کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI | آموزش ساخت کیف پول Uniswap

1402/06/28
کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI  | آموزش ساخت کیف پول Uniswap


کیف پول یونی سواپ، در دنیایی که به سمت دیجیتالی شدن میره، طبیعیه که ارزهاشم به همین سمت برن. ارزهای دیجیتال با تولد بیت کوین وارد دنیای ما شدن و هر روز که میگذره بر تعداد این ارزها افزوده میشه واحتمال این میره که در آینده جای ارزهای فیات رو بگیرن. به همین خاطر نحوه ی خرید ارز دیجیتال و نگهداری اونها دغدغه ی خیلی از ماها شده. بنابراین با مقاله های آموزشی و تخصصی ارزهای مختلف سعی در حل این مشکلات داریم.

ارز دیجیتال یونی سواپ یکی از چند ارز برتر بازار رمزارزهاست و محبوبیت زیادی بین کاربران این حوزه داره. اما قبل از خرید یونی سواپ باید در مورد نحوه ی نگهداری این ارز اطلاعات کاملی داشته باشین. در این مقاله با موضوع "کیف پول Uniswap  چیست؟" اطلاعات کاملی در مورد کیف پول UNI  و انواع کیف پول یونی سواپ داده و در نهایت آموزش ساخت کیف پول Uniswap  خواهیم داشت که با دنبال کردن این این آموزش به راحتی موفق به نصب آن خواهید شد.

قبل از پرداختن به مقوله ی کیف پول یه تعریف کلی از ارز دیجیتال یونی سواپ داشته باشیم:

یونی سواپ چیست؟

کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI

یونی سواپ یه پروتکل تجاری غیرمتمرکز (صرافی) ست که به دلیل نقشش در تسهیل تجارت خودکار توکن های مالی غیرمتمرکز (دیفای) معروف هستش. یونی سواپ نمونه ای از سازندگان بازار خودکار، در نوامبر 2018 راه اندازی شد، اما امسال به دلیل پدیده DeFi و افزایش معاملات توکن محبوبیت قابل توجهی کسب کرده.

هدف Uniswap اینه که معاملات توکن رو به صورت خودکار و برای هر کسی که توکن داره، باز نگه داره، در حالی که بازده معاملات رو در مقابل صرافی های سنتی افزایش می ده. یونی سواپ با حل مسائل نقدینگی با راه حل های خودکار و اجتناب از مشکلاتی که اولین مبادلات غیرمتمرکز رو دچار مشکل کرده، کارآیی بیشتری ایجاد می کنه.

در سپتامبر 2020 ، یونی سواپ  با ایجاد و اعطای  نشان مدیریت خود ،UNI ، به کاربران قبلی پروتکل ، گامی فراتر برد.  این امر هم پتانسیل سودآوری و هم توانایی کاربران رو برای شکل دادن به آینده آن - جنبه ای جذاب از نهادهای غیر متمرکز - اضافه کرد.

ارز دیجیتال UNI چیست؟

Uniswap پس از سالها فعالیت موفق و در مسیر عدم تمرکز کامل، با ارائه ارز UNI به منظور تملک جامعه بر پروتکل ، به ذینفعان اجازه می ده تا به تغییرات کلیدی پروتکل و ابتکارات توسعه رای بدن. هنگامی که Uniswap این توکن رو در سپتامبر 2020 منتشر کرد، از یه نوع توزیع منحصر به فرد استفاده کرد که در آن 400 توکن UNI رو به هر آدرس اتریوم که تا به حال از پروتکل استفاده کرده بود "به هوا" رها کرد. بیش از 250،000 آدرس اتریوم این قطره رو دریافت کردن، که در آن زمان نزدیک به 1400 دلار ارزش داشت. ارز یونی از آن زمان راهی رایج برای برنامه های DeFi برای پاداش کاربران قدیمی شده است – یونی سواپ گفته که قصد داره در مجموع 1 میلیارد UNI رو در طول چهار سال توزیع کنه.

بنیانگذاران Uniswap چه کسانی هستند؟

یونی سواپ به عنوان طرحی برای معرفی AMM ها در اتریوم به مخاطبان گسترده تر به وجود آمد. سازنده این پلتفرم، توسعه دهنده اتریوم، هایدن آدامز هستش.

