صرافی مون ایکس بیتی(MoonXBT) چیست؟

1402/04/25

صرافی مون ایکس بیتی(MoonXBT)؛ یکی از بهترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این صرافی به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی مون ایکس بیتی چیست؟ مهم ترین ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی چیست؟ صرافی MoonXBT چه مزایایی به همراه داره؟ کارمزدهای صرافی مون ایکس بینی چقدره؟ امنیت پلتفرم مون ایکس بیتی چجوریه؟

بازار رمزارزها تا الان راه زیادی رو واسه رشد و توسعه طی کرده. در حال حاضر تریدرها و سرمایه گذاران می تونن مبادلات زیادی رو به روش های مختلف معاملاتی مثل اسپات، فیوچرزف کپی ترید و... انجام بدن. حوزه معاملات رمزارزها در ابتدا معمولا مستلزم معاملات اسپات بود. صرافی های زیادی در این زمینه به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها مزایای خاص خودشون رو دارن. مون ایکس بیتی هم نمونه ای از این صرافی هاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی مون ایکس بیتی یا MoonXBT بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی بپردازیم و کارمزدهای صرافی مون ایکس بیتی رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی مون ایکس بیتی چیست؟

صرافی مون ایکس بیتی چیست؟

آیا می دونین صرافی مون ایکس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی مون ایکس یا MoonXBT اولین پلتفرم اجتماعی آنلاین رمزارزها در دنیاست. این صرافی بر روی ارتقای سطح ارتباط اجتماعی تریدرها در سراسر دنیا تمرکز ویژه ای داره. توجه داشته باشین که هدف از راه اندازی صرافی مون ایکس بیتی این هست که سرمایه شما رو با کمک ابزارهای نوآورانه به ماه برسونه. دفتر مرکزی صرافی مون ایکس بینی در جزایر کیمن مستقر هست که امکانات زیادی رو به کاربران ارائه میده.

جالب اینجاست که بدونین صرافی مون ایکس بیتی(MoonXBT) تعداد زیادی از محصولات معامله گری رو به مشتریان و کاربران خودش ارائه میده بهشون کمک می کنه تا برنامه ها یا ژورنال معاملاتی خودشون رو به صورت موثر با نقدینگی کافی در صرافی ارز دیجیتال استفاده کنند. همچنین شما می تونین در صرافی ارز دیجیتال مون ایکس بیتی در خرید و فروش مشتقاتی که به بزرگ ترین رمزارزها وابسته هستن، مشارکت کنین. این صرافی با همکاری در Fireblocks و شرکت حسابرسی مشهور سرتیک، ایمنی دارایی های دیجیتال تریدرهای خودش رو تضمین می کنه.

مقاله پیشنهادی: انواع صرافی های رمزارز

ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی چیست؟

ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی چیست؟

همونطور که گفتیم، صرافی مون ایکس بیتی(MoonXBT) اولین پلتفرم معاملاتی اجتماعی در دنیای برای خرید و فروش رمزارزهاست. مون ایکس بیتی تعداد زیادی از ابزارهای معاملاتی رو به مشتریان و کاربران خودش ارائه میده تا اون ها بتونن از این ابزارها استفاده کنند. صرافی مون ایکس بیتی ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. در ادامه برخی از ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی رو بررسی می کنیم:

  • یکی از ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی(MoonXBT) این هست که کاربران ایرانی با هیچ محدودیتی در اون روبرو نیستن و خیلی آسون می تونن احراز هویت انجام بدن.
  • میانگین سرعت پردازش تراکنش ها در صرافی مون ایکس بیتی 32 میلی ثانیه هست.
  • یکی دیگه از ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی این هست که رابط کاربری ساده ای داره و شما می تونین خیلی راحت از این صرافی استفاده کنین و معاملات خودتون رو انجام بدین.
  • یکی دیگه از ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی(MoonXBT) این هست که معاملات اسپات و مشتقه در این پلتفرم معاملاتی پشتیبانی میشه.
  • بهتره بدونین ویژگی ها و لایه های امنیتی زیادی به منظور حفاظت از حساب کاربران و مشتریان در صرافی مون ایکس بیتی در نظر گرفته شده.
  • یکی دیگه از مهم ترین ویژگی های صرافی مون ایکس بینی این هست که اپلیکیشن موبایل MoonXBT هم در دسترس کاربران قرار داره و کارمزد معاملات در این صرافی پایین تر از سایر صرافی هاست.

مقاله پیشنهادی: صرافی بیت استمپ(Bitstamp) چیست؟

کارمزدهای صرافی مون ایکس بیتی چقدر است؟

کارمزدهای صرافی مون ایکس بیتی چقدر است؟

بیشتر صرافی ها هزینه های زیادی رو از کاربران می گیرن که یکی از اون ها کارمزد سفارش گذار هست که از سفارش گذار دریافت میشه و اون یکی کارمزد سفارش بردار هست. توجه داشته باشین که صرافی ارز دیجیتال MoonXBT واسه هر ترید 0.05 درصد کارمزد ثابت داره. طبق کامل ترین گزارشی که تا الان درباره میانگین کارمزدهای تریدینگ قراردادی تهیه شده، میانگین جهانی کارمزد قراردادهای سفارش بردار و سفارش گذار 0.063 درصد واسه سفارش بردار و 0.018 درصد واسه سفارش گذار هست. با توجه به این، مون ایکس کارمزدهای سفارش بردار کم تری داره، ولی کارمزدهای سفارش گذار بالایی داره.

مقاله پیشنهادی: صرافی پولونیکس(Poloniex) چیست و چه مزایایی دارد؟

معاملات کپی ترید صرافی MoonXBT

در سال های اخیر نسلی از مبادلات تجاری بر اساس کپی ترید رشد کرد که یکی از اون ها صرافی مون ایکس بیتی(MoonXBt) هست که نوعی پلتفرم خوب واسه کپی نتایج معاملاتی تریدرهای حرفه ای هست. با وجود اینکه صرافی مون ایکس بیتی تقریبا نوظهور هستف ولی در حال حاضر به دلیل معاملات عالی و قابلیت های زیاد خودش در کپی ترید اسم دست و پا کرده. سیستم کپی ترید به معامله گران کمک می کنه تا از اقدامات سایر تریدرها کپی کنند. مثلا سفارش هاشون به صورت خودکار طبق استراتژی معامله گری که دنبال می کنند، اجرا میشه. کپی ترید علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در زمان و بیشتر شدن نرخ برد برای تریدرهای عادی میشه، ممکنه نتایج معاملاتی بهتری رو هم واسه کسایی که از کپی ترید استفاده می کنند به همراه داشته باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی مون ایکس بیتی یا MoonXBT بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های صرافی مون ایکس بیتی بپردازیم و کارمزدهای صرافی مون ایکس بیتی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی مون ایکس یا MoonXBT اولین پلتفرم اجتماعی آنلاین رمزارزها در دنیاست. این صرافی بر روی ارتقای سطح ارتباط اجتماعی تریدرها در سراسر دنیا تمرکز ویژه ای داره. شما می تونین با استفاده از صرافی مون ایکس بینی، رمزارزهای مورد نظر خودتون رو خرید و فروش کنین. این پلتفرم معاملاتی مزیت های فوق العاده ای به همراه داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.


نظرات کاربران در مورد صرافی مون ایکس بیتی(MoonXBT) چیست؟
سوال امنیتی :7+82 = ?