معرفی بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری (کدام شت کوین ها را بخریم تا سود کنیم)

1402/06/16
معرفی بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری (کدام شت کوین ها را بخریم تا سود کنیم)


تو مقاله قبلی بطور کامل توضیح دادیم که شت کوین چیست؟ همچنین در مورد تاریخچه واژه Shitcoin صحبت کردیم. از طرفی هم چند مورد از شت کوین های آینده دار در دنیای ارز دیجیتال رو که میتونن برای سرمایه گذاری مناسب باشن، بهتون معرفی شد. با توجه به میل و اشتیاقی که برای سرمایه گذاری در شت کوین ها وجود داره و همچنین فرصت های نابی که میتونن باعث بشن یه شبه ره صد ساله رو طی کنین، تصمیم گرفتیم که تو این مقاله اختصاصا در مورد بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری صحبت کنیم.

خبر خوب اینکه در این مقاله در انتها سعی خواهیم کرد که بهترین روش های پیش رو برای خرید شت کوین ها رو هم بهتون معرفی کنیم که اگه قصد خرید شت کوین هایی که قصد معرفی اون ها رو داریم رو داشتین، به راحتی و بدون درسر بتونین در سریع ترین زمان اقدام به خرید اون ها بکنین.

به این نکته توجه داشته باشین که، برای سرمایه گذاری در Shitcoin ها، رعایت مدیریت سرمایه ضروریه. به همین خاطر قراره که در مورد استراتژی های مختلف سرمایه گذاری روی شت کوین ها هم صحبت کنیم تا خدایی نکرده با خرید شت کوین ها به روش غیر اصولی، ضرر نکنین. البته نباید فراموش کرد همه ی مطالب ارائه شده تو این مقاله فقط در حد یه توصیه ی مالی هستن. توجه داشته باشین که نباید گول پایین بودن قیمت Shitcoin ها رو بخورین و به افزایش ناگهانی شون امیدوار باشین. بهتره که قبل از سرمایه گذاری در شت کوین ها خودتون بررسی های لازم رو در موردشون انجام بدین.

Shitcoin چیست؟

شت کوین چیست؟

 

به ارز هایی شت کوین گفته میشه که هیچ پروژه و برنامه خاصی رو ندارن؛ علاوه بر اون Shitcoin ها هیچ دردی رو دوا نمیکنن (هیچ مشکلی رو حل نمیکنن). البته بعضی از اونا هم وجود دارن که برای مشکلاتی که از قبل حل شدن راه حل میدن، بعضیای دیگه هم کلا تو باغ نیستن و روی مسائلی کار میکنن که اصلا مشکل به حساب نمیان. وقتی برای معرفی یه ارز دیجیتال از واژه ی شت کوین استفاده میشه، متوجه میشیم که اون ارز هیچ ارزش ذاتی نداره.

معمولا شت کوین ها پامپ ها و دامپ های زیادی رو تجربه میکنن که تنها دلیلش جو سازی هایی هستش که در مورد اون ارز ایجاد میشه. جالبه بدونین که بیشتر این جو سازی ها بدست تیم این ارز ها و یا هولدر های بزرگش انجام میشن. همین مسئله هم باعث میشه که سرمایه گذاری در شت کوین ها، برای سرمایه گذار های خرد کار پرریسکی باشه؛ مخصوصا اگه این سرمایه گذار ها تازه کار باشن و نتونن احساسات و طمعشون رو کنترل کنن. به همین خاطر پیشنهاد میکنیم که اگه اطلاعات و تجربه کافی رو ندارین، سمت سرمایه گذاری روی چنین ارز هایی نرید.

شاید براتون سوال باشه که اصطلاح شت کوین اولین بار برای چه ارزی به کار رفته؟ باید بگم که متاسفانه اطلاعات زیادی در این مورد وجود نداره، اما طبق اطلاعاتی که بدستمون رسیده، تو دوم نوامبر سال 2010 برای اولین بار از این عبارت استفاده شده. کجا؟ تو یه انجمن به اسم Bitcoin Talk که طرفدارای اولیه ی بیت کوین تو این پلتفرم در مورد ارز های رمز نگاری شده، صحبت میکردن. طبق چیزایی که قدیمی های بازار میگن، کاربرای این انجمن مجبور بودن که مکالمات کوتاهی داشته باشن، به همین خاطر باید حرفاشون رو خلاصه میکردن. در اون زمان برای اینکه راحت تر بگن یه ارز بی ارزشه، از شت و کوین استفاده میکردن که به مرور با هم ادغام شدن و Shitcoin رو ساختن.

