ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token| بررسی تاریخچه و آینده بیسیک اتنشن توکن

1402/06/26
ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token| بررسی تاریخچه و آینده بیسیک اتنشن توکن

آیا شما هم قصد خرید ارز دیجیتال دارین؟ امروز میخوایم در مورد یکی از آلت کوین های معروف بازار یعنی ارز بیسیک اتنشن توکن صحبت کنیم. تا قبل از اینکه ارز های دیجیتال بوجود بیان، مدیریت سیستم های مالی فقط تو انحصار بانکدار های بزرگ و دولت ها بود. ولی ساخته شدن اولین ارز دیجیتال، باعث شد، همه ی مردم بتونن با توجه به توانایی که دارن تو مدیریت شبکه نقش داشته باشن. ارز دیجیتال BAT هم اومده که این راه رو ادامه بده. اما حوزه ی فعالیت اون کمی متفاومته.

Basic Attention Token سعی داره واسطه هایی که تو صنعت تبلیغات و آگهی های بازرگانی وجود دارن رو از بین ببره. این مطلب کاملا به ارز بیسیک اتنشن توکن اختصاص داده شده. با خوندن این مقاله در مورد هر چیزی که باید درباره پروژه ی ارز دیجیتال Basic Attention Token، تاریخچه بت، آینده BAT و. . . بدونین، اطلاع پیدا میکنین.

معرفی پروژه بیسیک اتنشن توکن

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

بیسیک اتنشن توکن متعلق به پروژه ای هستش که تو حوزه تبلیغات دیجیتالی تو بستر اینترنت فعالیت میکنه. هدف اصلی این پروژه اینه که واسطه هایی که تو این حوزه وجود دارن رو حذف کنه و یه بازار غیر متمرکز برای وصل کردن تبلیغ کننده، منتشر کننده و جامعه هدف به یک دیگر رو بوجود بیاره. این سیستم یه توکن هم داره که روی شبکه اتریوم ساخته شده. در ادامه بیشتر در مورد ارز BAT توضیح میدیم.

تبلیغات و آگهی های بازرگانی یه صنعت 300 میلیارد دلاری هستن که بیشتر این مبلغ صرف هزینه های غیر ضروری میشه. اما اگه سیستم بیسیک اتنشن توکن بتونه جایگزینی برای این صنعت بشه، میزان هدر رفتن منابع هم کاهش چشمگیری پیدا میکنه. Basic Attention Token یه رابطه برد - برد برای تبلیغ کننده و کاربر ها هستش. چون تو این سیستم تبلیغات ها به شکل هدفمند انجام میشن. شما هم میتونین با خرید بیسیک اتنشن توکن و سرمایه گذاری روی اون، تو این پروژه سهیم بشین.

شاید تا چند سال دیگه از این توکن و پروژه اون، به عنوان نقطه عطفی تو صنعت تبلیغات یاد بشه. ایده ناب و خلاقیت بالای اعضای تیم بیسیک اتنشن توکن، این پروژه رو به یکی از جذاب ترین و آینده دار ترین های دنیای کریپتوکارنسی ها تبدیل کرده. از طرفی کمپانی های بزرگی که تو ساخت و شکل گیری این پروژه نقش داشتن، به شکل تمام قد ازش حمایت میکنن. با این تفاسیر، آینده BAT بسیار جذاب و درخشان هستش.

ارز دیجیتال Basic Attention Token چیست؟

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

حالا که در مورد کلیات پروژه بیسیک اتنشن توکن باهاتون صحبت کردیم، وقتشه که در مورد ارز این پلتفرم صحبت کنیم. در جواب سوال ارز بت چیست؟ باید بگم که ارز دیجیتال بت یا BAT مخفف شده اسم بیسیک اتنشن توکن هستش. این ارز رو بستر Ethereum ساخته شده و به همین خاطر باید برای انتقال یا ذخیره اون از شبکه ERC20 استفاده کنین. این ارز وسیله ای برای تبلیغاته. همونطور که قبلا اشاره کردیم، سیستم ارز Basic Attention Token طوری طراحی شده که تبلیغات ها رو با توجه به میزان توجه کاربر ها بهشون نمایش میده.