آدامز در حین نهایی سازی یونی سواپ در پروژه های مختلف کار کرد و کار وی مستقیماً توسط خالق اتریوم، ویتالیک بوترین انجام شد. بوترین حتی نام پروتکل رو به پایان برد - در ابتدا با نام Unipeg شناخته می شد.

آدامز همچنین گفته که الهام اصلی پتلفرم یونی سواپ رو از یکی از پست های وبلاگ بوترین گرفته. ایده اولیه او برای تمرکز بر اتریوم پس از اون مطرح شد که یکی از دوستان اون رو متقاعد کرد که تحقیق و درک پروتکل رو در سال 2017 آغاز کنه.

الان که در مورد ارز دیجیتال یونی سواپ و صرافی اون اطلاعاتی کسب کردین بریم سراغ اینکه کیف پول UNI  چیست؟ و اینکه چه کیف پول هایی از یونی سواپ پشتیبانی میکنن؟

خرید یونی سواپ

بهترین روش خرید ارز دیجیتال یونی سواپ استفاده از صرافی ارز دیجیتال هستش. در دنیا صرافی ها ی مشهور و معتبر زیادی ارز UNI رو پشتیبانی میکنن از جمله صرافی بایننس، صرافی بیتافیکس و ... . اما برای ایرانیایی که قصد خرید UNI رو دارن استفاده از این صرافی ها مناسب نیست. دلیلش هم اینه که صرافی های خارجی ایرانیا رو پشتیبانی نمیکن. دلیلشم اینه کخ ایرانیا در تحریمن و در صورتی که متوجه بشن کاربرشون ایرانیه حسابشو بلوکه میکنن و در این صورت دسترسی به دارایی برای کاربر غیر ممکنه میشه و سرمایشون از دست میره. بنابراین توصیه ما برای وارد شدن به بازار کریپتوکارنسی استفاده از صرافی ارز دیجیتال ایرانی هستش.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس یکی از معتبرترین صرافی ایرانیه که با حضور چندین ساله در این بازار تونسته تجربه های موفقی بدست بیاره. این صرافی با پشتیبانی از بیش از 600 ارز دیجیتال کار کاربرانشو راحت کرده. ارز UNI هم یکی از این ارزهاست که توسط این صرافی پشتیبانی میشه. با ثبت نام در سایت این صرافی و تایید احراز هویت به راحتی میتونین خرید و فروش ارز دیجیتال داشته باشین.

کیف پول یونی سواپ چیست؟

کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI

کیف پول یونی سواپ در واقع کلیدهای عمومی و خصوصی نگهداری این ارز هستش. در حقیقت ارز UNI  نمیتونه در یه کیف پول فیزیکی ذخیره بشه، چون کریپتوکارنسی ها اصلا وجود خارجی نداره. آدرس کیف پول چیزی شبیه به شماره حساب بانکی هستش. همینطور که شماره حساب بانکی رو برای انتقال وجه به دیگران میتونین بدین و موردی نداره، در دنیای ارزهای دیجیتال اگر کسی بخواد ارز Uniswap رو براتون ارسال کنه، شما میتونین به سادگی آدرس کیف پولتونو به اون بدین و ارزتونو دریافت کنین. درست شبیه حسابهای بانکی هیچ یک از دو آدرس کیف پول مانند هم نیستن. در نتیجه هیچ کس جزء شما نمیتونه ارزتونو دریافت کنه. در ضمن تعداد آدرس کیف پول بدون محدودیت هستش و شما میتونین هر چند تا که دلتون میخواد برا کیف پولتون آدرس بسازین.

چند نوع کیف پول ارز دیجیتال داریم؟| انواع کیف پول یونی سواپ

کیف پول  ارز دیجیتال انواع مختلفی دارن که هر کدوم یه سری ویژگی ها و سطح امنیت متفاوتی دارن. به طور کل میشه کیف پول ها رو به 5 دسته تقسیم کرد: کیف پول های سخت افزاری، دسکتاپ، موبایلی، تحت وب و کاغذی که امن ترینشون کیف پول های سخت افزای و نا امن ترینشون کیف پول های تحت وب هستش، در ادامه مفید و مختصر در مورد هر کدومشون توضیح میدیم:

کیف پول سخت افزاری:

یکی از انواع کیف پول Uniswap، کیف پول سخت افزاری هستش. این کیف پول ها جزء امنترین کیف پول دیجیتال هستن. در این نوع کیف پول سکه های رمز نگاری شده به صورت آفلاین در یه دستگاه ذخیره میشن. برای دسترسی به کوین یونی سواپ خود می تونین دستگاهتونو به یه کامپیوتر متصل کنین.

