پیروز شدن خاویر مایلی و افزایش 3 درصدی قیمت بیت کوین

نوشته شده در : 1402/08/30

افزایش 3 درصدی قیمت بیت کوین با پیروز شدن خاویر مایلی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا قیمت بیت کوین افزایش پیدا کرد؟ آیا خاویر مایلی از بیت کوین حمایت می کند؟ خاویر مایلی با چند درصد آرا رئیس جمهور آرژانتین شد؟ آیا خاویر مایلی می تواند در آینده قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را بالا ببرد؟
قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در حال حاضر نوسانات زیادی دارد که شما می توانید با انجام معاملات متعدد، از این نوسانات سود زیادی کسب کنید. با خرید بیت کوین با قیمت های فعلی بالای 30 هزار دلار، می توانید سود زیادی در کوتاه مدت کسب کنید. امروزه خبرهای مثبت زیادی منتشر می شوند که این خبرها قیمت بیت کوین را بالا می برند. یکی از خبرهای مثبت، مربوط به پیروزی خاویر مایلی در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، شما را با شخصی به اسم خاویر مایلی کاندید آشنا کنیم، به بررسی حمایت خاویر مایلی از بیت کوین بپردازیم و افزایش 3 درصدی قیمت بیت کوین با پیروز شدن خاویر مایلی را مورد بررسی قرار دهیم.

خاویر مایلی چه کسی است؟

حمایت خاویر مایلی از بیت کوین

خاویر مایلی که توانست بیشرین آرا انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین را کسب کند، یک اقتصاددان و سیاستمدار است که با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا مقایسه می شود. به دلیل سیاست خاص، حضور در تلویزیون و سابقه اش در صنعت موسیقی، طرفداران زیادی را به دست آورده است. مایلی در جوانی قبل از تحصیل در رشته اقتصاد در دانشگاه بلگرنو در بوئنوس آیرش دروازه بان یک نیم فوتبال دسته دوم بود. او اقتصاد تدریش کرده و کتاب های مختلفی را نوشته و به چاپ رسانده است.
حمایت خاویر مایلی از بیت کوین(BTC)
خاویر مایلی یک اقتصاددان آزادی خواه که قول داه است بانک مرکزی کشور را تعطیل کند و از ارز دیجیتال بیت کوین حمایت کند، موفق شد تا 31.2 درصد آرا را به دست آورد و به عنوان رئیس جمهور آرژانتین شناخته شود. از آنجایی که این شخص از بیت کوین حمایت می کند و یکی از طرفداران بیت کوین است، محبوبیت زیادی در بین سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال به دست آورده است. به همین دلیل خیلی از کاربران فعال در بازار رمز ارزها به خاویر مایلی رای دادند تا بازار ارزهای دیجیتال رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند.
جالب است بدانید، خاویر مایلی آینده بیت کوین را درخشان تصور می کند و به همین دلیل از این رمز ارز و دستاورهای آن حمایت می کند. به همین دلیل پیروز شدن خاویر مایلی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می تواند خبر مثتی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد.

افزایش 3 درصدی قیمت بیت کوین با پیروز شدن خاویر مایلی

حمایت خاویر مایلی از بیت کوین

توجه داشته باشید که انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین تمام شد و خاویر مایلی که یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری آرژانتین است با کسب بیشترین درصد آرا پیروز انتخابات شد. پیروز شدن این شخص به دلیل اینکه از بیت کوین حمایت می کند و طرفدار این رمز ارز است، می تواند خبر مثبتی برای ارزهای دیجیتال باشد. قیمت ارز دیجیتال بیت کوین بعد از انتشار خبر پیروزی خاویر مایلی به عنوان در انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین، نزدیک به 3 درصد رشد کرد و دارندگان و سرمایه گذاران بیت کوین سود زیادی کسب کردند.
خاویر مایلی که یکی از اقتصاددان های مشهور کشور آرژانتین است، قبل از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادعا کرده بود که بانک مرکزی این کشور را لغو می کند و ارز دیجیتال بیت کوین را به رسمیت شناخته و استفاده از آن را گسترش می دهد و هدف از پیدایش بیت کوین توجیح کرد. به همین دلیلی خیلی از افراد به خاویر مایلی رای دادند و در نهایت نیز با کسب بیشتر درصد آرا، پیروز میدان شد و اکنون به عنوان رئیس جمهور آرژانتین شناخته می شود.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، شما را با شخصی به اسم خاویر مایلی کاندید آشنا کنیم، به بررسی حمایت خاویر مایلی از بیت کوین بپردازیم و افزایش 3 درصدی قیمت بیت کوین با پیروز شدن خاویر مایلی را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که گفته شد، خاویر مایلی که توانست بیشرین آرا انتخابات ریاست جمهوری آرژانتین را کسب کند، یک اقتصاددان و سیاستمدار است که با دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا مقایسه می شود. پیروز شدن خاویر مایلی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شد تا قیمت بیت کوین نزدیک به 3 درصد افزایش پیدا کند.

 


نظرات کاربران در مورد پیروز شدن خاویر مایلی و افزایش 3 درصدی قیمت بیت کوین
سوال امنیتی :9+82 = ?