صرافی هیوبی(Huobi) چیست و چه مزایایی دارد؟

1402/04/25

صرافی هیوبی(Huobi)؛ یکی از انواع صرافی رمزارز با رابط کاربری آسون! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این صرافی به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی هیوبی چیست؟ آیا صرافی هیوبی امن هست؟ صرافی هیوبی چه مزایا و معایبی به همراه داره؟ کارمزد معاملات در صرافی Huobi چقدر هست؟ پلتفرم معاملات هیوبی چجوری کار می کنه؟ صرافی هیوبی چه امکاناتی داره؟

انتخاب کردن یه صرافی ارز دیجیتال معتبر و قابل اعتماد کار سختی هست. واسه داشتن چنین انتخابی، معیارهای مختلفی مثل قابلیت های صرافی، رابط کاربری پلتفرم و نمایش چارت ها، جفت ارزهای معاملاتی، کارمزدها، امنیت و پشتیبانی کاربر رو باید زیر نظر بگیرین. هیوبی هم یکی از بهترین و معتبرترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیاست که می تونین ازش استفاده کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال هیوبی یا Huobi بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب صرافی هیوبی بپردازیم و عملکرد صرافی هیوبی رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی هیوبی چیست؟

صرافی هیوبی چیست؟

آیا می دونین صرافی هیوبی چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که پلتفرم هیوبی یا Huobi نوعی صرافی غیرمتمرکز هست که شما می تونین در این صرافی معاملات و تراکنش های خودتون رو انجام بدین. دفتر مرکزی این صرافی از جزیره سیشل قرار داره. هیوبی از عرضه اولیه کوین ها پشتیبانی می کنه و تیم توسعه دهنده این پلتفرم ادعا می کنه که توسعه آینده فناوری بلاک چین به سمت دسته بندی های جدید دارایی های رمزنگاری شده میره. هولدینگ هیوبی در سال 2013 میلادی در پکن چین راه اندازی شد و در سال 2018 که کشور چین ICOها و معاملات ارزهای دیجیتال رو ممنوع اعلام کرد، به کشور سنگاپور جابجا شد.

جالب اینجاست که بدونین صرافی هیوبی(Huobi) با هدف جایگزینی رمزارزها به جای پول های واقعی شروع به کار کرد. به این ترتیب، می تونین با بیشتر از 50 ارز فیات مثل دلار، یورو، پوند و.... از امکانات این صرافی استفاده کنین. توجه داشته باشین که صرافی هیوبی توسط افراد مدیریت میشه که سابقه فعالیت در شرکت های بزرگی مثل اوراکل رو داشتن. تمرکز اصلی صرافی هیوبی در این مدت، ارائه امکانات به کاربران چینی بود، ولی با گذشت زمان و ایجاد تغییراتی در زیرساخت های اصلی اون، به یک صرافی معتبر جهانی تبدیل شد.

مقاله پیشنهادی: صرافی بیت استمپ(Bitstamp) چیست؟

مزایا و معایب صرافی هیوبی

مزایا و معایب صرافی هیوبی

همونطور که گفتیم، هیوبی(Huobi) یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال جهانی هست که امکانات و خدمات مختلفی رو به کاربران بازار رمزارزها ارائه می کنه. هیوبی یکی از صرافی هایی هست که تونسته نسبت به سایر پلتفرم های معاملاتی، شهرت زیادی در سطح دنیا به دست بیاره. صرافی هیوبی گزینه خوبی واسه تریدرها و سرمایه گذاران هست. در ادامه برخی از مزایا و معایب صرافی هیوبی رو بررسی می کنیم:

