کیف پول بیت تورنت چیست؟ | انواع کیف پول های Bittorrent | آموزش ساخت کیف پول BTT

1402/06/25
کیف پول بیت تورنت چیست؟ | انواع کیف پول های Bittorrent | آموزش ساخت کیف پول BTT


قبل از خرید ارز دیجیتال باید به فکر نحوه ی نگهداری ارز بود. مثل ارزهای فیات، رمز ارزها هم در کیف پول نگهداری میشن. اما در کیف پول دیجیتالی با امکانات متفاوت.

یکی از رمز ارزهایی که موفق شده توجه کاربرا رو به خودش جلب کنه ارز دیجیتال بیت تورنت هستش. ما در این مقاله علاوه بر معرفی این ارز دیجیتال، شما رو با نحوه ی خرید BTT  و نگهداری این ارز آشنا کرده و با معرفی انواع کیف پول هایی که از بیت تورنت پشتیبانی میکنن، به شما در انتخاب کیف پول مناسب کمک خواهیم کرد. در انتها با دنبال کردن آموزش ساخت کیف پول بیت تورنت به صورت گام به گام شما موفق به ساخت کیف پول BTT خواهید شد.

ارز دیجیتال بیت تورنت چیست؟

کیف پول بیت تورنت چیست؟ ارز دیجیتال بیت تورنت چیست؟

BitTorrent یک پلت فرم اشتراک گذاری و torrent محبوب peer-to-peer (P2P) هستش که در سال های اخیر به طور فزاینده ای غیر متمرکز شده است. بیت تورنت در سال 2001 میلادی بوجود و کار خودشو آغاز کرد. ارز دیجیتال Bittorrent با تسهیل اشتراک گذاری فایل ها از طریق شبکه ی همتا به همتا تونست راهی رو فراهم کنه تا به جای فناوری آپلود و دانلود فایل از یک سرور مشخص، کاربران بتونن به شبکه ای از رایانه متصل بشن و تنها با یه نرم افزار فایل ها و داده های خودشونو آپلود و با دیگران به اشتراک بذارن و این باعث جلب نظر بسیاری از علاقمندان به موسیقی و فیلم به بیت تورنت شد.

این ارز دیجیتال در سال 2018 توسط پتلفرم ترون خریداری شد.  بیت تورنت از زمان خرید خود، ابزارهای مختلف جدیدی رو اضافه کرده، با یک رمز اختصاصی رمزنگاری بومی با نماد BTT که در فوریه 2019 منتشر شد. BTT با استفاده از استاندارد TRC-10 روی بلاک چین خود TRON راه اندازی شد. بر اساس ادبیات رسمی آن، BitTorrent در حال حاضر "بزرگترین پروتکل ارتباطات غیرمتمرکز P2P" در جهان هستش. برای اینکه بتونین از سرویس این پروتکل استفاده کنین باید کلاینت (نرم افزار) مخصوص اون رو داشته باشین. یوتورنت از شناخته شده ترین کلاینت بیت تورنت هستش.

بنیانگذاران BitTorrent چه کسانی هستند؟

BitTorrent محصول ذهن برام کوهن، توسعه دهنده و کارآفرینی ست که خودش در عرصه ی ارزهای رمزنگاری شده بسیار شناخته شده است. کوهن توضیح داده که وی BitTorrent رو برای غصب صنعت سرگرمی های قدیمی طراحی کرده، که به دست آوردن مطالب را کند و گران می کنه.

این پلتفرم چندین دعوای حقوقی رو شاهد بوده، کوهن معتقده که قوانین حق چاپ رو نقض نمی کنه و به کاربران اجازه می ده فایل هایی مانند موسیقی و فیلم رو بین خودشون به اشتراک بذارن.

در سال 2018 ، TRON خرید BitTorrent رو تکمیل کرد و BitTorrent تحت کنترل جاستین سان قرار گرفت. سان به دلیل استفاده از TRON به عنوان رمز ارز و فناوری بلاک چین معروفه و در حراج خیریه 4.5 میلیون دلار پیشنهاد داد تا ناهار رو با وارن بافت (شخصیت معروف ضد رمزنگاری) صرف کنن و با او درباره ی ارزهای رمزپایه صحبت کنه.