 کیف پول های سخت افزاری امنیت بسیار بالایی به کاربران ارائه داده و برای نگهداری بلند مدت رمز ارزها استفاده می شن. کیف پول های سخت افزاری کلید های خصوصی کاربران رو در محیطی آفلاین نگهداری می کنن که این موضوع امکان دسترسی یا سرقت دارایی های دیجیتالی کاربران رو به صفر می رسونه.

کیف پول دسکتاپ:

کیف پول دسکتاپ، نوعی کیف پوله که شما اونو دانلود میکنین و درست مثل دیگر اپلیکیشن ها بر روی سیستم خودتون ازش استفاده می کنین. در این نوع کیف پول ها سکه ها به صورت آفلاین نگهداری میشن و موقع استفاده از این نوع کیف پول باید از کلید خصوصی استفاده کنین.

کیف پول موبایلی:

کیف پول موبایلی، یک ابزار الکترونیکی است که به شما امکان می دهد برای پرداخت های آنلاین از طریق تلفن همراه خود استفاده کنید. این کیف پول همچنین به شما اجازه می دهد تا کارت های اعتباری و بدهی های خود را به صورت دیجیتال در دسترس داشته باشید، بدون اینکه نیاز به حمل کارت ها و پول نقد داشته باشید. با استفاده از اپلیکیشن های کیف پول موبایلی، شما می توانید پرداخت ها را با استفاده از تکنولوژی بی سیم مانند NFC یا بارکد اسکنر انجام دهید. آن را می توان به عنوان یک جایگزین مطمئن و سریع برای پرداخت های روزمره در فروشگاه ها، رستوران ها و حتی در خریدهای آنلاین استفاده کرد. با افزایش پذیرش و استفاده از پرداخت های الکترونیکی، کیف پول موبایلی همچنین به عنوان یک راه کار مطمئن تر و امن تر برای حفظ اطلاعات مالی شخصی و کاهش ریسک سرقت هویت مورد توجه قرار می گیرد.

در ادامه بهترین این کیف پول ها رو معرفی خواهیم کرد.

کیف پول تحت وب:

از انواع کیف پول ارز دیجیتال رسیدیم به کیف پول تحت وب. این کیف پول ها به صورت آنلاین هستن و شما میتونین با استفاده از یه مرورگر وب  به کوین ها و ارزهای خودتون دسترسی داشته باشین. درسته که این کیف پول ها از نظر امنیتی در پایین ترین سطح هستن اما دسترسی پذیری و استفاده ی آسان جزء ویژگی های خوب این کیف پول هستش.

کیف پول کاغذی:

کیف پول های کاغذی به صورت کلیدهای خصوصی و عمومی چاپ شدن و به دلیل ماهیت فیزیکی (و آفلاین)، دارای امنیت بسیار بالایی هستن.

 معرفی بهترین کیف پول یونی سواپ

همونطور که قبلا هم اشاره شد برا استفاده و نگهداری ارز دیجیتال یونی سواپ باید از کیف پول هایی که از این ارز پشتیبانی می کنن استفاده کنیم. صرافی یونی سواپ به همه کاربرانش اجازه می‌ده توکن ‌های مبتنی بر استاندارد ERC20 رو به فهرست معاملاتی‌ خود اضافه کنن. تنها شرطش اینه که، علاوه بر نقدینگی یه والت از نوع web3  داشته باشن.

باید بگیم که کیف پول ها متعدد و متنوعی برای یونی سواپ وجود داره که در ادامه مقاله " کیف پول یونی سواپ چیست؟" با بهترین کیف پول Uniswap آشنا میشین:

کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس:

کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI | کیف پول لجر نانو

کیف پول سخت افزاری لجرنانو اس (Ledger Nano S) یه کیف پول سخت افزاری برای انواع ارز دیجیتال از جمله ارز یونی سواپ هستش. این کیف پول ویژگی‌های امنیتی ویژه ای داره که هم در زمینه نگهداری از ارز رمزنگاری‌ شده و هم برای پرداخت کاربرد داره. برخی از ویژگی ‌های متمایز این کیف پول سخت‌افزاری میشه به سهولت استفاده، امکان پرداخت سریع، سطح امنیتی بالا و غیره اشاره کرد.