البته ارز بت اینکار رو تنهایی انجام نمیده و از یه مرورگر معروف کمک میگیره. این مرورگر، بریو (Brave) هستش که تو زمینه حذف واسطه هایی که تو صنعت تبلیغات وجود دارن و تبلیغات هوشمند و هدفمند، به پلتفرم بیسیک اتنشن کمک میکنه. البته این مرورگر از همون موقعی که شروع به فعالیت کرده، روی حفظ حریم شخصی و سرعت تمرکز داشته. همچنین تو بریو تبلیغات ها مدیریت میشن؛ به عبارت دیگه کاربر های این مرورگر هر تبلیغی رو نمیبینن.

کلا 1.5 میلیارد توکن بت وجود داره که تقریبا همه اش در حال گردش تو بازاره. این ارز تو سال 2017 بدست برندن آیک رونمایی شده. در ادامه بیشتر در مورد تیم این پروژه صحبت میکنیم. این ارز تو همون سال یه ارز اولیه انجام داد، که این ICO موفقیت خوبی رو براش به همراه داشت. جالبه بدونین که تو 30 ثانیه اول این فروش، بیش از 35 میلیون دلار سرمایه از مردم جمع آوری شد. البته این پلتفرم و ارز دیجیتال BAT تا به الان موفقیت های زیادی رو بدست آوردن که این فقط یه نمونه از اون هاست. توجه داشته باشین که همه ی توکن های بت در ابتدا استخراج شدن و به همین خاطر چیزی به اسم استخراج BAT وجود نداره.

بزرگترین موفقیت هایی که ارز دیجیتال Basic Attention Token تو چند وقت اخیر بدست آورده، افزوده شدن کیف پول BAT به مرورگر بریو و پشتیبانی یوتیوب از ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن هستن. چیزی که باعث تمایز ارز بت نسبت به توکن های دیگه شده، تکنولوژی هستش که تو این پروژه بکار رفته. اسم این فناوری جدید اتنشن (Attention) است. این سیستم با توجه به اینکه هر کاربر بیشتر به چه چیزی توجه میکنه، کار میکنه. البته این تکنولوژی اصلا عجیب و غریب نیست و همه ی ما هر روز از اون استفاده میکنیم. مثلا قسمت اکسپلور اینستاگرام با استفاده از سیستم اتنشن، پست هایی که ممکنه ازشون خوشمون بیاد رو به ما نشون میده.

تاریخچه ارز بَت

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

ایده اولیه مرورگر بریو و ارز دیجیتال BAT به سال 2015 مربوط میشه. برندن ایک (Brendan Eich) و برایان باندی (Brian Bondy) بنیانگذاران اصلی این پروژه های هستن. هر دو این افراد از بزرگان تکنولوژی دنیا هستن، مخصوصا آقای ایک. شاید اسم زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپ رو شنیده باشین. خالق این زبان برندن ایک هستش. به علاوه این فرد یکی از موثر ترین اعضای تیم توسعه دهنده مرورگر موزیلا فایر فاکس هستش. در کل میتونیم ایک رو به عنوان یکی از غول های تکنولوژی بدونیم.