TRON همچنین از افزودن ارز رمزنگاری شده به BitTorrent پشتیبانی می کنه زیرا توکن BTT در بلاک چین TRON منتشر شد. این حرکت بخشی از تلاش های TRON برای افزودن ویژگی های غیر متمرکز بیشتر به پلت فرم رو تشکیل داده.

چه چیزی BitTorrent را منحصر به فرد می کند؟

هدف اصلی BitTorrent این بود که صنعت سرگرمی قدیمی و نحوه ی دستیابی مصرف کنندگان به محتوا رو مختل کنه. شبکه های توزیع گران و ناکارآمد هدف اصلی بودن، برام کوهن، توسعه دهنده اصلی، مزایای استفاده از اینترنت رو برای توزیع مستقیم محتوا بین کاربران بیان کرده. در اوایل دهه 2000 ، BitTorrent به پلت فرم اشتراک فایل P2P تبدیل شد و با TRON در سال 2018 قدم گذاشت. BitTorrent جذابیت خود رو برای علاقه مندان به راه حل های غیر متمرکز و ارزهای رمزنگاری شده بالا برده و همچنین پایگاه کاربران خودشو گسترش داده.

از جمله ویژگی های اضافه شده می توان به BitTorrent Speed اشاره کرد که از توکن BTT به عنوان بخشی از عملیات خود استفاده می کنه. بیت تورنت همچنین به خدمات پولی تبدیل شده و چندین نسخه "برتر" از پلت فرم خود ارائه می ده که شامل قابلیت های VPN و مرور بدون آگهی ست.​

چگونه شبکه BitTorrent امن است؟

صاحبان بیت تورنت گفتن که "از بالاترین سطح اقدامات امنیتی" برای تأمین منابع مالی کاربران استفاده می کنن، اما اعتراف میکنن که ارز رمزنگاری شده دارای ریسک ذاتی هستش.

این شرکت توصیه می کنه که کاربران از خود در برابر سرقت، در قالب بدافزار یا برنامه های مشابه، با استفاده از گزینه هایی مانند تأیید بیومتریک محافظت کنن.

از کجا می توانید BitTorrent (BTT) بخرید؟

کیف پول بیت تورنت چیست؟ | خرید بیت تورنت

برای خرید بیت تورنت با قیمت BTT مناسب، لازمه از صرافی ارز دیجیتال آنلاین استفاده بشه. صرافی های معتبر و مشهور  زیادی در جهان مشغول کارن مانند صرافی بایننس و ... .

البته ایرانیا به علت تحریم توسط این صرافی ها پشتیبانی نمیشه. صرافی ارز دیجیتال بایننس اکانت کاربران ایرانی رو بلاک میکنه در این صورت دسترسی به حساب برای کاربر غیر ممکن میشه و برگردوندن پول یا ارز محال!

بهترین کار، استفاده از صرافی های ایرانیه که یکی از این صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی صرافی ایران بایننس هست. ای صرافی با پشتیبانی از ارز بیت تورنت و همچنین 600 نوع ارز دیگه، کار کاربرا رو برای استفاده بهتر از بازار ارز دیجیتال راحت و هموار کرده. قیمت بیت تورنت در این صرافی مناسب و به صورت لحظه ای در سایت قابل مشاهدست.

الان که با ارز دیجیتال BTT آشنا شدین میریم سر موضوع اصلیمون که در مورد کیف پول هاست. اینکه کیف پول BTT چیست؟ انواع کیف پول بیت تورنت کدامند؟ ساخت کیف پول BitTorrent به چه شکلیه؟

نحوه ی نگهداری ارز دیجیتال بیت تورنت

کیف پول بیت تورنت | نحوه ی نگهداری بیت تورنت

کیف پول ارز دیجیتال برای نگهداری ارز دیجیتال طرح ریزی شده. پس قبل از خرید بیت تورنت باید کیف پولی مناسب داشته باشین.

خیلی از صرافی ها برای راحتی کاربرانشون امکان ذخیره سازی ارزهای دیجیتال تو حساب کاربری صرافی فراهم کردن. اما نگهداری اون ها تو حساب کاربری صرافی کار عاقلانه ای به نظر نمیرسه، به همین دلیل توصیه ما به شما اینه که هر چه سریعتر با مطالعه مقاله آموزش ساخت کیف بیت تورنت ، طریقه استفاده از کیف پول رو یاد بگیرین تا بتونین سرمایه خودتون حفظ کنین.

