مطالب به روز و مورد نیاز کاربران    ارز های دیجیتال، در قالب مقالات آموزشی داره و مقالات آموزشی ایران بایننس برای همه طیف فعالان صنعت کریپتوکارنسی در ایران با هر سطح از دانش و مهارت قابل استفاده هستش. در مورد شت کوین جدید و همچنین خرید شت کوین و سرمایه گذاری در شت کوین هم مطالب خوب و مفیدی در فهرست مقالات آموزشی ایران بایننس پیدا خواهید کرد.

وب سایت   solberginvest.com:

یکی از وب سایت های خارجی در زمینه آموزش سرمایه گذاری و روش های خرید و فروش هستش که در مورد شت کوین ها و آموزش نحوه پیدا کردن شت کوین جدید و همچنین شت کوین های آینده دار، قبل اینکه رشدش رو بکنه و وقتش بگذره، مطالب خوبی ارائه داده. برای شروع توصیه می کنیم مقاله How to find shitcoins early رو بخونید و با شیوه های شناسایی یک شت کوین جدید و مستعد رشد آشنا بشید. به علاوه در این سایت می تونید مقالات مفید و کاربردی در زمینه متد های مناسب سرمایه گذاری رو بخونید و بر دانش و آگاهیتون در این زمینه اضافه کنید.

وب سایت steemit.com :

وب سایت steemit از دیگر وب سایت های خارجی فعال در این زمینه هستش. این سایت لیست کاملی از شت کوین ها ارائه کرده و برای کسب اطلاعات کافی در مورد شت کوین جدید و شت کوین های آینده دار می تونید از مطالب این وبسایت هم استفاده کنید.

وب سایت yabacampus.com :

وب سایت yabacampus در مقاله ای بهترین شت کوین های سال 2021 رو معرفی کرده و رهنمود ها و توصیه هایی به کاربران در زمینه شت کوین ها ارائه داده. برای شروع می تونید مقاله list of best shitcoins for 2021  رو که در این وب سایت بارگذاری شده بخونید.

انجمن های گفتگوی ردیت (Reddit) :

ردیت یک انجمن گفتگوی نخبگانی هستش که در اون کاربران از سراسر دنیا در مورد موضوعات جدید گفتگو و تبادل نظر می کنن. طبق بررسی هایی که داشتیم یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب اطلاعات در زمینه شت کوین جدید و شت کوین های آینده دار، بستر گفتگو های این انجمن هستش. در ردیت کاربران فعال بازار ارز های دیجیتال فعالیت دارن و برای کسب اطلاع به موقع از شت کوین جدید بهتره که در این چنین پلتفرم هایی فعال باشیم.

آموزش خرید شت کوین ها

در این بخش از مقاله قصد داریم روش هایی که می تونین از طریق اون ها شت کوین های مد نظر خودتون رو خریداری کنین رو بهتون معرفی کنیم. مسلما خرید شت کوین ها در زمان مناسب و فروش انها در زمان پامپ شدن اون ها شما رو به سود هایی خواهد رسوند که خیلی از ارزهای دیجیتال با پشتوانه همچین سودی رو به شما نخواهند داد. بنابراین ادامه این مقاله رو بخونین و با روش های خرید شت کوین ها آشنایی پیدا کنین.

1. خرید شت کوین از صرافی پنکیک سواپ

یکی از قدیمی ترین روش هایی که می تونین از طریق اون خرید و فروش شت کوین ها رو انجام بدین، صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ هستش. همونطور که میدونین شت کوین رو صرافی های خیلی کمی خرید و فروش میکنن و فقط شت کوین های معرف در صرافی های متمرکز خرید و فروش میشن.

دردسری که امروزه با خرید شت کوین ها از صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ باهاشون روبرو هستیم این هستش که این صرافی دیگه کاربران ایرانی رو تحریم کرده و اجازه فعالیت با این صرافی رو به کاربرایی که با ای پی ایران بخوان ازش شت کوین بخرن رو نمیده.

بنابراین باید دوباره دنبال یک جایگزین مناسب بود تا بشه بدون دردسر اقدام به خرید و فروش شت کوین ها کرد. که در ادامه اون رو بهتون خواهیم گفت

2. خرید شت کوین از صرافی ایران بایننس با ریال

بهترین و راحت ترین و کم دردسرترین راه خرید شت کوین ها خرید اون ها با ریال از طریق صرافی ایران بایننس هست. در اخرین اقدامی که صرافی ایران بایننس انجام داده، خرید و فروش شت کوین ها رو در ایران امکان پذیر کرده و دیگه لازم نیستش که حتما با تغییر ای پی بخواین از پنکیک سواپ شت کوین خریداری کنین.

هم اکنون شما می تونین در صفحه اصلی ایران بایننس در بالای صفحه گزینه خرید شت کوین رو بزنین در اونجا لیست شت کوین هایی که می تونین اون ها رو خرید کنین و مشاهده کنین و شت کوین مد نظر خودتون رو انتخاب کرده و خرید اون رو انجام بدین.

 

سخن پایانی

شت کوین ها هر چند ارز دیجیتال بی پشتوانه و بی هدفی هستن ولی برای کسب سود های بالا در کوتاه مدت (البته با قبول ریسک های مربوط به اون) گزینه مناسبی به حساب میان. از همین رو خیلی از افراد به دنبال پیدا کردن شت کوین جدید و شت کوین های آینده دار هستن تا سود بالایی کسب کنن. در مقاله " لیست سایت های معرفی شت کوین های جدید"چند مورد از سایت هایی رو که در این حوزه فعالیت خوبی دارن معرفی کردیم که می تونید از مطالبشون استفاده کنید. اگر قصد خرید شت کوین رو دارید، توصیه می کنیم قبل از هر چیز سری به مطالب این سایت ها بزنید.


نظرات کاربران در مورد لیست سایت های معرفی شت کوین های جدید
  • سلام...پیام رسانی در خصوص شت کوین های احتمال با پشتوانه کنید

سوال امنیتی :1+88 = ?