مزیت های shitcoin

شیت‌کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی است که از ارزهای رمزنگاری شده بدون ارزش اصلی و قابلیت استفاده واقعی بهره می‌برند. اما با این حال، برخی مزایایی را دارند که می‌توان آنها را در نظر گرفت. یکی از مزایای شیت‌کوین‌ها، پتانسیل بالای سوددهی در مدت زمان کوتاه است. به دلیل نبود ارزش اصلی، قیمت این ارزها به سرعت می‌تواند افزایش پیدا کند و افراد را در زمینه سرمایه‌گذاری جذب کند. همچنین، در حال حاضر بازار شیت‌کوین‌ها به عنوان یک راه برای کسب سود سریع و آسان شناخته شده است. اما باید توجه داشت که این سود قابل‌پیش‌بینی نیست و با خطرات بسیاری همراه است. به‌علاوه، شیت‌کوین‌ها می‌توانند برای افرادی که در کشورهای متمدن زندگی می‌کنند و دسترسی به سیستم بانکی ندارند، راهی برای انتقال وجوه و انجام معاملات بین‌المللی باشند. در نهایت، شیت‌کوین‌ها می‌توانند به عنوان یک انتخاب برای افرادی با دیدگاه ضددولتی و ضداستبدادی در جامعه باشند. بنابراین، اگرچه شیت‌کوین‌ها دارای مزایا هستند، اما همچنان خطرات و عوارض قابل توجهی را نیز در بر دارند که افراد باید آنها را مدنظر قرار دهند.

بالاخره شت کوین بخریم یا نخریم؟

خرید شت کوین

 

از اونجایی که شت کوین ها کاملا پوچ هستن و هیچ هدف و آینده ای ندارن، ممکنه که برای سرمایه گذاری روی اون ها مردد باشین، از طرفی هم قیمت پایین و پامپ های چند صد درصدی شت کوین ها شما رو برای سرمایه گذاری روی اونا وسوسه کنن؛ همین هم باعث میشه که دائما از خودتون بپرسین، شت کوین بخریم یا نه؟ بهتره تا آخر این مقاله رو با دقت بخونین تا این تردیدی که بین خرید Shitcoin و نخریدنش دارین برطرف بشه.

همونطور که میدونین شت کوین ها میتونن سود های کلانی رو بهتون بدن و باعث بشن که یه شبه ره صد ساله رو برین، اما این فقط یه طرف ماجراس؛ اگه به نیمه ی خالی لیوان نگاه کنیم میبینیم که علاوه بر پامپ (رشد ناگهانی قیمت)، شت کوین ها دامپ (افت ناگهانی قیمت) های وحشتناکی رو دارن. همین دامپ ها میتونن تا 90 درصد سرمایه تون رو یه شبه ازتون بگیرن. همچنین دیده شده که بعضی از ارز ها طرح پانزی از آب در اومدن و به یک باره قیمت شت کوین به صفر رسیده؛ تو چنین شرایطی شما به یک باره کل سرمایه ای که روی اون شت کوین گذاشتین رو از دست میدین.

از طرفی ریسک سرمایه گذاری روی این ارز ها خیلی زیاده و همونطور که گفتیم میتونه یه شبه پولتون رو از بین ببره. هر چقدر که سرمایه گذاری شما روی این ارز ها بلند مدت تر باشه، ریسکتون هم بیشتر میشه. به زبون ساده تر این ارز ها فقط به این درد میخورن که از نوساناتشون استفاده کنین و همچنین طمع نکنین و سودی که کسب کردین رو بردارین و فرار کنین. متاسفانه تو اکثر موارد طمع معامله گر ها بهشون اجازه نمیده که از اون معامله خارج بشن. تو چنین مواردی معمولا بازار بطور ناگهانی روندش رو عوض میکنه و باعث از بین رفتن سود و سرمایه ی تریدر میشه.