تیمی که روی پروژه ارز دیجیتال Basic Attention Token کار میکنن، از بهترین متخصص های بیزینس، امنیت، برنامه نویسی، مهندسی، تحقیقات، طراحی و. . . تشکیل شده. درسته که مدت زیادی از معرفی این پروژه نمیگذره اما تو همین مدت کوتاه، تیم بیسیک اتنشن توکن تونسته به جایگاه خوبی تو دنیای کریپتوکارنسی ها برسه. مهم ترین دست آورد هایی که این تیم تا به الان داشتن به عبارت زیر هستش:

  1. تولید و عرضه عمومی مرورگر بریو
  2. اضافه شدن کیف پول BAT به مرورگر Brave
  3. پشتیبانی شبکه های اجتماعی مهم و مطرح مثل یوتیوب و توییچ

تو پروژه بیسیک اتنشن توکن، از مشاور های با تجربه و حرفه ای استفاده شده که در بین اون ها موسس زی کش و مدیر محصول کوین بیس هم وجود دارن. همه ی این موارد دست به دست هم میتونن این پروژه و ارز دیجیتالش رو به یکی از بهترین فناوری های بلاک چینی، چند سال اخیر تبدیل کنن.

آشنایی بیشتر با اعضای تیم بیسیک اتنشن توکن

بعد از فهمیدن اینکه ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن چیست و چه کسایی اونو ساختن؟ بهتره که بیشتر با تیم اون آشنا بشیم. یکی از بزرگترین نقات قوتی که تو ارز دیجیتال بت وجود داره، تیم سازنده و توسعه دهنده ی اونه. این تیم از افراد معروف و مشهور زیادی تشکیل شده. مهمترین اعضای این تیم بردن ایک و برایان باندی هستن که تو قسمت قبل در مورد سوابقشون صحبت کردیم. برای بررسی سوابق سایر اعضای تیم میتونین به شبکه های اجتماعی توییتر (Twitter) و لینکدین (Linkdein) مراجعه کنین.

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

داشتن یه تیم فعال و قوی باعث میشه که سرمایه گذار ها بیشتر به سمت اون پروژه جذب بشن. این موضوع میتونه تاثیر زیادی روی آینده بت و قیمتش بزاره. البته به جز این افراد، این پروژه از مشاور های معروفی هم استفاده میکنه. در ادامه لیست کسایی که برای توسعه و پیشرفت این پروژه مشاوره میدن رو براتون گذاشتیم. برای دسترسی راحت تر به حساب کاربری این افراد تو شبکه ای اجتماعی، میتونین به سایت رسمی ارز Basic Attention Token مراجعه کنین و از لینکی که وجود داره، این حساب کاربری این افراد رو پیدا کنین.

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

همکاری ارز دیجیتال بت و مرورگر بریو به چه شکلی است؟

همونطور که قبلا اشاره کردیم تو ارز دیجیتال Basic Attention Token از فناوری اتنشن استفاده شده. احتمالا شما هم بیشتر وقت ها از حجم بالای تبلیغ های بی فایده ای که تو گوشی یا کامپیوتر بهتون نمایش داده میشه، خسته میشین. اما تو مرورگر بریو به لطف تکنولوژی ارز بت، توجه مخاطب ارزشمند هستش. به همین خاطر آگهی هایی که برای شما جذاب نیستن، حذف میشن و فقط مواردی باقی میمونن که ممکنه شما بهشون علاقه مند باشین.

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

همین فرآیند باعث میشه که تبلیغات هدفمند تر و موثرتر باشن. این مرورگر با حفظ حریم شخصی کاربراش، مسدود کردن تبلیغات غیر جذاب و استفاده از ردیاب های اینترنتی تونسته چنین چیزی رو محقق کنه. وقتی که شما وارد یه سایت میشین، ردیاب هایی که تو اون سایت وجود دارن میتونن شما رو با توجه به اطلاعاتی که ازتون تو اینترنت وجود داره شناسایی کنن. این کار برای نظارت داشتن روی فعالیت کاربر های سایت، انجام میشه. بعضی از اطلاعات شما توسط ردیاب ها ذخیره میشن. این داده ها مشخص میکنن که چه مطالبی به ما نشون داده بشه.

