7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد

1402/06/30
7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد


یک زمانی تو بازار ارزهای دیجیتال، فقط حرف از ارزهایی بود که رتبه های بالای این بازار رو به خودشون اختصاص داده بودن. ولی این روزها این قضیه به کل تغییر کرده و حرف اصلی در بازار ارزهای دیجیتال این هستش که چه خرید ارز دیجیتال داشته باشم که الان ازش سود کنم؟ این ارز دیجیتال مهم نیست که در چه جایگاهی هستش و رتبه چند بازار رو به خودش اختصاص داده، تنها نکته مهم این هستش که چقدر می تونم از خرید فلان ارز سود کسب کنم. یکی از سود آورترین بخش های بازار ارزهای دیجیتال به شت کوین ها بر می گرده. درسته که شت کوین ها هدف خاصی رو دنبال نمی کنن و کاربرد خاصی در بازار ارزهای دیجیتال ندارن ولی خرید شت کوین ها می تونن سود های خیلی خوبی رو نصیب شما کنن و روز به روز به شمار صرافی های ارز دیجیتال که از این ارزها پشتیبانی میکنند افزوده میشود، اگه بدونین چه زمانی اون ها رو بخرین و چه زمانی اون ها رو بفروشین. در ادامه می خواهیم شما را با شت کوین های معروف یا همون شت کوین های انفجاری بازار کریپتو آشنا کنیم که بیشترین بازده رو در بازار ارزهای دیجیتال داشته اند.

شت کوین چیست؟

در بازار ارز های دیجیتال شت کوین ها ارز های دیجیتالی هستن که ارزش کوین مارکت کپ کمتری دارن و یا بدون هیچ دلیل خاصی به وجود اومدن و حجم سرمایه ی کمی دارن. بطور کلی با هدف و دلیل خاصی بوجود نیومدن و برنامه مشخصی برای آینده خود ندارن.و حتی قیمت اونها با حدس و گمان تعریف می شود و در وایت پیپر اون ها در مورد اینکه نیازی از کاربران و بازار های مالی رو برطرف کنن حرفی به میان نیومده.

عوامل تاثیر گذاربر قیمت شت کوین ها

شاید براتون این سوال پیش بیاد که وقتی یک ارز دیجیتال کاربرد خاصی در بازار ارزهای دیجیتال نداره، چرا باید قیمت چند برابری رو تجربه کنه و چه دلیلی داره که مردم علاقمند به خرید شت کوین باشند؟ در ادامه این دلیل ها رو برای شما توضیح میدیم.

سلبریتی های بازار ارزهای دیجیتال

7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد| عوامل تاثیر گذار بر قیمت شت کوین ها

یکی از مهمترین دلایل بالا، پایین شدن قیمت شت کون ها در بازار به افراد مشهور بازار ارزهای دیجیتال بر میگرده. این افراد در شبکه اجتماعی توییتر فعال بوده و افراد خیلی زیادی در سرتاسر دنیا اون ها رو دنبال می کنن. نظرات و علاقمندی این افراد در مورد یک شت کوین می تونه روی قیمت اون تاثیر بسزایی داشته باشه. از مشهورترین افراد فعال در این حوزه می تون به ایلان ماسک Elon Mask کارآفرین مشهور و مدیر عامل شرکت های اسپیس ایکس Space X و تسلا Tesla، چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بزرگ بایننس که در توییتر همه اون رو با نام سی زی CZ می شناسن، ویتالیک بوترین خالق اتریوم، جک دورسی Jack Dorsey مدیر عامل توییتر و جاستین سان خالق ترون و ارزهای مرتبط با ان اشاره کرد. این افراد بارها تاثیرات خود را بر این بازار با انتشار یک توییت یا حمایت از یک ارز دیجیتال بر جا گذاشته اند.

مزیت های شت کوین

اصطلاح "شت کوین" (Shitcoin) یک اصطلاح غیررسمی در عالم ارزهای دیجیتال (کریپتوکارنسی) است و به ارزهای دیجیتال یا توکن‌های بلاک‌چین اشاره دارد که به نظر می‌آید کیفیت و اعتبار کمی داشته و به عنوان سرمایه‌گذاری معتبر مورد توصیه نمی‌شوند. این اصطلاح به طور عمده به ارزهای دیجیتالی اشاره دارد که دارای ویژگی‌های زیر هستند:

1. کیفیت نادرست یا ناشناخته: این ارزها ممکن است بدون تکنولوژی بلاک‌چین قوی یا کاربردهای واقعی باشند و تیم توسعه‌دهنده پشت آن‌ها ناشناخته باشد.

