BlueWallet سرویس امانی لایتنینگ خود را تا آوریل متوقف می کند!

1401/12/08
BlueWallet سرویس امانی لایتنینگ خود را تا آوریل متوقف می کند!

بلو ولت خدمات امانی لایتنینگ خود را تا آوریل متوقف خواهد کرد! بهتره بدونین کیف پول BlueWallet در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که تا 30 آوریل یه سرویس حضانتی کیف پول خودش پایان بده و گفته که کاربران باید تا اون زمان موجودی های خودشون رو برداشت کنند تا با مشکلی مواجه نشن. هنوز هیچ دلیلی برای این کار بلو ولت مشخص نشده و کاربران دچار شک و شبه هایی شدن. به نظر شما چرا بلو ولت می خواد چنین کاری انجام بده؟ در ادامه همراه ما باشین تا از جزئیات این خبر مطلع بشین.

آشنایی با کیف پول بلو ولت

کیف پول BlueWallet نوعی ولت رمزنگاری شده نرم افزاری و بدون کاستدی هست که در کنار ارائه امکانات پیشرفته بر سهولت استفاده هم متمرکز هست. تیم توسعه دهنده این پلتفرم با درک درست جنبه های فنی و فلسفی ارز دیجیتال بیت کوین یه ولت نرم افزاری مناسب برای پاسخگویی به این موارد طراحی و راه اندازی کرده. برای مثال، این کیف پول جوری طراحی شده تا کاربران و تریدرها به صورت مستقل کنترل دارایی های خودشون رو در اختیار داشته باشن. تعداد کاربران بلو ولت به منظور کنترل کامل بر بیت کوین های خودشون در حال افزایش هست.

بلو ولت سرویس امانی خود را تا آوریل متوقف می کند

طبق خبری که اخیرا منتشر شده، کیف پول بلو ولت گفته که می خواد سرویس حضانتی لایتنینگ خودش رو از 10 اردیبهشت 1403 غیر فعال کنه و کاربران باید تا اون زمان دارایی های خودشون رو برداشت کنند. به گزارش کریپتو پوتیتو، داستان از این قرار هست که این ولت محبوب لایتنینگ، راهکار لایه 2 شبکه بیت کوین قبلا با واسطه API هاب LND به کاربران کمک می کرد تا به نودهای لایتنینگ متصل بشن. الان بلو ولت تصمیم گرفته که این ارتباط رو دیگه پشتیبانی نکنه و این گزینه رو غیر فعال کنه.

جالب اینجاست که بدونین غیر فعال شدن سرویس امانی لایتنینگ به این معنی هست که کاربران، خودشون باید برای ادامه استفاده از خدمات به نودها متصل بشن. کال، یه توسعه دهنده لایتنینگ درباره این خبر گفت:

«مهم ترین چیز این هست که مردم وحشت نکنند و به طور ناگهانی ارزهای دیجیتال آنچین خودشون رو از BlueWallet خارج نکنند.»

درک این نکته مهم هست که LNDhub فقط پروتکلی هست که به شما کمک می کنه تا کیف پول خودش رو به حساب بلو ولت متصل کنین. این حساب در حال بسته شدن هست، نه بلو ولت یا LNDhub. خیلی مهم هست که کاربران بخش لایتنینگ بلو ولت طی این مدت دارایی های خودشون رو به سرویس یا کیف پول ارز دیجیتال دیگه ای منتقل کنند تا دچار مشکل نشن.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد BlueWallet سرویس امانی لایتنینگ خود را تا آوریل متوقف می کند!
سوال امنیتی :6+88 = ?