 با Ledger Nano S یک دستگاه فیزیکی دریافت میکنین که به شما اجازه ذخیره آفلاین طیف وسیعی از کریپتوکارنسی‌های من جمله ارز Uniswap رو میده. زمانی که بخواین از این کیف پول ارز دیجیتال برای کسی UNI ارسال کنی، باید کیف پول رو به دستگاهتون وصل کنین (مثل یه لپ‌تاپ) و سپس پین شخصیتونو وارد کنین.

کیف پول سخت افزاری ترزور:

کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI  | کیف پول ترزور

کیف پول ترزور هم یکی از بهترین و پر فروشترین کیف پول های سخت افزاری هستش.  قیمت این کیف پول در پایین ترین نوعش حدود 90 دلاره و بسیاری از ارزها رو هم ساپورت میکنه که ارز یونی سواپ یکی از اون ارزهاست.

ترزور یه دستگاه کوچکه که از طریق کابل یو اس ‌بی به رایانه متصل میشه. این دستگاه کلیدهای خصوصی یونی سواپ و سایر ارزهای دیجیتال رو به صورت آفلاین ذخیره می‌کنه.

کیف پول ترزور تمام کلیدهای خصوصی رو روی دستگاه خودش نگه میداره و همه ی تراکنش ها از طریق ارتباط با یو اس بی تایید میشن. پس لازمه که روی گوشی یا سیستم دسکتاپ خودتون کیف پولی مانند مایسلیوم نصب کنین.

کیف پول اتمیک والت:

کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI   | اتمیک والت

اتمیک والت یکی از بهترین کیف پول‌های یونی سواپ هستش که هم نسخه دسکتاپ و هم نسخه موبایلی داره، در ضمن از سیستم‌ عامل‌ های مختلف پشتیبانی می‌کنه. اتمیک والت بیش از 300 ارز دیجیتال رو پشتیبانی می‌کند که توکن‌های ERC20  و BEP2 رو هم شامل میشه. کیف پول اتومیک یه صرافی داخلی داره که کاربران میتونن ازش استفاده کنن و همه ارزهایی را که این کیف پول پشتیبانی می‌کنه، مبادله کنن.

کیف پول مای اتر والت

کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI  | کیف پول مای اتر والت

این کیف پول  یک کیف پول تحت وب هستش که در دنیای ارزهای دیجیتال طرفداران زیادس داره. کیف پول مای اتر والت علاوه بر یونی سواپ همه توکن‌های ERC-20 رو هم پشتیبانی می‌کنه. کاربر می‌تونه ارز دیجیتال یونی سواپ خودشو روی این کیف پول ذخیره کنه، بدون اینکه نیاز داشته باشه اون رو  روی سیستم خود ش نصب کنه.

از اونجایی که این کیف پول یک کیف پول تحت وب هستش، به کاربر این امکان رو می‌ده که از هر مکان یا هر دستگاهی به کیف پول خودش دسترسی داشته باشه. نکته ی قابل تاملی در مورد این کیف پول وجود داره و اونم اینه که وقتی از این کیف پول‌ استفاده میشه، باید مراقب حملات فیشینگ که توسط سایت ‌های تقلبی که آدرس سایت اصلی رو کپی می‌کنن، بود.

کیف پول والت کانکت

والت کانکت در واقع یه پروتکل متن باز برای متصل کردن اپلیکیشن‌های غیر متمرکز به والت های موبایل هستش. این کار تنها از طریق اسکن کد QR انجام میشه. با استفاده از اون قادر به کار با دی اپ‌ها و همچنین صرافی Uniswap از طریق اپلیکیشن کیف پول موبایلی خود خواهین شد. به خاطر برقراری اتصال از طریق اسکن یک کد، کار با این کیف پول ساده هستش.

کیف پول کوین بیس والت

کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI  | کیف پول کوین بیس

کوین بیس والت، کیف پول رسمی یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا یعنی Coinbase هستش. این کیف پول به عنوان یکی از بهترین کیف پول های یونی سواپ هم شناخته شده. کوین بیس والت از تعداد بسیار زیادی کوین و توکن مختلف پشتیبانی می‌کنه که ارز دیجیتال یونی واپ هم یکی از این ارزهاست.