 

خرید شت کوین

از بین هزاران ارز جدیدی که هر روز به بازار کریپتوکارنسی ها عرضه میشن، فقط یکی دو موردشون موفق عمل میکنن. البته نباید فراموش کرد که نهایت اون ها هم نابودی و تباه شدن هستش، چون هیچ برنامه ای ندارن. پیشنهاد میکنیم که اگه قصد خرید ارز دیجیتال مثل شت کوین و سرمایه گذاری روی چنین ارز هایی رو دارین، این کار رو با سرمایه های کوچیک انجام بدین تا اگه پروژه ای که روش سرمایه گذاری کردین نگرفت، پول زیادی رو از دست ندین و بتونین زود اون ضرر رو جبران کنین.

استراتژی سرمایه گذاری روی یک شت کوین چیست؟

حتما برای شما هم جای سواله که چرا عده ای روی شت کوین ها سرمایه گذاری میکنن؟ برای اینکه بتونیم به پاسخ این سوال برسیم باید استراتژی معاملاتی این افراد رو بررسی کنیم تا هدفشون از سرمایه گذاری روی Shitcoin ها رو متوجه بشیم.

1. با توجه به این که برای خرید بیت کوین کامل باید حدودا 50 هزار دلار سرمایه داشت ولی با ده دلار میشه میلیون ها واحد شت کوین خرید، عده ای خرید Shitcoin رو به ارز های معتبری مثل بیت کوین ترجیح میدن. توجه داشته باشین که تو بازار های مالی ارزش مهمه نه تعداد. از طرفی همین ده دلار تو یه مدت کوتاه با یه پامپ، میتونه چند صد برابر بشه و سود خوبی رو بهتون بده.

 

سرمایه گذاری روی شت کوین

2. با نگهداشتن شت کوین ها، میشه به عنوان پاداش شت کوین بیشتری بدست آورد. شاید باورتون نشه اما یه سری شت کوین وجود دارن که تیمشون برای تشویق به هولد و نگهداری اونا، پاداشی رو به هولدر ها میدن. معمولا این شت کوین ها بخشی از کارمزد و هزینه ی معاملات و تراکنش های اون شت کوینه. این فرآیند کاملا اتوماتیک انجام میشه. این پیشنهاد برای یه عده خیلی وسوسه انگیز هستش. البته نباید اجازه داد که این وسوسه باعث بشه، هدفی که برای فروش اون ارز تعیین کردین رو فراموش کنین.

3. یکی از استراتژی های دیگه ای که این روزا محبوبیت زیادی رو پیدا کرده، اینه که روی چندین پروژه با پول کم سرمایه گذاری کنیم تا یکی از اون ها بگیره و سود کلانی رو بهمون بده. مثلا فرض کنین که علی 100 دلار پول داره و میخواد روی 20 تا پروژه ی مختلف به اندازه 5 دلار سرمایه گذاری کنه، حالا اگه فقط سه چهار تا از این 20 تا پروژه ی مختلف بگیرن و یه سود ده هزار درصدی رو به علی بدن، سود علی دو هزار دلار میشه. شاید فکر کنین که سود ده هزار درصدی امکان پذیر نیست، ولی باید بگم که ارز شیبا تو کمتر از یه سال 150 هزار درصد رشد داشته.

 

استراتژی خرید شت کوین

یکی از نکاتی که در مورد این نوع استراتژی های خرید شت کوین وجود داره، تاثیر فاکتور شانس هستش. البته دنبال کردن اخبار شت کوین ها و چیزایی که بقیه تو شبکه های اجتماعی در مورد اون شت کوین میگن، میتونه تو انتخاب یه ارز شت کوین خوب بهتون کمک کنه.