ویژگی های ارز دیجیتال BAT

ارز دیجیتال BAT که مخفف Basic Attention Token است، یکی از ارزهای دیجیتال پیشرفته است که به منظور تغییر صنعت تبلیغات در اینترنت طراحی شده است. یکی از ویژگی های برجسته این ارز، مدل اقتصادی مبتنی بر بلاکچین است که به کاربران این ارز امکان می دهد تبلیغات مرورگرهای وب را مستقیماً مصرف کنندگان جهت مشاهده آن توصیه کنند. این امکان برای کاربران ارزشمند است زیرا آنها می توانند از این طریق درآمد کسب کنند و آگاهی خود را در مورد تبلیغاتی که تماشا می کنند، ارتقا دهند. علاوه بر این، BAT از تکنولوژی توکن اجرا می کند، که به کاربران امکان می دهد در طول مرور خود در وبسایت ها و برنامه های کاربردی معاملاتی انجام دهند. این ویژگی، تجربه کاربری را بهبود می بخشد و می تواند به نوآوری و تحول در صنعت تبلیغات و ارتباطات دیجیتال منجر شود. در کل، ارز دیجیتال BAT با ویژگی های منحصر به فرد خود، یک ارز دیجیتال پیشرو در صنعت تبلیغات و ارتباطات دیجیتال است که قدرتمند و مورد توجه است.

علت ساخته شدن ارز دیجیتال بت چیست؟

الگوریتم های تبلیغات آنلاین تو چند سال گذشته، خیلی پیچیده شدن. با توجه به بزرگی این صنعت، واسطه های زیادی تو اون بوجود اومدن. همین مسئله باعث شده که کاربر ها با مشکلات زیادی روبرو بشن. مثلا اطلاعات و حریم خصوصی افراد تو فضای تحت وب به شدت در خطره، همچنین بد افزار های زیادی وجود دارن که با یه حرکت اشتباه سیستم شما رو آلوده کنن.

علاوه بر اون هیچ کس نمیتونه انحصاری که تو این صنعت چند صد میلیاردی وجود داره رو انکار کنه. طبق تخمین ها بیش از 73 درصد درآمد های تبلیغاتی تو بستر های آنلاین، به دو غول تکنولوژی (فیس بوک و گوگل) تعلق داره. در واقع این کمپانی ها از قدرتشون برای تصاحب این صنعت سو استفاده میکنن. در مجموع کسایی که از این انحصار آسیب میبینن رو میتونیم به سه دسته تقسیم کنیم:

کاربر ها

مواردی که تو اون به کاربر ها آسیب وارد میشه، عبارتند از:

  • حدودا 5 ثانیه از مدت زمانی که طول میکشه یه صفحه تو گوشی کاربر ها بارگذری بشه، به تبلیغات تعلق داره.
  • تماشای تبلیغات ها حدودا 21 درصد از عمر باتری گوشی های موبایل رو کاهش میده.
  • وقتی که تو یه سایت بیش از 70 تا ردیاب وجود داشته باشه، حریم خصوصی کاربر ها نقض میشه.
  • تعداد بد افزار ها تو یه سال گذشته بیش از 132 درصد افزایش پیدا کرده.
  • به طور متوسط 50 درصد از حجم اینترنتی کاربر ها برای دانلود تبلیغات و ردیاب ها مصرف میشه. این یعنی تو هر ماه 23 دلار هزینه اینترنت به کاربر ها تحمیل میشه.

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

کسایی که تبلیغات رو منتشر میکنن

برخی از زیان هایی که به ناشران وارد میشه، به شرح زیر هستش:

  • همونطور که قبلا هم گفتیم بیش از 73 درصد درآمد این صنعت متعلق به فیسبوک و گوگل هستش. همچنین 99 درصد رشدی که تو این حوزه وجود داره، تو دست این دو غول اینترنتیه.
  • سال قبل ربات های تبلیغاتی بیش از 7.2 میلیارد دلار به ناشران خسارت زدن. در واقع این ربات ها با کلاهبرداری های متعدد، سر ناشر ها کلاه گذاشتن.
  • ناشر ها نمیتونن به شکل پیوسته و دائمی خدمات ارزشمند اضافه شده رو پولی کنن.
  • طبق آخرین داده ها، درآمد منتشر کننده های آگهی بیش از 66 درصد کاهش پیدا کرده.
  • 600 میلیون گوشی و کامپیوتر تو سراسر جهان وجود دارن که، از برنامه های مسدود کننده آگهی ها استفاده میکنن.