مزایای صرافی هیوبی

  • یکی از مزیت های فوق العاده صرافی هیوبی این هست که رابط کاربری آسونی داره. استفاده از صرافی Huobi راحت هست و عملکرد و ظرافت رو با همدیگه ترکیب می کنه. همچنین فیدهای قیمت ارزهای دیجیتال مناسب و ابزاری تحلیل نمودار در این صرافی وجود داره.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی هیوبی این هست که ارزهای رمزپایه زیادی در این صرافی پشتیبانی میشن که می تونین رمزارزهای مورد نظر خودتون رو در این صرافی معامله کنین.
  • صرافی هیوبی دارای یه توکن بومی به اسم Huobi Token هست که می تونه واسه تکمیل هزینه های معاملات و افزایش نقدینگی کل هیوبی مورد استفاده قرار بگیره.
  • یکی دیگه از مزایای کار با صرافی هیوبی این هست که سطح امنیت بالایی داره و شما می تونین با خیال راحت معاملات خودتون رو انجام بدین.

مقاله پیشنهادی: صرافی بیت هامب(Bithumb) چیست؟

معایب صرافی هیوبی

  • یکی از معایب صرافی هیوبی این هست که از موجودی و برداشت از حساب به صورت ارز فیات پشتیبانی نمی کنه و شما برای این کار باید رمزارزهای خودتون رو به صرافی های دیگه ای انتقال بدین.
  • فرایند ثبت نام در صرافی هیوبی(Huobi) در این صرافی نسبت به سایر رقبا طولانی تر هست.
  • صرافی Huobi از استیبل کوین های زیادی پشتیبانی نمی کنه و فقط از رمزارز USDT یا تتر پشتیبانی می کنه.
  • یکی دیگه از معایب کار با صرافی هیوبی این هست که واسه استفاده از بخش معاملات فیوچرز باید حساب خودتون رو وریفای کنین.

آیا صرافی Huobi امنیت بالایی دارد؟

آیا صرافی Huobi امنیت بالایی دارد؟

توجه داشته باشین که صرافی هیوبی(Huobi) از زمان راه اندازی خودش تا الان با هیچ مشکل امنیتی یا هک شدنی که باعث از دست رفتن رمزارزها و دارایی های کاربران بشه، روبرو نشده. امنیت یکی از معیارهای مهمی هست که تریدرها به دنبال اون هستن و به همین دلیل هست که 98 درصد معامله گران رمزارزهای خودشون رو در یه کیف پول سخت افزاری نگهداری می کنند.

نکته قابل توجه این هست که صرافی هیوبی روی امنیت و ایمنی کاربران خودش تمرکز داره و نوعی پروتکل معتبر هست که با کمک راهکارهای مختلفی از رمزارزهای شما محافظت می کنه. این صرافی از یه فضای ذخیره سازی آفلاین و فرایند تایید چند لایه برخوردار هست و با شرکت مالی گلدمن ساکس همکاری می کنه.

ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده در صرافی هیوبی

صرافی هیوبی از بستر معاملات خودش بیشتر از 372 ارز دیجیتال مختلف رو پشتیبانی می کنه که شامل رمزارزهای پرطرفداری مثل بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و ریپل هستن. این صرافی همواره کوین های جدیدی که فناوری بلاک چین معرفی می کنه، مثل دیفای و توکن های meme که محبوبیت زیادی به دست آوردن رو هم در لیست خرید و فروش خودش قرار میده. این صرافی از نظر تعداد ارزهای ارائه شده برای خرید و فروش قابل مقایسه با صرافی های بایننس و کوکوین هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی هیوبی یا Huobi بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب صرافی هیوبی بپردازیم و عملکرد صرافی هیوبی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، پلتفرم هیوبی یا Huobi نوعی صرافی غیرمتمرکز هست که شما می تونین در این صرافی معاملات و تراکنش های خودتون رو انجام بدین. دفتر مرکزی این صرافی از جزیره سیشل قرار داره. صرافی هیوبی مزیت های فوق العاده ای به همراه داره که همین امر باعث میشه تا مورد استقبال تریدرهای زیادی قرا بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.


نظرات کاربران در مورد صرافی هیوبی(Huobi) چیست و چه مزایایی دارد؟
سوال امنیتی :4+47 = ?