اگه براتون سواله که ما کدوم استراتژی رو بهتون پیشنهاد میدیم، باید بگم که هیچ کدوم از این استراتژی ها از نظر ما مناسب نیستن. چون همونطور که قبلا هم گفتیم، شت کوین ها ریسک بالایی رو دارن و حتی ممکنه که یه شبه قیمتشون صفر بشه. پیشنهاد ما برای کسب سود از ارز شت کوین ها اینه که اخبار و شبکه های اجتماعی رو دنبال کنین و هر وقت که خبر مثبتی رو در مورد این ارز ها شنیدین با در نظر گرفتن مدیریت سرمایه مقداری از اون رو بخرین (بهتره که هیچ وقت بیش از 5 درصد حسابتون رو به شت کوین ها اختصاص ندین). توجه داشته باشین بعد از اینکه قیمت شت کوینتون پامپ شد، قبل از غلبه طمع به منطقتون اونو بفروشین و از معامله خارج بشین.

بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری کدامند؟

خرید شت کوین

 

اگه بخوایم همه ی شت کوین هایی که تو بازار هستن رو دونه به دونه بررسی کنیم تا بتونیم بهترین Shitcoin ها برای سرمایه گذاری رو پیدا کنیم، باید تا آخر عمرمون درگیر شت کوین ها باشیم، چون هر روز تعداد زیادی از این ارز های بی هدف به بازار کریپتوکارنسی ها عرضه میشن. پس این ادعا که میشه همه ی شت کوین ها رو بررسی کرد، عملا شدنی نیست.

ما از بین همه ی شت کوین هایی که تا به امروز به بازار عرضه شدن، چند مورد رو پیدا کردیم که میتونیم تو دسته ی شت کوین های انفجاری بزاریمشون. البته این مطالب به هیچ عنوان پیشنهادی برای سرمایه گذاری نیستن و تنها قصدمون از معرفی این ارزها، آشنا کردن شما با اون هاست.

ارز دوج کوین (Dogecoin)

دوج کوین

 

دوج کوین که یکی از قدیمی ترین شت کوین و میم کوین های دنیای کریپتوکارنسی هاست، در حال حاضر یکی از ده تا ارز دیجیتال برتر بازار رمز ارز ها هستش. این ارز رمزنگاری شده که از همون ابتدای عرضه شدن، تونست حمایت عده ی زیادی رو به دست بیاره. جامعه ی قدرتمند دوج کوین همیشه ثابت کرده که متعصبانه از این ارز حمایت میکنه و کاری به شت کوین بودنش نداره.

Dogecoin از سال 2013 تا به الان همیشه تو بین برترین و با ارزش ترین ارزهای دیجیتال بوده و به همین خاطر هم لقب بهترین شت کوین رو به خودش اختصاص داده. حتما میدونین که یکی از دلایل پامپ های بی سابقه ی این ارز حمایت میلیارد معروف حوزه تکنولوژی، ایلان ماسک از دوج کوین بوده. البته امیدواری های زیادی نسبت به آینده دوج کوین وجود داره که قبلا مفصل تو مقاله ی تاریخچه قیمت و آینده دوج کوین جدا در موردش صحبت کردیم. پیشنهاد میکنیم که اون مقاله رو هم مطالعه کنین.

با توجه به اینکه جامعه ی دوج کوین تصمیماتی رو برای ارتقای این ارز گرفته، شاید تا چند سال دیگه نشه از اصطلاح شت کوین برای معرفی ارز دوج کوین استفاده کرد. به همین منظور بنیاد دوج کوین دوباره فعالیتش رو شروع کرده و افراد با تجربه ای مثل ویتالیک بوترین قراره با این بنیاد برای ارتقا و پیشرفت Dogecoin همکاری داشته باشن. در حال حاضر ادعاهای زیادی در مورد دوج کوین یک دلاری و استیبل کوین شدن این ارز وجود داره که به مرور زمان واقعی بودنشون مشخص میشه. اگه چنین اتفاقی بیفته به این زودی ها رخ بده، میتونیم خرید دوج کوین رو به عنوان یکی از بهترین ارز های دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022 بدونیم.

ارز بی بی دوج (Baby Doge coin)

بی بی دوج

با افزایش مقبولیت و محبوبیت ارز های دیجیتال و همچنین توییت هایی که ایلان ماسک در مورد دوج کوین منتشر میکرد، بعد از مدت ها میم کوین ها مجددا به صدر اخبار برگشتن. به این ترتیب شوق و اشتیاق زیادی برای خریدشون بوجود اومد. به همین خاطر میم کوین های زیادی تو یه مدت کوتاه به بازار معرفی شدن. یکی از این میم کوین ها، بی بی دوج بود که همه اونو به عنوان فرزند دوج کوین میدونستن. البته حق هم داشتن چون، هر دوشون از سگ شیبا اینو به عنوان نماد استفاده میکردن.