آگهی دهنده (کارفرما)

گروه سومی که از الگوریتم های جدید متضرر میشن، آگهی دهنده ها هستن. خسارات وارد شده به این افراد موارد زیر هستن:

  • معمولا سایت های جعلی و یا ربات های کلاهبردار، بازاریاب ها رو فریب میدن.
  • کارفرما در مقایسه با هزینه ای که میکنه، خدمات و بازخورد مناسبی رو دریافت نمیکنه.
  • چون تبلیغات های انجام شده هدفمند نیستن، کاربر ها تبلیغات رو نادیده میگیرن.

تو چنین سیستمی همه ناراضی هستن به جز کمپانی های بزرگ ه تحت هر شرایطی، پول در میارن. توکن بت ساخته شده تا جلوی چنین اتفاقاتی رو بگیره. در واقع اگه واسطه های جانبی تو این صنعت وجود نداشته باشن، تبلیغات به شکل موثر تر و مفید تری انجام میشه. چطور؟

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

کاربر هایی که به تبلیغ ها نگاه میکنن، مقداری ارز BAT رو به عنوان پاداش دریافت میکنن. بیشتر درآمدی که از تبلیغات بدست میاد، به ناشر اون آگهی تعلق داره. همچنین استفاده از توکن بت باعث میشه که اطلاعات دقیق تری برای تحلیل تو دست آگهی دهنده وجود داشته باشه. اینطوری بخش عمده ای از هزینه ای که کارفرما کرده، با اطلاعات و دیتا هایی که بدست میاره، جبران میشه.

در کل به جز خرید بت، فقط از طریق استفاده از این مرورگر میتونین این ارز رو بدست بیارین. البته مقدار ارزی که به ازای تماشای تبلیغات بهتون داده میشه ناچیزه ولی از قدیم گفتن کاچی بهتر از هیچی! اگه قصد سرمایه گذاری رو دارین بهترین راه حل خرید BAT هستش. امیدواریم که بتونین از افزایش قیمت بیسیک اتنشن توکن استفاده کنین و سود های بالایی رو کسب کنین.

نحوه کار شبکه و توکن بَت

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

امیدواریم که تا اینجای مقاله تونسته باشیم بگیم که ارز دیجیتال BAT چیست و چرا ساخته شده؟ تو این قسمت میخوایم کمی بحث رو فنی کنیم و در مورد نحوه کار و مزایای استفاده از این ارز صحبت کنیم.

الان بریو تنها مرورگری هستش که از بت و تکنولوژی اتنشن برای تبادل ارزش استفاده میکنه. دلیلش هم اینه که بریو توسط توسعه دهنده های ارز Basic Attention Token طراحی و ساخته شده. طبق چیزی که تو سایت BAT نوشته شده، این توکن به عنوان وسیله ای برای انتقال ارزش بین سه گروه آگهی دهنده، ناشر و کاربر طراحی شده. اگه بخوایم مدلی که تو بیسیک اتنشن توکن ازش استفاده میشه، رو به شکل شماتیک نشون بدیم، تقریبا شبیه عکس زیر میشه.

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

مدلی که بین سه ضلع کاربر، آگهی دهنده و منتشر کننده آگهی وجود داره، با استفاده از قرارداد های هوشمند حاصل میشه. تو این مدل آگهی دهنده با استفاده از یه قرارداد هوشمند، هزینه رو با استفاده از توکن های BAT پرداخت میکنه. این توکن ها قفل میشن و وقتی که کاربر ها اون تبلیغ رو تماشا کردن، یه قسمتی از این توکن ها رو بهشون پاداش میدن. یه بخشی از این توکن ها هم به عنوان کارمزد به مرورگر بریو اختصاص داده میشه. بقیه ی توکن هایی که باقی میمونن، به ناشری که اون تبلیغ رو منتشر کرده، تعلق داره.

