هشدار تیم بیبی دوج درباره کلاهبرداری های ایردراپ!

1401/12/08
هشدار تیم بیبی دوج درباره کلاهبرداری های ایردراپ!

تیم بیبی دوج ایردراپ اخیر را کلاهبرداری خواند! بهتره بدونین بیبی دوج طی توییت اخیر خودش شایعات مرتبط با راه اندازی یه ایردراپ رو تکذیب کرد و به دنبال کننده های خودش هشدار داد تا نسبت به حساب های کلاهبرداری که ادعای اهدای پاداش دارن، احتیاط کنند. ایردراپ ها در دنیای رمزارزها به معنی ارسال کوین یا توکن رایگان به کاربران هست. این کار توسط استارتاپ ها و پروژه های جدید کریپتویی و برای اهداف مختلفی انجام می گیرن. در اینجاست که کلاهبرداران هم وارد میشن و با روش های مختلفی سرمایه کاربران رو به سرقت می برن. ایردراپ اخیر بیبی دوج هم نمونه ای از این کلاهبرداری هاست. در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین. شما می توانید خرید بیبی دوج را از اینانس با کمترین کارمزد انجام دهید.

آشنایی با کلاهبرداری ایردراپ

کلاهبرداران می تونن به چند حالت از ایردراپ های جعلی سود ببرن. اون ها می تونن اطلاعات شما رو بدزدن و از اون ها برای اهداف شخصی خودشون استفاده کنند. بعضی از اسکمرها به شما توکن های واقعی می فرستن تا شما رو تشویق به ثبت نام در سایتشون کنند و اطلاعات شخصی شما رو درخواست کنند. بعضی افراد هم یه سایت مشابه سایت اصلی یه پروژه واقعی درست می کنند و زمانی که شما وارد اون میشین، از شما کلید خصوصی درخواست می کنه تا به ارزهای دیجیتال شما دسترسی پیدا کنند.

هشدار تیم بیبی دوج درباره کلاهبرداری های ایردراپ!

جالب اینجاست که بدونین تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال BabyDogeCoin در توییت جدید خودش شایعات مربوط به ایردراپ رو رد کرد و به دنبال کننده های خودش هشدار داد که مراقب حساب های کلاهبرداری که ادعای ارائه پاداش دارن، باشن. قبل از این یکی از کاربران توییتر به اسم سینگ از بیبی دوج خواست تا مشروعیت یه اعلامیه ایردراپ رو که به نظر کلاهبرداری هست، تایید کنه که در جواب حساب رسمی بیبی دوج در توییتر پاسخ داد جعلی!!

سینگ(Singh) از تیم بیبی دوج تشکر کرد و از دنبال کننده های خودش خواست تا در مقابل حساب های کلاهبرداری و جعلی احتیاط کنند. اون هشدار داد که در برابر حساب های جعلی که ادعا می کنند ایردراپ پاداشی ارائه میده محتاطانه برخورد کنین. همیشه حساب های اصلی تایید شده مثل @babydigecoin رو دنبال کنین و از دنبال کردن سایر حساب های دیگه خودداری کنین.

هشدار تیم توسعه دهنده ارز دیجیتال بیبی دوج درباره ایردراپ های کلاهبرداری، اهمیت هوشیاری در بازار ارزهای دیجیتال رو بیشتر می کنه. در این نوع کلاهبرداری، کاربران مخرب اکثرا از حساب های جعلی و اطلاعات گمراه کننده استفاده می کنند تا مردمرو فریب بدن و ارزهای دیجیتال خودشون رو بفروشن. به این ترتیب، خیلی مهمه که حساب های تایید شده و اصلی رو دنبال کنین و قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال تحقیقات لازم رو انجام بدین.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد هشدار تیم بیبی دوج درباره کلاهبرداری های ایردراپ!
سوال امنیتی :8+72 = ?