2. عدم پشتوانه و اعتبار: این ارزها معمولاً از نظر اعتباری ضعیف هستند و به عنوان یک پروژه یا توکن بدون پشتوانه یا کاربرد واقعی در بازار عرضه می‌شوند.

3. افزایش قیمت نامعقول: بسیاری از شت کوین‌ها به شکل اسپکولاتیو در بازار عرضه می‌شوند و در مدت کوتاهی افزایش نامعقولی در قیمت دارند، اما این افزایش قیمت به عنوان یک پمپ و دامپ شناخته می‌شود و به مدت زمان کوتاهی به پایین می‌آید.

4. کمبود تحقیق و تحلیل: بسیاری از شت کوین‌ها مورد تحقیق و تحلیل کمتری قرار می‌گیرند و اطلاعات دقیقی درباره تکنولوژی و تیم توسعه‌دهنده آنها در دسترس نیست.

5. عدم پذیرش عامه: این ارزها ممکن است در تبادل‌ها و پلتفرم‌های معاملاتی اصلی قابل معامله نباشند و به طور عامه توسط جامعه کریپتو نپذیرفته شوند.

هیجانات و جوهای روانی بازار رمز ارز ها

عوامل تاثیر گذار بر قیمت شت کوین ها |7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد

دومین دلیلی که می توان بر قیمت ارزهای دیجیتال موثر دونست، به جوهای روانی حاکم بر بازار بر میگرده. همونطور که میدونین قیمت ارزهای دیجیتال و مخصوصا شت کوین ها تحت تاثیر مفهومی بنام عرضه و تقاضا هستش. هر چقدر تقاضا برای خرید یک ارز دیجیتال بیشتر باشه، قیمت اون رمز ارز هم بالاتر می ره و یکی از بهترین راه ها برای افزایش تقاضای یک ارز دیجیتال، این هستش که در شبکه های اجتماعی و تبلیغات کاری می کنن که توجه مردم به سمت یک ارز بیشتر شده و این کار خرید بیشتر اون رو به دنبال داشته و باعث میشه رشد قیمتی خوبی رو تجربه کنن. دلیل محبوبیت خیلی از شت کوین های معروف، این هستش که در شبکه های اجتماعی افراد خیلی زیادی اون ها رو دنبال می کنن و هر جوی میتونه مردم رو به خرید شت کوین انفجاری علاقمند کنه.

در ادامه مقاله " معرفی 7 شت کوین که شما را پولدار می کند" به معرفی بهترین شت کوین ها یا در واقع شت کوین های آینده دارموجود در بازار خواهیم پرداخت، ما رو همراهی کنین:

 7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد

7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد |ارزشمند ترین شت کوین های بازار مناسب برای سرمایه گذاری

در ادامه می خواهیم بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری رو بهتون معرفی کنیم که می تونین تو سبد سرمایه گذاری خودتون ازشون استفاده کنین. این شت کوین ها در طول زمان بارها سود دهی خودشون رو نشون دادن و با گذر زمان محبوبیت خیلی زیادی در بین مردم کسب کرده اند. دلیل معرفی این شت کوین های آینده دار برای این هست که بازار شت کوین ها در عین سود آوری ریسک های زیادی رو هم به همراه داره. بنابراین بهترین ها رو بهتون معرفی کنیم که ریسک سرمایه گذاری شما در این حوزه به حداقل برسید.

  • دوج کوین Dogecoin

ارزشمند ترین شت کوین های بازار مناسب برای سرمایه گذاری |دوج کوین

در طی مدت زمان طولانی دوج کوین همیشه جزو شت کوین های معروف بازار بوده. در اصل یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین شت کوین های بازار و در واقع یکی از شت کوین های آینده دار، دوج کوین هستش که برای اولین بار برای شوخی توسط دو نفر بنام های بیلی مارکوس Billy Markus و جکسون پالمر Jackson Palmer به عنوان یک شوخی ساخته شد. امروزه آدم های معروفی مثل ایلان ماسک و مارک کوبان و اسنوپ داگ از حامیان این ارز دیجیتال هستن و کلا در دنیا طرفدارهای خیلی زیادی رو این ارز به سمت خودش جذب کرده. خیلی از کاربران احتمالا خرید و فروش دوج کوین رو قبلا انجام دادن و سود های خوبی از این ارز دیجیتال گرفتن.