به این ترتیب پروژه بیسیک اتنشن توکن با کمک مرورگر بریو عملکرد بهتری رو نسبت به سیستم فعلی دارن. در صورتی که Basic Attention Token با این سیستم جایگزین بشه، به هر سه گروه مزایایی تعلق میگیره.

  • کاربر ها: حریم خصوصی و امنیت داده های کاربرا وقتی که دارن تو اینترنت میچرخن، تامین هستش. از طرفی با دیدن آگهی ها میتونن پاداش بگیرن و بعد ارز BAT رو برای چیزای دیگه ای خرج کنن.
  • ناشران تبلیغاتی: در آمد ناشر ها افزایش چشم گیری رو پیدا میکنه. همچنین ربات ها و واسطه هایی که مانع فعالیت این ناشر ها بودن، به طور کامل از بین میرن.
  • آگهی دهنده: این افراد در ازای پولی که پرداخت میکنن، داده های بسیار ارزشمندی رو بدست میارن که با استفاده از اون ها بیشتر با جامعه هدف و مشتری هاشون آشنا میشن.

کاربرد توکن های BAT چیست؟

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

به عنوان یه کاربر وقتی که تبلیغات های مرورگر بریو رو تماشا میکنین، مقداری بیسیک اتنشن توکن بهتون داده میشه. برای خرج کردن این توکن ها چند راه مختلف وجود داره. اولیش اینه که میتونین با استفاده از ارز هایی که بهتون پاداش داده شدن، به کاربرای دیگه انعام بدین. راه دیگه اینه که از این ارز ها برای دسترسی پیدا کردن به مقاله ها و محصولات ممتازی که تو سایت های مرتبط وجود دارن، استفاده کنین.

همچنین این توکن ها برای دسترسی به خدمات داده و خرید و دانلود عکس های باکیفیت هم کاربرد دارن. علاوه بر این ها میشه از این ارز برای رای دهی یا پرداخت های درون انجمنی، تو فروم های مرتبط استفاده کرد. البته اگه علاقه ای به دیدن تبلیغات و کسب درآمد از این راه رو ندارین، ولی میخواین از مزایای این ارز استفاده کنین؛ میتونین با خرید Basic Attention Token به هدفتون برسین.

تحلیل آینده Basic Attention Token

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

یکی از مهمترین فاکتور هایی که برای سرمایه گذاری روی ارز بیسیک اتنشن توکن باید بررسیش کنیم، آینده ارز دیجیتال بت هستش. با یه نگاه کلی میشه متوجه بزرگترین چالش هایی که بر سر راه موفقیت این ارز قرار گرفتن، آشنا شد. تو این قمت برخی از اون ها رو بهتون معرفی میکنیم.

بدون شک اولین چالشی که سر راه پروژه ارز Basic Attention Token قرار گرفته، غول های دیجیتالی دنیا هستن. همونطور که قبلا در مورد گوگل و فیسبوک گفتیم، این دو کمپانی قدرت بسیار زیادی رو دارن و بیش از 70 درصد تبلیغات ها به وسیله اونا انجام میشه. رقابت با این شرکت ها برای یه مرورگر تازه تاسیس و نا آشنا بسیار سخته. مشکل بعدی مرورگر بریو، تعداد پایین کاربراشه. طبق آمار منتشر شده، در حال حاضر تعداد کسایی که از این نرم افزار استفاده میکنن، حدودا 20 میلیون نفر در ماه هستش. این عدد در برابر صد ها میلیون فردی که از گوگل و فیسبوک استفاده میکنن، بسیار کم و ناچیزه.