 تقریباً تمام قدیمی های عرصه کریپتوکورنسی ها توصیه میکنن که حتماً ارزهای دیجیتالی که می خرین تو کیف پول های مخصوص نگهداری ارزهای دیجیتال، نگه داری کنین. به خاطر حجم و تنوع بالایی که ارزهای دیجیتال توی سایت صرافی دارند، همیشه مورد توجه هکرها هستن. در نتیجه امکان اینکه سایت یه صرافی هک بشه زیاده. لازم به گفتن نیست که اگه سایت صرافی هک بشه تمام دارایی شما هم بر باد میره. پس اگه شما جزو تریدرها (افرادی که به صورت حرفه ای و در بازه های زمانی کوتاه به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می پردازن) حتماً پس از ساخت کیف پول بیت تورنت، توکن های BitTorrent خودتون رو به کیف پول تون منتقل کنین.

در ادامه مقاله ی کیف پول بیت تورنت چیست؟ در مورد انواع کیف پول ها، بهترین کیف پول هایی که بیت تورنت رو پشتیبانی میکنن و ... صحبت خواهیم کرد با ما همراه باشین.

انواع کیف پول ارز دیجیتال

کیف پول بیت تورنت چیست؟ | انواع کیف پول ها ارز دیجیتال

کیف پول های ارز دیجیتال به دو بخش کیف پول های گرم و سرد تقسیم میشه و هر کدوم از این بخش ها برای خودش زیر مجموعه هایی ارن که در زیر بهشون اشاره خواهیم کرد:

کیف پول سرد

کیف پول های سخت افزاری: کیف پول های سخت افزاری یکی از بهترین کیف پول ها هستن. این کیف پول ها کلیدای اختصاصی رو روی یک فضای ذخیره سازی امن و آفلاین ذخیره میکنن. از بهترین کیف پول های سخت افزاری میشه به لجر نانو ایکس و لجر نانو اس اشاره کرد.

کیف پول کاغذی: کیف پول کاغذی ارز دیجیتال همان کلید خصوصی هستش که روی کاغذ چاپ شده. دارنده ی این کاغذ به صورت مستقیم هم به کلید خصوصی ارز دیجیتال و هم به آدرس ارز دسترسی خواهد داشت.

کیف پول گرم:

کیف پول تحت وب: کیف پول تحت وب کیف پولی هستش که روی اینترنت وجود داره و کاربر میتونه با مرورگرهای اینترنت مثل گوگل کروم، فایرفاکس و ... به اون دسترسی داشته باشه. این کیف پول ها کلیدهای خصوصی رو بر روی اینترنت ذخیره می کنن.

کیف پول دسکتاب: نرم افزار این کیف پول را باید دانلود و روی کامپیوتر شخصی و یا لپ تاپ نصب کرد. این کیف پول ها تنها میتونن از یه سیستم مشخص اجرا بشن و این همون سیستمی هستش که دانلود شده.

کیف پول موبایل: کیف پول های موبایل از طریق یک برنامه روی گوشی نصب میشن. این نوع کیف پول ها جایگاه ویژه ای بین کاربران ارز دیجیتال دارن و دلیلش هم اینه که امروزه تلفن های هوشمند جزء جدایی ناپذیر زندگی روزمره افراد شدن.

مزیت های کیف پول بیت تورنت

کیف پول بیت تورنت یکی از ابزارهای بسیار مفید است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی و امنیت بیشتری به فایل‌های تورنت دسترسی پیدا کنند. یکی از مزیت‌های بزرگ استفاده از کیف پول بیت تورنت، حفظ حریم خصوصی کاربران است. این کیف پول، از طریق چندین لایه رمزنگاری، اطلاعات شناسایی کاربران را محافظت می‌کند و جلوی هرگونه دسترسی غیرمجاز را می‌گیرد. علاوه بر این، کیف پول بیت تورنت امکان مدیریت سریع و آسان بر فایل‌های دانلود شده را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند به راحتی فایل‌های خود را مدیریت کرده و به دلخواه خود آن‌ها را حذف یا به اشتراک بگذارند. همچنین، به دلیل استفاده از فناوری بلاکچین، کیف پول بیت تورنت از هرگونه تغییر یا تقلب در فایل‌ها جلوگیری می‌کند و اعتماد بیشتری به کاربران ارائه می‌دهد. در نهایت، کیف پول بیت تورنت از دسترسی آسان به شبکه‌های پیرامونی می‌تواند به کاربران کمک کند تا با افرادی که علاقه‌مند به همان محتوا هستند، ارتباط برقرار کنند و در اشتراک گذاری داده‌ها و تجربیات خود با آن‌ها شریک شوند. به طور کلی، کیف پول بیت تورنت با امکانات پیشرفته و قابلیت‌های امنیتی خود، برای کاربرانی که به دنبال یک تجربه دانلود امن و مدیریت آسان هستند، انتخابی مناسب است.