در بررسی قیمت دوج کوین به این نتیجه رسیدیم که این ارز دیجیتال در یک سال بالای ده هزار درصد رشد کرده و اگه یه سال پیش روی این ارز سرمایه گذاری می کردین، حداقل سرمایه تون ده برابر می شد. البته شت کوین های دیگه ای وارد بازار شدن و تبدیل شدن به رقیب های جدی برای دوج کوین و اونو از تخت انداختن. کمپانی Doge Foundation با کمک گرفتن از افرادی مثل Vitalik Buterin و ایلان ماسک نقشه داره که بلاکچین دوج کوین رو به شدت بهبود بده. یکی از معایبی که دوج کوین داره این هستش که محدودیتی برای تعداد کل سکه هاش نداره و با گذر زمان تعدادش بیشتر هم میشه و همین قضیه باعث ایجاد تورم برای این شت کوین میشه.

طبق آخرین اخبار بروزرسانی تیم توسعه دهندگان، اماده سازی core 1.14.5 Dogecoin، نسخه ارتقا یافته جدید که کاهش کارمزد ها را برای همه معامله گران شبکه نهایی میکنه تقریبا به پایان رسیده. با ارتقای جدید هزینه پیشنهادی گنجاندن بلاک، 0.01 دوج به ازای هر کیلو بایت در کیف پول اصلی تعیین می شه. این رمز ارز هم در اکثر صرافی های ارز دیجیتال خرید و فروش میشه و صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس خرید دوج کوین و فروش اون رو انجام میده.

  •  شیبا اینو Shiba Inu

 ارزشمند ترین شت کوین های بازار مناسب برای سرمایه گذاری | شیبا اینو

شیبا رو میشه رقیب اصلی دوج کوین معرفی کنیم و با رشد های چند برابری که کرد، خودش رو به 10 رتبه برتر مارکت کپ بازار رمز ارزها رسونده و یکی از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری به حساب میاد و میشه اون رو جزو شت کوین های انفجاری دونست. این ارز دیجیتال در آگوست 2020 توسط یک فرد ناشناس با لقب Ryoshi و بعنوان یک توکن ERC 20 روی شبکه اتریوم راه اندازی شد. این توکن رود مپ بزرگی رو بعنوان نقشه راه خودش معرفی کرده و طبق برنامه هاش قراره بلاکچین لایه دوم خودش رو راه اندازی کنه و مدیریت شبکه غیرمتمرکزش رو راه بندازه و همچنین استیبل کوین ها و NFT های خودش رو ایجاد کنه. یکی از ویژگی های مثبت شیبا این هستش که تعداد توکن هاش محدوده. ارز دیجیتال شیبا در یک ماه اخیر بالای 500 درصد رشد و در شش ماه بالای 2560 درصد رشد داشته. ارز دیجیتال شیبا اینو کمتر از دوسال هست که وارد جامعه کریپتو شده و سود های چند برابری رو هم در چند مقطع به سرمایه گذارهاش داده. یکی از جنجال برانگیزترین اخبار در مورد شیبا این بود که شخصی 400 روز پیش میاد مبلغ 8000 دلار روی شیبا سرمایه گذاری می کنه و توکن هاش رو می خره. بعد از چهار صد روز ارزش این سرمایه گذاری به لطف رشد های چندین برابری شیبا به بالای 2 میلیارد دلار رسیده است. تقریبا می توان گفت هیچ سرمایه گذاری در دنیا به شما اینقدر سود نخواهد داد و این یکی از سود ده ترین سرمایه گذاری های کل تاریخ بشریت خواهد بود. شیبا جزء شت کوین های آینده دار هستش و امرزه خیلی از صرافی های معتبر داخلی و خارجی این شت کوین رو در لیست ارزهای دیجیتالی که ازشون پشتیبانی می کنن و می تونین خرید شیبا رو از طریق صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس داشته باشین.

  •   هوگ فایننس Hoge Finance

ارزشمند ترین شت کوین های بازار مناسب برای سرمایه گذاری | هوگ فایننس 

یکی دیگه از شت کوین هایی که خیلی ها باهاش سرو کار داشتن، هوگ هستش. این شت کوین یک توکن دیفای DeFi بوده و بر بستر اتریوم راه اندازی شده و یک توکن ERC 20 هستش. مزیتی که ارز دیجیتال هوگ داره این هستش که با معاملاتی که در موردش انجام میشه، درصدی ازش سوزانده میشه. این یعنی با گذر زمان تعداد توکن هاش کاهش پیدا می کنه. این شت کوین در زمان نوشتن این مقاله، با ارزش 234.84 میلیون دلار در رتبه 275 بازار قرار داشته و سهم 0.008 درصدی از کل بازار رو به خودش اختصاص داده است. این شت کوین در یک هفته 97 درصد و دو هفته 169 درصد و در یک ماه 553 درصد سود به کسانی داده که اون رو خریدن و میشه اون رو جزو شت کوین های انفجاری به حساب آورد. می تونین این شت کوین کوینده دار رو از طریق صرافی های یونی سواپ و پنکیک سواپ در داخل تراست ولت تهیه کنین.