البته خیلی ها این ارز رو به عنوان یه محصول جانبی یا spinof برای دوج کوین میدونستن، ولی باید به این نکته اشاره کرد که این دو ارز از نظر فنی هیچ ارتباطی با هم ندارن و این فرضیه کاملا غلط هستش. درسته که زمان زیادی از عرضه ی بی بی دوج نمیگذره اما این ارز تو همین مدت کوتاه تونسته به محبوبیت زیادی برسه، البته نباید فراموش کرد که شرایطی که موقع عرضه اون وجود داشت، مهمترین دلیل برای رسیدن این ارز به چنین موفقیتی بوده.

جالبه بدونین که ارز دیجیتال بیبی دوج تو کمتر از 3 هفته 300 میلیون دلار ازر رو به بیش از 160 هزار نفر فروخت. همین تقاضای بالا، قیمت بیبی دوج رو تو یه هفته بیش از 100 درصد رشد داد و سودهای کلانی رو نصیب سرمایه گذاراش کرد. با توجه به چنین عملکردی میتونیم انتظار داشته باشیم که این ارز بتونه تو آینده یه سر و گردن بالاتر از بقیه ی شت کوین ها باشه.

ارز شیبا اینو (Shiba Inu)

توکن شیبا

خالق شیبا اینو یعنی ریوشی، هم یکی دیگه از کسایی هستش که از سگ شیبا اینو به عنوان نماد برای ارز دیجیتالش استفاده کرده. ارز دیجیتال شیبا از همون اول شمشیر رو از رو بست و خودش رو به عنوان قاتل دوج کوین (Doge Killer) معرفی کرده. جالبه بدونین که خیلیا این ارز رو به عنوان یه شت کوین قبول ندارن و هنوز که هنوزه از ما میپرسن که آیا شیبا شت کوین است؟ اگه دوست دارین بیشتر در مورد این ارز بدونین میتونین مقاله ی شیبا چیست؟ رو مطالعه کنین.

این ارز از همون روزای اول فعالیتش، توجه های زیادی رو به سمت خودش جلب کرد. یکی از ویژگی های جالب و بی نظیری که این ارز داره اینه که، خالق اون بدون اینکه حتی یه سنت برای ساخت، تبلیغات و بازاریابی اون خرج کنه، این ارز رو به بازار عرضه کرده؛ با این وجود این ارز تونسته تو کمتر از یه سال 2.5 میلیون درصد رشد کنه. به عبارت دیگه هر یک دلار رو به 25 هزار دلار تبدیل کرده. این ارز همچنان پتانسیل بالایی رو داره و میتونه رشد های چند هزار درصدی رو تجربه کنه. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخرین قیمت شیبا به لیست ارزهای دیجیتال صرافی ایران بایننس مراجعه کنین.

ارز سیف مون (Safemoon)

سیف مون

یکی از شت کوین های انفجاری که میخوایم تو این مقاله بهتون معرفی کنیم، سیف مون نام داره. این شت کوین تو حوزه ی دیفای (DeFi) فعالیت میکنه و یه توکن مالی غیر متمرکز محسوب میشه. با توجه به این مسئله که مدت زیادی از ارائه این ارز تو بازار های مالی نمیگذره، اطلاعات زیادی در مورد این ارز در دسترس نیست. به همین خاطر هم نمیتونیم اهداف و آینده احتمالی سیف مون رو پیش بینی کنیم، در نتیجه این ارز یه شت کوین محسوب میشه.

البته ادعا هایی وجود داره که میگن هدف اصلی پروژه Safemoon، حل کردن مسائل و مشکلاتی هستش که ارز های دیگه ی بازار دارن باهاش دست و پنجه نرم میکنن، برای مثال نوسانات قیمتی توکن ها و میل معامله گر ها برای فروش و نگه نداشتن اون ها یکی از این مشکلات هستن. 