البته تعداد مخاطبای این مرورگر در حال افزایشه. اما برای اینکه بریو بتونه به جایگاه فعلی مرورگر های گوگل کروم (Chrome) و سافاری (Safari) برسه، راه طولانی در پیش داره. نیکولاس مرتن (Nicholas Merten) که یکی از بهترین تحلیلگر های کریپتوکارنسی دنیاست، به تازگی مهمان یکی از کانال های یوتیوبی مطرح بوده. تو این برنامه که در مورد ارز های دیجیتال آینده دار بود، مرتن ادعا کرده که اگه مجددا بیت کوین شروع به رشد کنه، قیمت BAT هم افزایش چشمگیری پیدا میکنه. به طوری که این ارز بین سه تا ارز پربازده سال آینده قرار میگیره.

بررسی قیمت Basic Attention Token

ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token

تو سال 2018 این ارز برای اولین بار به بالای یک دلار رسید ولی خیلی نتونست موقعیتش رو حفظ کنه و سقوط کرد. بعد از اون تو سال 2021، مجددا یک دلاری شد. تو تاریخ 20 فروردین 1400، قیمت BAT به بیش از 1.6 دلار رسید که این به معنی یه رکورد قیمتی جدید برای این ارز بود. در حال حاضر هر واحد از این ارز حدودا 0.6 دلار ارزش داره. برای خرید BAT باید رفتار قیمتی این ارز رو بررسی کنین و تو یه موقعیت مناسب، مقداری از اون رو بخرین.

تو این قسمت میخوایم گذشته و آینده قیمت بت رو بررسی کنیم. نکته خیلی جالبی که تو نگاه اولش بهش پی میبریم، نوسانات کم این ارز در مقایسه با ارز های دیجیتال دیگه­اس. این ارز تو وسطای سال 2017 عرضه شده و تونست تا قیمت 0.28 دلار بالا بره. بیشتری افزایش قیمت بیسیک اتنشن توکن مربوط به ژانویه تا آپریل 2021 هستش. این ارز تو کمتر از 4 ماه 670 درصد رشد کرد.

در کل این ارز ثبات بسیار زیادی رو داره. برای تحلیل آیندهBAT ، از مطالبی که توسط تحلیلگر های سایت های معتبر ارائه شده، استفاده میکنیم. طبق پیش بینی سایت Wallet Investor، هر واحد از این ارز تا پنج سال دیگه بیش از 2.5 دلار ارزش داره. طبق داده های سایت Trading Beasts این ارز سال بعد به محدوده یک دلار میرسه و تا چند سال آینده تو این محدوده نوسان میکنه.

یکی دیگه از پلتفرم هایی که آینده بت و قیمتش رو پیش بینی کرده، Crypto Ground هستش. طبق تحلیل این سایت قیمت بت تو سال 2025 حدودا 2 دلار هستش. توجه داشته باشین که این موارد، فقط پیش بینی هستن و نباید مبنایی برای معاملات شما باشن. هدف ما از گفتن این پیش بینی ها، بررسی پتانسیل های یک ارز و دیدگاه تحلیلگران نسبت به اونه. با توجه به قیمت ارز دیجیتال BAT میتونیم اونو به عنوان یکی از بهترین ارز دیجیتال ارزان که قابلیت رشد بالایی رو داره، بدونیم.

جمع بندی

این مقاله به این موضوع که " ارز دیجیتال بت چیست و چه رسالتی داره؟ " اختصاص دادیم. لازم به ذکره که برای خرید BAT میتونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین. همه ی ارز های این صرافی با قیمت لحظه ای ارز دیجیتال بفروش میرسن. امیدواریم که بعد از خوندن این مقاله، بتونین در مورد خرید بت و سرمایه گذاری روی اون، تصمیم درستی رو بگیرین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال BAT چیست؟ | معرفی کامل ارز دیجیتال Basic Attention Token| بررسی تاریخچه و آینده بیسیک اتنشن توکن
سوال امنیتی :3+92 = ?