  • ایلان گیت ElonGate

ارزشمند ترین شت کوین های بازار مناسب برای سرمایه گذاری | ایلان گیت

 شت کوین بعدی که می خوایم بهتون معرفی کنیم، ایلان گیت هستش که خیلی وقت نیست وارد بازار شده. این ارز دیجیتال بر بستر بایننس اسمارت چین راه اندازی شده و یک توکن BEP 20 هستش. این شت کوین ده درصد از هزینه تراکنش هایی که روزانه در موردش انجام میشه رو بین دارندگانش تقسیم میکنه. تعداد کل توکن های این شت کوین، یک کوادریلیون بوده و می تونین این شت کوین رو در تراست ولت و از طریق صرافی غیر متمرکز پنکیک سواپ بخرین. این شت کوین به تازگی در شبکه های اجتماعی سر و صدا کرده و اسم خودش رو از میلیاردر و کار آفرین معروف ایلان ماسک گرفته و در وب سایت رسمی این شت کوین اعلام شده که هیچ ارتباطی با خود ایلان ماسک نداره. شت کوین Elongate بخاطر توییت ایلان ماسک در 25 مارس 2021 بوجود اومد که در اون به رسوایی واترگیت اشاره کرده بود و گفته بود که اگه او در یک رسوایی شرکت کرده بود، باید اسم اون رو ایلونگیت بنامند. همین حرکت باعث بوجود اومدن این شت کوین شد. این شت کوین آینده دارهم در یک هفته، 116 درصد و در دو هفته 98 درصد و یک ماه 209 درصد سود به کسانی داده که اون رو خریدن.

  •  دوج ایلان مارس Dogelon Mars

 ارزشمند ترین شت کوین های بازار مناسب برای سرمایه گذاری | دوج ایلان مارس

این شت کوین مصمم هستش که خودش رو به عنوان اولین ارز بین سیاره ای معرفی کنه و اسمش رو از ثروتمند ترین مرد جهان یعنی ایلان ماسک گرفته و پایتخت خودش رو سیاره مریخ اعلام کرده. طبق برنامه هایی که در مورد این شت کوین اعلام شده قراره وارد دنیای DeFi و NFT بشه. صرافی ارز دیجیتال اوکی اکسچنج این شت کوین رو به لیست ارزهای دیجیتال خودش اضافه کرده و معاملاتش رو انجام میده. بخاطر محبوبیت ایلان ماسک و دوج کوین احتمالا تو آینده هم شت کوین های زیادی رو با این اسم ها بشنوین. این شت کوین هم، هم اکنون در رتبه 119 بازار قرار داشته و سهم 0.002 از کل بازار رو به خودش اختصاص داده. میزان سود آوری این شت کوین هم در یک هفته اخیر در زمان نوشتن این مقاله، 130 درصد، دو هفته 160 درصد و یک ماه 2320 درصد بوده. دلایل رشد این شت کوین اینده دار بخاطر لیست شدن در چند صرافی بزرگ بین المللی و افزایش ثروت ایلام ماسک بوده است.

  •  بیبی دوج Baby Doge

ارزشمند ترین شت کوین های بازار مناسب برای سرمایه گذاری | بیببی دوج

شت کوین بعدی بیبی دوج هستش و در وب سایت اصلیش خودش رو فرزند دوج کوین معرفی می کنه که در تاریخ 9 ژوئن 2021 معرفی شد. در سه هفته ابتدایی عرضه این دوج کوین، حجم معاملاتش به بالای 200 میلیون دلار رسید و بالای 160 هزار نفر این ارز رو خریداری کردن. این شت کوین هدفش رو رفع ایرادات ارز دیجیتال دوج میدونه و حتی خود ایلان ماسک هم در یک توییتی ازش حمایت کرد. میزان سود دهی این ارز دیجیتال در دو هفته 66 درصد و در یک ماه 181 درصد رشد کرده است. می تونین این شت کوین که جزء شت کوین های آینده داره رو از پنکیک سواپ، اوکی اکسچنج OKEx و هاتبیت Hotbit تهیه کنید.