نکته قابل توجهی که ما رو نسبت به آینده سیف مون امیدوار میکنه، جامعه ی قدرتمند و هدفمندی هستش که از این ارز پشتیبانی میکنه. طبق تجربه هایی که در مورد سایر رمز ارزهایی که از چنین جامعه ای برخوردار بودن (مثل دوج کوین و شیبا اینو) بدست آوردیم، میتونیم نتیجه بگیریم که این ارز هم میتونه مسیر چنین ارز هایی رو طی کنه و قیمت های بالایی رو تجربه کنه.

ارز وابی (Wabi)

ارز وابی

وابی یه پلتفرم برای وصل کردن برند ها و مصرف کننده ها به همدیگه هستش تا بتونن به شکل منصفانه و مستقیم با هم معامله کنن. این پلتفرم یه توکن بومی داره که اسمش تائل (TAEL) هستش و ازش برای خرید و فروش راحت تر تو سیستم Walmai استفاده میشه. تو این پروژه یه فناوری ضد جعل به کار رفته که کالا های غیر اصل و تقلبی رو شناسایی میکنه. طبق ادعا های تیم وابی این سیستم تا به الان به خوبی کار کرده و هیچ مشکلی تو شناسایی کالا های جعلی نداشته.

این پروژه که تو سال 2017 برای اولین بار به بازار رمز ارز ها معرفی شده، تو فرآیند عرضه اولیه (ICO) خودش، هر توکن تائل رو با قیمت 0.25 دلار به فروش رسوند. البته این ارز نوسانات زیادی رو تجربه کرده و در حال حاضر قیمتش 0.27 دلار هستش.

ارز hoge :

معرفی بهترین شت کوین ها| hoge

ارز دیجیتال Hoge یکی دیگه از شت کوین هایی هستش که در این مقاله می خوایم در موردش صحبت کنیم. از ویژگی هایی که ارزHoge داره تورمی بودنشه. هر بار که دو کاربر با هم این ارز رو معامله می کنن 1% برای همیشه Burn میشه و 1% دیگه رو بین بقیه که این ارز رو توی کیف پولشون دارن بسته به تعداد اون ارز توزیع میشه. این امر باعث ایجاد انگیزه برای مبادلات بیشتر این ارز میشه.

ارز هوج یه ارز رمزنگاری شده هستش که به دلیل تورمی بودنش خودشو از سایر ارزها متمایز کرده. هر بار که شخصی هوج خریداری کنه و یا اونو بفروشه، یک درصد از ارزش این معامله از بین میره و چون قرار نیست بر تعداد توکن های اون اضافه بشه این کار تضمینی برای دارندگان این ارز بوجود میاره که در آینده قیمت هوج افزایش پیدا میکنه.

ارز Elongate

Elongate یکی دیگه از شت کوین هایی هستش که اینده دار به نظر میرسه که به بزرگ مرد تجارت در کریپتوکارنس ایلان ماسک اختصاص داده شده. این ارز در آوریل 2021 پا به عرصه بازار دیجیتال گذاشته. Elongate یه فورک سیفمون با توکنومیک منحصر به فرده که نرخ مالیات کمتری برای ایجاد انگیزه در معاملات و افزایش توزیع مجدد بین دارندگان Elongate ارائه میده. این ارز برای توزیع 100 درصد عادلانه راه اندازی شده و 69.42 درصد از عرضه اون متعلق به جامعه هستش.

 Elongate Deluxe  رویکردی کمدی به نماد افراد مشهور یعنی آقای ماسک داره و شخصیت هایی مانند "Memelong Fusk"و "Langus" را خلق می کنه - دو موجود واقعیت جایگزین با اعضای بدنی به طور نامتناسب.

ارز dog dash:

بهترین شت کوین ها سرمایه گذاری | doge dash

DogeDash  طراحی شده تا Crypto Gaming رو به مخاطبان اصلیش ارائه بده، با الهام از بازی های کلاسیک ماریو و سونیک در دهه 90.  هدف بازی ساده ست... تا جایی که می تونین از تمام 10 سطح عبور کنین و در طول مسیر سکه ها را جمع آوری کنین. بازیکنان موفقی که تمام سطوح رو تکمیل کنن با سکه هایی که جمع آوری کردن مستقیماً به کیف پول خود پاداش میگیرن.

