رئیس تحقیقات IRS به دنبال مقابله با فرار مالیاتی ارزهای دیجیتال

1403/01/27
رئیس تحقیقات IRS به دنبال مقابله با فرار مالیاتی ارزهای دیجیتال

رئیس تحقیقات IRS انتظار دارد در سال جاری فرار مالیاتی ارزهای دیجیتال افزایش یابد. به همین دلیل سعی می کند تا با فرار مالیاتی رمز ارزها مقابله کند. اگر خرید خرید ارز دیجیتال یا سرمایه گذاری روی رمز ارزها را دارید، باید وضعیت ارزهای مورد نظر خودتان را بررسی کرده و اخبار مهم بازار را دنبال کنید.
توجه داشته باشید که گای فیکو، رئیس تحقیقات جنایی IRS گفت آژآنس او در فصل گزارش مالیاتی تهاجمی تر شده و توانایی رسیدگی به جرایم مالیاتی مربوط به ارزهای دیجیتال را دارد. سرویس درآمد داخلی ایالات متحده می گوید که در حال آماده شدن برای افزایش قابل توجهی در پرونده های جرایم مالیاتی رمزنگاری شده است، چون شهروندان ایالات متحده به آخرین مهلت ارسال مالیات خود در 15 آوریل رسیده اند. توصیه می کنیم که تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
گای فیکو، رئیس تحقیقات جنایی IRS در گفتگو با CNBC در رویداد Chainalysis Links در نیویورک گفت که آژانس او در حال آماده شدن برای مقابله با افزایش موارد تقلب مالیاتی و فرار مالیاتی است. کد مالیاتی عنوان 26 شهروندان اطلاق می شود که معمولا از پرداخت مالیات با دروغ گفتن یا مبهم کردن اسناد گزارش خود قرار می کنند.
فیکو گفت که کریپتو قبلا به عنوان ابزاری در جرایم مالی مانند کلاهبرداری و پولشویی استفاده می شد. با این حال، او گفت که آژانس او اخیرا افزایش شدیدی را در جرایم مالیاتی خالص رمزنگاری مشاهده کرده است و انتظار می رود حتی بیشتر از این در آینده نزدیک اتفاق بیفتد.
فیکو می گوید که این می تواند صرفا گزارش نکردن درآمد حاصل از فروش ارز دیجیتال باشد، می تواند مبنای واقعی کریپتو را پنهان کند و این منطقه ای است که من پیش بینی می کنم در آن افزایش یابد. او اشاره کرد که آژانس او با شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Chainalysis و همچنین چندین آژانس مجری قانون دیگر برای سرکوب بهتر جرایم رمزنگاری همکاری کرده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد رئیس تحقیقات IRS به دنبال مقابله با فرار مالیاتی ارزهای دیجیتال
سوال امنیتی :6+78 = ?