  •  سیف مون safemoon

ارزشمند ترین شت کوین های بازار مناسب برای سرمایه گذاری | سیف مون

شت کوین بعدی، سیف مون هستش که احتمالا اسم اون رو شنیده باشین. این ارز دیجیتال که در تاریخ 8 مارس 2021 در اکوسیستم Binance Smart Chain به عنوان یک توکن BEP 20 معرفی شد. نام این ارز دیجیتال مخفف جمله Safely to the Moon بوده که معنیش میشه با خیال راحت به سمت ماه. میزان سود دهی این ارز دیجیتال در یک ماه 149 درصد بوده و یکی از قابلیت های این شت کوین هم توکن سوزی اون هستش. این شت کوین یک توکن DeFi بوده و یکی از برنامه هاش هم اینه که یک توکن NFT ایجاد کنه. برای خرید سیف مون می تونین از پنکیک سواپ در تراست ولت استفاده کنین یا این ارز دیجیتال رو از صرافی هات بیت خریداری نمایید.

بهترین استراتژی برای خرید شت کوین ها

هر چند ما در یک مقاله بطور کامل و اختصاصی استراتژی های خرید  شت کوین ها رو توضیح دادیم که اگه می خواین تو این زمینه اطلاعات کاملی کسب کنین اون مقاله رو بخونین. اما جا داره بطور خلاصه در این مقاله شما رو با نحوه خرید و فروش شون اشنا کنیم. برای خرید و فروش شت کوین ها باید دنبال زمان مناسب باشین و در قیمت های پایین و قبل از پامپ شدن قیمت شون اون ها رو خریداری نمایین. سپس برای خودتون یک حد سود تعیین کنید و در زمانی که سود مناسب تون رو از خرید اون ها بردین، شت کوین رو بفروشین. چون معمولا بعد از هر رشد قیمتی که شت کوین ها تجربه میکنن، بعد از اون یک دامپ یا ریزش رو هم سپری میکنن. بنابرین بعد از اینکه از خرید یک شت کوین سود تون رو کردین، اون رو بفروشین و دوباره منتظر یک موقعیت مناسب برای خرید باشین تا بتونین سود های خوبی از اون ها کسب کنین. نکته مهمی هم که باید بهش توجه داشته باشین این هستش که اگه یک شت کوین پامپ قیمتی داشته باشه، دیگه اون رو نخرین. چون خرید تو قله می تونه شما رو متضرر کنه.

بهترین راه خرید شت کوین ها

خرید شت کوین

در این بخش احتمالا این سوال برای شما پیش بیاد که چطور میشه با کمترین کارمزد و دردسر ممکن خرید شت کوین ها رو انجام بدیم. چون قبلا یکی از بهترین راه ها برای ارزهایی که در بالا معرفی کردیم، پنکیک سواپ بود که اونم بلاخره ایران رو در لیست کشورهای تحریم شده قرار داد و هیچ خدماتی دیگه به کاربران ایرانی برای خرید و فروش ارزها و مخصوصا شت کوین ها ارائه نخواهد داد.

خرید انواع شت کوین از ایران بایننس با ریال

اما در این بخش از مقاله خبر خوبی رو به شما خواهیم داد و اونم اینکه شما می تونین با کمترین کارمزد و در سریع ترین زمان و حتی با خود ریال ایران و بدون هیج تبدیل اضافه ای هر شت کوینی که دوست دارین رو بخرین و بلافاصله اون رو در کیف پول تون نگهداری کنین. حالا چطوری؟ صرافی ایران بایننس در جدیدترین اقدامی که برای بهتر کردن فضای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در داخل کشور انجام داده، امکان خرید شت کوین ها با ریال رو برای همه کاربران ایرانی فراهم کرده تا دردسرهای تحریم و غیره مشکلی برای خرید و فروش ارزها رو برای انها به وجود نیاره. شما از این به بعد می تونین به راحتی و در کمترین زمان از طریق خود صرافی ایران بایننس و با خود ریال ایران هر شت کوینی که در بازار مد نظر شماست رو خریداری کنین.
برای دسترسی به این بخش کافیه وارد پنل کاربری خودتون بشین و بخش خرید شت کوین رو انتخاب کرده و شت کوینی که قصد خرید اون رو دارین رو در لیست انتخاب کرده و خرید اون رو انجام بدین. نکته خوبی که در خرید شت کوین از ایران بایننس میتونیم بهش اشاره کنیم این هستش که خرید و فروش این شت کوین ها بر بستر شبکه BEP 20 انجام میشه که باعث میشه با کمترین کارمزد اون رو به کیف پول خودتون انتقال بدین.