امنیت کوین بیس والت به عنوان یکی از بهترین والت های یونی Uniswap توسط احراز هویت بیومتریک و همچنین Secure Enclave  تامین می‌شه.

شبیه به والت کانکت، برای برقراری اتصال بین والت و یونی سواپ کافیه یه کد  QR رو اسکن کرد. بلافاصله تمامی دارایی هایی که در این صرافی وجود داره، در دسترس قرار می‌گیره.

کیف پول تراست والت:

کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI  | کیف پول تراست والت

کیف پول تراست والت یه کیف پوله که به صورت رسمی از طرف صرافی بایننس پشتیبانی میشه و یکی از بهترین کیف پول‌ های یونی سواپ بین تریدر‌ها و سرمایه‌گذاران هستش. این کیف پول موبایلی بهترین گزینه برای کسانی هستش که دنبال یه راه ساده برای ذخیره یونی سواپ خود هستن.

برای شروع ابتدا کیف پول تراست والت را روی اندروید یا iOS نصب کرده و یه کیف پول جدید ایجاد کنین. شما می‌تونین یونی سواپ (Uniswap) رو مستقیماً از طریق هر کیف پول ERC-20 به کیف پول تراست والت خود بفرستین. تیم تراست والت هم دائماً در حال اضافه کردن توکن ‌های جدید به این کیف پوله.

این کیف پول از ویژگی‌های امنیتی پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنه. سازندگان این اپلیکیشن امنیت دارایی کاربران در تراست والت رو تضمین می‌کنن. برای استفاده آسان، تراست والت تمام کلیدهای خصوصی دارایی رو رمزگذاری کرده و بعدش یه کلید خصوصی اصلی ایجاد می‌کنه. در آخر هم با استفاده از یک الگوریتم برای هر کاربر یک عبارت ۱۲ کاراکتری منحصر به ‌فرد ایجاد می‌کنه که این عبارت به ‌عنوان عبارت بازیابی شناخته میشن.

یادگیری استفاده از تراست والت برای کاربران تازه ‌وارد کار راحتیه. طراحان این نرم‌افزار علاوه بر زیبایی بصری، امکانات مفیدی رو هم برای کاربرانش در تراست والت ایجاد کردن. تراست والت بر روی هر دو سیستم‌ عامل iOS و Android قابل دریافته.

در ادامه مقاله آموزش ساخت کیف پول یونی سواپ در تراست والت رو خواهیم داشت که با دنبال کردن این آموزش به راحتی میتونین این کیف پول معروف و محبوب رو نصب و اجرا کنین، با ما همراه باشین:

آموزش ساخت کیف پول Uniswap در تراست والت

در ادامه آموزش نصب تراست ولت رو خواهیم داشت اگه خواستین برای نگهداری یونی سواپ از این کیف پول استفاده کنین با دنبال کردن این آموزش به راحتی موفق به نصب و راه اندازی این کیف پول خواهین شد.

 برای استفاده از کیف پول تراست ولت در قدم اول اگه سیستم عامل گوشی تون اندروید هستش به گوگل پلی و اگه آی او اس هست به اپ استور برین و اپلیکیشن این کیف پول رو دانلود کنین. همچنین برای دانلود برنامه این کیف پول می تونین به وبسایت رسمی تراست ولت با آدرس Trustwallet.com مراجعه کنین و لینک های دانلود این برنامه بر روی وب سایت این کیف پول هم گذاشته شده.

 ابتدا برنامه دانلود و نصب شده رو باز کنین. مطابق شکل زیر دو گزینه پیش رو خواهین داشت: یکی CREATE A NEW WALLET که معنیش میشه ساخت کیف پول جدید و دومی I already have a wallet که به معنای من کیف پول تراست ولت رو دارم. این گزینه برای زمانیه که قبلا از این کیف پول استفاده کردین و کلمات بازیابی کیف پول تون رو هم دارین و فقط میخواین کیف پول تون رو بازیابی کنین.

چون هدف ما ساخت کیف پول جدیده گزینه Create a new Wallet رو بزنین، تا ساخت کیف پول تراست ولت برای شما شروع بشه.

