سه ارز دیجیتال برای دوره صعود بعدی بازار که باید زیر نظر داشته باشید!

سه ارز دیجیتال برای دوره صعود بعدی بازار که باید زیر نظر داشته باشید!

نوشته شده در : 1402/09/01

سه ارز دیجیتال مهم در دوره صعود بعدی بازار ارزهای دیجیتال؛ تحلیلگران رمز ارزهایی را برای خرید در سال 2023 معرفی کردند که بهتر است نگاهی به این رمز ارزها داشته باشید. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید وضعیت بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بدانید که در آینده چه اتفاقی در بازار خواهد افتاد. با این کار می توانید بهترین تصمیم را برای انجام معاملات خود بگیرید.
توجه داشته باشید که در بازار ارزهای دیجیتال، سال 2023 سالی است که مورد توجه خیلی از معامله گران و تریدرها قرار گرفته است. در این سال اکثر ارزهای دیجیتال وارد روند صعودی شده و رشد قیمتی قابل توجهی را تجربه کردند. به این ترتیب، شما می توانید با شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد، معاملات پرسودی انجام داده و سود زیادی از افزایش قیمت رمز ارزهای برتر بازار کسب کنید. 
طبق تحلیل هایی که انجام شده است، سه آلت کوین بعد از تایید شدن ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، منفجر می شوند و قیمت آنها به شدت بالا می رود. این آلت کوین ها عبارت هستند از دوج کوین(DOGE)، کاردانو(ADA) و سولانا(SOL). پیشنهاد می شود تا مقداری از این آلت کوین ها را خریداری و در ولت خودتان نگهداری کنید تا در صورت افزایش قیمت، سود زیادی کسب کنید.
بیت کوین یک رکورد شدید را تجربه کرده است و ارزش آن در حال حاضر 37500 دلار است. تصمیم اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا برای به تاخیر انداختن رای خود درباره برنامه ETF بیت کوین هش دکس، به چالش های این بازار اضافی کرده است. ولی به نظر می رسد با تایید شدن ETF بیت کوین، قیمت آلت کوین ها به شدت بالا می رود و معامله گران و سرمایه گذاران می توانند سود زیادی از این افزایش قیمت کسب کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سه ارز دیجیتال برای دوره صعود بعدی بازار که باید زیر نظر داشته باشید!
سوال امنیتی :6+61 = ?