این تیم تحت رهبری پل کالین، مدیر خلاق برنده جایزه و نامزد گرمی، متشکل از بهترین توسعه دهندگان بازی و بلاک چین هستش. همیشه در لبه فناوری جدید، پل و تیمش قصد دارن فضای Crypto Gaming رو متحول کنن و بعد اون رو به مخاطبان اصلیش ارائه بده.

آموزش خرید شت کوین | چطور شت کوین بخریم؟

در این بخش از مقاله میخواهیم روش های خرید شت کوین ها رو هم به شما توضیح بدیم که با نحوه خرید اون ها در کنار آشنایی باهاشون آشنا بشین. همونطور که میدونین راه های زیادی برای خرید شت کوین ها هستش. صرافی های متمرکز ارز دیجیتال معروف ترین شت کوین های بازار رو در لیست خودشون دارن معمولا. اما شما هیچوقت نمی تونین همه شت کوین های بازار ارزهای دیجیتال رو در این صرافی ها پیدا کنین. بنابراین چاره کار چیز دیگه ای هستش.

یکی از بهترین راه های خرید شت کوین ها در سطح دنیا البته خرید از طریق صرافی پنکیک سواپ هستش. این صرافی غیرمتمرکز بوده و نیازی به احراز هویت و ثبت نام نداره. ولی خب احتمالا خبر دارین که این صرافی هم بخاطر تحریم های بین المللی علیه کشور ما دیگه اجازه فعالیت به کاربرانی که با آی پی ایران بخوان وارد پلتفرم اون بشن رو نمی ده. در اصل کشور ما جدیدا در لیست کشورهای تحریم این صرافی قرار گرفته. این باعث شده تا کاربران ایرانی در خرید شت کوین ها از این صرافی دچار مشکل بشن.

خبر خوب اینکه در اخرین اقدامی که صرافی بایننس در راستای خدمت به کاربران داخل کشور برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال انجام داده، خرید بالای 200 شت کوین رو از طریق پلتفرم خود فراهم کرده و کاربران ایران می تونن بدون نیاز به وصل شدن به یک صرافی خارجی و دردسرهای اون با ریال ایران بطور مستقیم اقدام به خرید شت کوین ها کنن. آموزش خرید شت کوین رو برای شما در سایت قرار دادیم تا بتونین بدون هیچ دردسری و در سریع ترین زمان خرید ارزهای مد نظر خودتون رو با استفاده از اون انجام بدین.

کلام آخر

همونقدری که شت کوین ها میتونن براتون سود داشته باشن و تو مدت کوتاهی سود های بالایی رو بهتون بدن، به همون اندازه هم میتونن برای سرمایه ی شما مخرب باشن. در هر صورت این رمز ارز ها هم بخشی از بازار کریپتوکارنسی ها هستن و نسبت به بقیه ی رمز ارزها ریسک های خودشون رو دارن، به همین خاطر برای سود گرفتن از اونا به استراتژی متفاوت تری احتیاج دارین.

تو این مقاله سعی کردیم که استراتژی کلی معامله ی شت کوین ها رو بهتون یاد بدیم. مطالب به روز و تخصصی بیشتر در مورد ارزهای دیجیتال رو از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس مطالعه کنین. 

امیدواریم که بتونین شت کوین های بعدی که قراره بترکونن رو پیدا کنین و با سرمایه گذاری و نوسان گیری ازشون، کلی پول به جیب بزنین.


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری (کدام شت کوین ها را بخریم تا سود کنیم)
  • مرسی عالی بود

    ممنون،از راهنمایی خوبتان،امیدوارم افرادی که سرمایه گذاری کردند به سود خوبی برسند،هرچه باشه بهتر از بورس خودمان است بنده تا الان راضی هستم درچهر موردی که توضیح دادی درسه نماد هرکدام5میلون ودر دوج20میلون سرمایه گذاری کردم درمجموع سود خووبی داشته ،،،،،

    • موفق و پر سود باشید و امیدواریم مطالب این مقاله مفید بوده باشه براتون

سوال امنیتی :8+40 = ?