بهترین کیف پول BTT

BTT  یک توکن TRC-10 هستش که از شبکه Tron استفاده می‌کنه، بنابراین میتوان اون رو در هر کیف پولی که از TRX پشتیبانی می‌کنه ذخیره کرد. در زیر بهترین کیف پول بیت تورنت رو معرفی میکنیم :

کیف پول نرم افزاری تراست والت

انواع کیف پول بیت تورنت | کیف پول تراست والت

یکی از بهترین و محبوبترین کیف پول های ارز دیجیتال کیف پول تراست والت هستش. تراست والت رو  می توان بهترین کیف پول برای نگه داری توکن BTT یا Bittorrent معرفی کرد همچنین این کیف پول اپلیکیشن های مخصوص سیستم عامل اندروید و آیفون نیز ارائه کرده است. تراست والت یکی از جالب ترین کیف پول های نرم افزاریه، امکانات این والت به حدی کامل و بی نظیر که صرافی بایننس تصمیم گرفت با خرید کیف پول تراست و معرفی اون به عنوان کیف پول رسمی خودش، امکانات خودشو بروز نگه داره. کیف پول تراست والت به کاربرانش این اجازه رو میده تا کلیدهای خصوصیشونو  روی دستگاهشون ذخیره کنن و همچنین تراست والت برای کاربرانش فرصتی فراهم کرده تا بتونن در فضای خود تراست والت به معامله ارزهای دیجیتال و ترید کردن بپردازن. در ضمن کیف تراست والت از تعداد خیلی زیادی از انواع ارزهای دیجیتال پشتیبانی می کنه و شما با نصب این کیف پول، احتمالاً  هرگز به هیچ کیف پول دیگه ای نیاز نخواهید داشت.

اگر می خواید کیف پول تراست ولت نصب کنین با ما همراه باشین چون در ادامه ی این مقاله نحوه ساخت کیف پول بیت تورنت رو در تراست ولت برای شما توضیح خواهیم داد.

کیف پول کوینومی (Coinomi )

کیف پول بیت تورنت چیست؟ | معرفی انواع کیف پول بیت تورنت| کیف پول کوینومی

ولت کوینومی یا Coinomi  یک کیف پول ارز دیجیتاله که برای پتلفرم های مختلف عرضه میشه و نسخه ی اندروید، آی او اس، ویندوز و لینوکس داره و از ارز BTT هم پشتیبانی میکنه.

انواع کیف پول بیت تورنت | کیف پول ترون لینک

کیف پول ترون لینک که قبلا با نام TronWallet  شناخته می شد، کیف پول منبع باز توسعه یافته ای برای اکوسیستم ترون هستش. این والت به به طور رسمی توسط بنیانگذار ترون جاستین سان توصیه شده. این کیف پول بر روی سیستم عامل اصلی تلفن همراه و افزونه ی مرورگر کروم در دسترس هستش. اگه قصد خرید سایر توکن های مبتنی بر ترون رو دارین و یا اینکه می خواهید وارد اکوسیستم ترون بشین، در این صورت میتونین از این کیف پول استفاده کنین. این والت امکان ذخیره توکن ها TRX، TRC-10 و TRC-20 رو داره. همچنین از ایردارپ های BTT کاملا پشتشبانی میکنه و حداقل مقدار TRX برای ذخیره سازی نیاز نیست. برای دریافت بیت تورنت اضافی لازم نیست TRX خودتونو مسدود کنین اما برای استسک ترون قفل کردن دارایی هاتون ضروریه.  

کیف پول لجر نانو اس Ledger Nano S 

انواع کیف پول بیت تورنت | کیف پول لجر نانو اس

این کیف پول از نوع کیف پول های سخت افزاری هستش. امنیت بسیار بالایی داره و همراه با هزار دارایی دیگه از بیت تورنت هم پشتیبانی میکنه. پس از خرید این کیف پول، رابط کاربری گرافیکی رسمی رو روی رایانه یا تلفن همراه نصب کنین و ولت لجر خودتونو با کابل USB برای رایانه و بلوتوث برای تلفن همراه متصل کنین و کارای نصبشو انجام بدین.

