آیا روند صعودی قیمت بیت کوین ادامه دارد؟

آیا روند صعودی قیمت بیت کوین ادامه دارد؟

نوشته شده در : 1402/09/01

تحلیلگران برتر بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین می تواند به رشد خود ادامه دهد و به قیمت های بالاتری برسد. عواملی وجود دارند که احتمال ادامه روند صعودی بیت کوین را تقویت می کنند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، این عوامل را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین در بالا منطقه مقاومت 37 هزار دلار نشانه های مثبتی را نشان می دهد. به نظر می رسد ارز دیجیتال بیت کوین چشم به یک شکست صعودی در بالای منطقه مقاومت 38 هزار دلاری دارد. بیت کوین رشد جدیدی را شروع کرد و به بالای منطقه 37 هزار دلاری صعود کرد. بیت کوین در زمان نوشتن این خبر با قیمت نزدیک به 37 هزار دلار خرید و فروش می شود.
یک خط روند صعودی عمده با حمایت نزدیک به 36950 دلار در نمودار ساعتی بیت کوین در حال شکل گیری است. با نگاهی به چارت بیت کوین می تواند آینده بیت کوین را درخشان تصور کرد. این رمز ارز می تواند با عبور از سطوح 37800 و 38000 دلاری به روند صعودی خود ادامه دهد و قیمت آن همچنان بالا رود.
افزایش قیمت بیت کوین(BTC)
بهتر است بدانید، قیمت بیت کوین(BTC) ثابت ماند و افزایش جدیدی را در بالای سطح 36 هزار دلار شروع کرد. بیت کوین به بالای سطح 37 هزار دلار صعود کرد تا به منطقه مثبت حرکت کند و از نزول های بیشتر جلوگیری کند. حرکت صعودی به گونه ای بود که قیمت حتی از سطح 37350 دلار نیز عبور کرد. اوج در نزدیکی 37777 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون در حال تثبیت سود است. به طور کلی، در روند صعودی مقاومت فوری نزدیک به سطح 37800 دلار است. مقاوکت اصلی همچنان نزدیک به سطح 38 هزار دلار است. بسته شدن بالاتر از مقاومت 38 هزار دلار ممکن است شروع یک افزایش قوی دیگر باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آیا روند صعودی قیمت بیت کوین ادامه دارد؟
سوال امنیتی :3+88 = ?