آموزش ساخت کیف پول Uniswap در تراست والت

در مرحله بعدی مطابق شکل زیر ابتدا در قسمت legal شرایط و قوانین تراست ولت گذاشته شده که میتونین اون ها رو مطالعه کنین. سپس تیک گزینه Ive read and accept … رو بزنین تا براتون CONTINUE فعال شده و وارد مرحله بعدی بشین.

در مرحله بعدی به شما میگه که تو قدم بعدی قراره بهتون 12 کلمه بدیم که می تونین با اونا کیف پول خودتون رو بازیابی کنین. در قسمتی که تیک گزینه قبول قوانین رو زده خواهد شد، ذکر شده که من میدونم که اگه کلمات بازیابی کیف پول خودم رو گم کنم، بهش دسترسی نخواهم داشت.

در کل کلمات بازیابی برای این دارای اهمیتن که اگه روزی گوشی خودتون مشکلی پیدا کرد که نتونستین ازش استفاده کنین یا این برنامه از رو گوشی تون حذف شد، راهی باشه که بتونین دوباره اون کیف پول قدیمی تون رو برگردونین. مطابق شکل تیک گزینه رو بزنین و وارد مرحله ی بعدی بشین.

آموزش ساخت کیف پول Uniswap در تراست والت

در این مرحله به شما 12 کلمه بازیابی کیف پول تون نمایش داده میشه که باید اونا رو یادداشت کنین و در جای امن نگه دارین. توصیه ما اینه که این مرحله رو جدی بگیرین و به این مرحله خیلی دقت کنین.

مطابق شکل ابتدا به شما کلمات بازیابی داده میشه و تو مرحله بعدی ازتون خواسته میشه که به ترتیب کلمات رو وارد کنین. بعد این که کلمات رو یادداشت کردین و و به ترتیب هم اونها رو وارد کردین، کیف پول تون آماده ست.

آموزش ساخت کیف پول Uniswap در تراست والت

تا به اینجا اگه همه قدم ها رو درست رفته باشین، کیف پول شما ساخته شده و می تونین از طریق این کیف پول به نگهداری، ارسال و دریافت ارز دیجیتال Uniswap بپردازین.

آموزش اضافه کردن ارز یونی سواپ به تراست والت

تو صفحه اول تراست ولت معمولا فقط چند مورد از ارز های معروف و پر کاربرد وجود دارن. تو بیشتر موارد ارز دیجیتال یونی سواپ تو این صفحه بهتون نشون داده نمیشه. برای اضافه کردن ارز دیجیتال یونی سواپ به این صفحه، باید گزینه ای که تو گوشه سمت راست صفحه وجود داره رو بزنین. تو این قسمت همه ی ارز هایی که به طور پیش فرض تو تراست ولت وجود دارن، بهتون نمایش داده شده.

آموزش ساخت کیف پول Uniswap در تراست والت | آموزش ادد کردن ارز به تراست والت

تو قدم بعدی باید ارز یونی سواپ رو تو این صفحه پیدا کنین. برای اینکه راحتتر این کار رو انجام بدین اسم UNI رو تو قسمت جستجو بنویسید. بعدش باید گزینه ای که در مقابل این ارز وجود داره رو فعال کنین. حالا اگه به صفحه اصلی برین، مشاهده میکنید که این ارز به این صفحه اضافه شده.

سخن پایانی

در مقاله " کیف پول یونی سواپ چیست؟" در مورد ارز دیجیتال یونی سواپ و کیف پول های اون صحبت کردیم. در ادامه با بهترین کیف پول UNI که این ارز رو ساپورت می کنن آشنا میشین و در آخر آموزش ساخت کیف پول UNI در تراست والت که از محبوبترین کیف پولهایی که کارربران ازش استفاده می کن قرار دادیم.

همونطور که گفتیم کیف پول‌های مختلفی برای نگهداری یونی سواپ وجود داره ولی این شمایید که با توجه به نیازتان (اینکه هدفتون از خرید ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدته یا برای ترید) باید بهترین کیف پول رو برای توکن یونی سواپ‌ خودتون انتخاب کنین.

صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس آرزوی معامله پر سود برای شما عزیزان دارد.


نظرات کاربران در مورد کیف پول یونی سواپ چیست؟ | معرفی انواع کیف پول UNI | آموزش ساخت کیف پول Uniswap
سوال امنیتی :4+84 = ?