کیف پول ترزور Trezor

انواع کیف پول بیت تورنت | کیف پول ترزور

کیف پول Trezor هم از نوع کیف پول های سخت افزاری هستش با بالاترین امنیت برای حفظ دارایی های دیجیتالی. این ولت هم مانند ولت لجر نانو در کل جهان دارای قیمت 59 دلاریست و و همانند لجر از ارزهای زیادی پشتیبانی میکنه.

پس از خرید کیف پول های سرد اونها رو در یک گاوصندوق یا جایی امن نگهداری کنین تا امنیت حداکثری برای دارایی هاتون فراهم بشه.

در ادامه مقاله کیف پول BTT چیست؟ آموزش ساخت کیف پول Bittorrent خواهیم داشت، با ما همراه باشین.

آموزش ساخت کیف پول بیت تورنت در تراست والت

برای ساخت کیف پول BTT در تراست والت، اول باید به نوع سیستم عاملتون دقت کرده و بعد از طریق اپ استور یا گوگل پلی نرم افزار Trust Wallet رو دانلود کنین و بعد وارد برنامه بشین و مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین:

مرحله ی اول: ساخت کیف پول جدید

آموزش ساخت کیف پول بیت تورنت در تراست والت | ساخت کیف پول جدید

پس از نصب و ورود به نرم افزار با صفحه ی بالا روبرو میشین که البته با توجه به تم دستگاهتونو رنگ برنامه ممکنه متفاوت باشه. برای ساخت کیف پول روی گزینه ی Creat anew wallet کلیک کنین تا یک ولت جدید بسازین.

مرحله ی دوم: قبول قوانین

آموزش ساخت کیف پول بیت تورنت در تراست والت | قبول قوانین

اکنون وارد صفحه بالا شده اید. در این مرحله از شما خواسته میشه که در مرحله ی بعدی نسبت به پشتیبانی 12 حرفی که بهتون نمایش داده میشه، اقدام کنین. شما باید روی گزینه ی قبول قوانین با این معنی که متوجه هستم که اگر خدای نکرده این 12 کلمه رو گم کنم دیگه نمیتونم به ولتم دسترسی داشته باشم، تیک زده و در نهایت روی گزینه ی Continue کلیک کنین تا وارد مرحله ی بعد بشین.

نکته 1: حتما از 12 کلمه ای که در مرحله ی بعد براتون نمایش داده میشه، به صورت فیزیکی پشتیبانی تهیه کنین و در جای امن نگهداری کنین چون با گم کردن و یا فراموش کردن این 12 کلمه دسترسی به کیف پولتون در صورت از دست رفتن ولتتون غیر ممکنه که در این صورت دارایی هاتون غیر قابل برگشت خواهد بود.

نکته 2: به هیچ وجه این کلمات رو در اختیار هیچ کس قرار ندین چون دسترسی داشتن به این 12 کلمه مساوی دسترسی داشتن به کل دارایهایی هست که در کیف پول موجوده.

مرحله سوم: 12 کلمه ی پشتیبانی

آموزش ساخت کیف پول بیت تورنت در تراست والت | کلمات بازیابی

در این مرحله 12 کلمه برای کاربر به نمایش درمیاد که باید یادداشت شده و در جای امن نگهداری بشن. بعد از یادداشت این کلمات روی گزینه ی Continue لمس کنین تا وارد مرحله ی بعد بشین.

مرحله چهارم: وارد کردن کلمات پشتیبانی

آموزش ساخت کیف پول بیت تورنت در تراست والت | وارد کردن کلمات بازیابی

کلمات پشتیبانی که مرحله ی قبل یادداشت کردین به ترتیب انتخاب کنین تا مطمئن بشین کلمات و ترتیبی که نوشتین صحیحه. بعد از ثبت موفق کلمات پشتیبانی دوباره گزینه ی Continue رو کلیک کنین تا وارد مرحله بعد بشین. ساخت ولت تقریبا تموم شد و الان میتونین از ولتتون استفاده کنین.