کلام پایانی

در مقاله " 7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد" سعی کردیم هفت تا از بهترین شت کوین ها برای سرمایه گذاری که در بازار در چندین دوره، رشد های چند برابری داشتن رو بهتون معرفی کنیم. احتمال اینکه این شت کوین ها در آینده باز هم رشد های خوبی داشته باشن هست، چون که هم طرفدار های خیلی زیادی در سطح دنیا دارن و هم بعضی هاشون مورد حمایت افراد مهمی در سطح دنیا هستن. در انتها هم این را متذکر می شویم که این مقاله جنبه آموزشی داشته و ما پیشنهاد خرید یا فروش به کسی نمی دهیم. ابتدا خودتان در مورد این شت کوین ها اطلاعات و آگاهی کسب کنین و بدانید که بهترین نقط خرید آنها چه زمانی هست. موفق و سربلند باشید.


نظرات کاربران در مورد 7 شت کوین که خرید آن ها شما را پولدار خواهد کرد
  • شما می‌فرمایید این شت کویین ها در مرحله قله هستند به نظر شما آیا الان خرید آنها کار درستی است با توجه به تحلیل بالا

    • برای خرید این شت کوین ها باید استراتژی مناسبی داشته باشید و بدانید که زمان مناسب برای خرید آنها چه زمانی هست. ولی در کل این شت کوین ها جزو بهترین شت کوین های بازار بوده و سود ده هستن و خرید و فروش انها در زمان مناسب حتما سود خوبی را نصیب شما خواهد کرد.

    سلام اطلاع دارید کسی که یک ارز خلق می‌کنه براش سود دهی داره و کسانی که اون ارز رو می‌خرن پولشون میره تو جیب تولید کننده اون ارز یا جای دیگه ای میره !!

    • کلا سود دهی یا خرید و فروش یک ارز قیمت اون ارز رو بالا پایین می کنه. یعنی هر چقدر تبلیغات پشت یک ارز قوی باشه و مورد استقبال بیشتری قرار بگیره قیمت بالاتری پیدا می کنه. یا باید وایت پیپر خوبی داشته باشه و تیم قوی پشتش کار کنه تا سرمایه گذارها رو جذب کنه سمت خودش. برای شما هم اگه ارزتون مورد استقبال قرار بگیره و خرید و فروشش انجام بشه یا صرافی هایی اون رو لیست کنن، توکن هایی که دست خودتون هست برای شما تبدیل به سرمایه میشن. هر توکنی اول صاحب خودش رو پول دار می کنه

    این معنی نداره شما هر کدوم از شت کوین های بازار که رشد چشمگیر داشته رو داری معرفی میکینی اینو عمه ی منم میتونه اینا رشدشونو کردن در حقیقت سرمایه گذاری رو اینا الان دقیقا رفتن روی مین هست که میترکونتت،شما بیا ارزهای آینده دار جدید که رشد نکردن رو معرف

    • دوست عزیز ما مقاله های دیگه ای در مورد شت کوین ها داریم، مثل چطور شت کوین انفجاری پیدا کنیم؟ اون مقاله می تونه خیلی مفید باشه برای شما

    دوستان از ارز FWC qatar2022token قافل نشید این ماه در ۳ صرافی لیست می شود هر هفته هم صدt توکن سوزی داره لیست شده دره کوین مارکت کپ و بیش از 10صرافی

    همه رو فراموش کنید و راجب daric (RIC) تحقیق کنید. تو گوگل جستجو کنید

    با سلام دوستان کلا ارز زمانی رشد می کنه که حجم معاملاتش بالا برود . اگر بیاییم و هر ماهی یه ارز را بخریم همگی و افرا زیادی جذب اون ارز کنیم مسلما ارز رشد می کند . و می تونین در زمان مناسب بفروشین . البته این دوست برای خودشان گفتند . که شما بخرید و

    مقدار زیادی شت کوین اتریوم متا و هیدروآبی با ریزش 90 درصد بفروش می‌رسد.

    با سلام ارزی را در پنکیک سواپ خرید کردم الان می خوام بفروشم ارور stf میده این ارور مربوط به چیه؟

سوال امنیتی :5+60 = ?