مرحله ی پنجم: استفاده از تراست والت

آموزش ساخت کیف پول بیت تورنت در تراست والت | استفاده از تراست والت

اکنون ولت شما ساخته شده و در صفحه ی اصلی چند ارز معروف مثل بیت کوین، اتریوم، و ... نمایش داده میشه که میتونین با توجه به کوین هایی که ولت پشتیبانی میکنه کوین ها و توکن هاتونو به لیستتون اضافه کنین. در ادامه آموزش اضافه کردن ارز بیت تورنت به تراست والت رو خواهیم داشت که به راحتی میتونین با این آموزش ادد توکن کنین.

مرحله ششم: ارسال و دریافت ارز

برای استفاده از تراست والت کافیه ارز مورد نظرتونو لمس کنین. برای دریافت ارز روی گزینه Receive کلیک کنین. بعد از این کار آدرس کیف پول شما نمایش داده میشه که میتونین اونو برای کسی که قراره برای شما ارز بفرسته ارسال کنین.

برای ارسال ارز روی گزینه ی Send کلیک کنین و بعد آدرس ولتی که می خواین براش ارز بفرستین و همینطور مقدار اون ارز رو وارد کنین.

آموزش اضافه کردن ارز بیت تورنت به تراست ولت

در این قسمت از مقاله کیف پول Bittorrent چیست؟ آموزش افزودن ارز BTT به تراست والت به صورت دستی و با استفاده از آدرس قرارداد توکن بیت تورنت خواهیم داشت. برای این کار مراحل زیر رو طی کنین:

  • ورود به کیف پول تراست ولت و بخش جستجو ارزها : برای این کار از طریق آیکون خط و نقطه که در بالای صفحه قرار داره وارد جستجوی رمز ارزها بشین.

آموزش اضافه کردن ارز بیت تورنت به تراست ولت

  • جستجوی ارز بیت تورنت و ورود به بخش افزودن دستی: نام ارز BTT رو جستجو کنین. اگر ارز در لیست بود با فعالسازی کلید کنار ارز، ارز رو به صفحه ی اصلی ولت اضافه کنین و اگه نه پیام پیامی با این مضمون براتون نمایش داده میشه "No Asset Found" . در این صورت برای افزودن توکن بیت تورنت باید روی گزینه ی "Add Custom Token" کلیک کنید.

آموزش اضافه کردن ارز بیت تورنت به تراست ولت

  • پیدا کردن اطلاعات ارز: اولین کار برای افزودن ارز بیت تورنت به تراست ولت اینه که اطلاعات ارز رو پیدا کنیم. خوب برا این کار میشه وارد سایت Etherscan شد و نام ارز رو جستجو کرد. اطلاعاتی که برا افزودن ارز به تراست والت لازمه از این قراره: Contract، Symbol، Token Name، Address و Decimal

آموزش اضافه کردن ارز بیت تورنت به تراست ولت

  • وارد کردن اطلاعات ارز: از قسمت Contract آدرس ارز رو کپی کنین و به کیف پولمون برمیگردیم و در قسمت Add Custom Token وارد میکنیم. البته قبل از این کار در اولین بخش شبکه ی ارز بیت تورنت رو انتخاب میکنیم.  به محض وارد کردن آدرس بقیه اطلاعات هم نمایش داده میشه اما اگه این اتفاق نیوفتاد به Etherscan برگردین و بقیه ی اطلاعات رو هم کپی کنین و به کیف پولتون انتقال بدین. پس از اتمام این کار گزینه ی "Done" رو کلیک کنین.

آموزش اضافه کردن ارز بیت تورنت به تراست ولت

با زدن گزینه ی Done ارز BTT به لیست ارزهای تراست والت اضافه میشه و از این پس به راحتی میتونین خرید و فروش ارز دیجیتال بیت تورنت کنین.

حرف آخر

در این مقاله با نام " کیف پول بیت تورنت چیست؟" شما رو با ارز دیجیتال بیت تورنت، راه های خرید بیت تورنت و همینطور نگهداری BTT  آشنا کردیم و در ادامه با آموزش ساخت کیف پول Bittorent در تراست والت که محبوبیت بیشتری در بین کاربران ارز دیجیتال داره، سعی کردیم مقاله ای جامع و کامل در این باره ارائه بدیم، باشد که مثمرثمر واقع شود.


نظرات کاربران در مورد کیف پول بیت تورنت چیست؟ | انواع کیف پول های Bittorrent | آموزش ساخت کیف پول BTT
سوال امنیتی :1+60 = ?