یک تحلیلگر نشان می دهد که چرا قیمت سولانا در حال افزایش است

یک تحلیلگر نشان می دهد که چرا قیمت سولانا در حال افزایش است

نوشته شده در : 1403/01/26

zیکی از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال نشان می دهد که چرا قیمت سولانا(SOL) در حال افزایش است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، ابتدا باید وضعیت کلی بازار رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و سپس باید قیمت ارز مورد نظر خودتان را پیش بینی کنید.
توجه داشته باشید که یک تحلیلگر ارز دیجیتال که به طور دقیق پایین ترین سطح بازار را در سال 2018 پیش بینی کرده بود، اکنون روی ارز سولانا تمرکز کرده است و پایین ترین قیمت این ارز دیجیتال را پیش بینی کرده و هدف بعدی سولانا را بعد از رسیدن به آن شناسایی می کند. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، سولانا می تواند گزینه مناسبی محسوب شود.
ارز دیجیتال سولانا(SOL) می تواند به بالای 200 دلار برسد. در یک پست چهارشنبه x، یک تحلیلگر ارز دیجیتال به اسم بلانتز پایین بودن قیمت احتمالی سولانا را برجسته کرده است. به دنبال پیش بینی قبلی در 4 آوریل، جایی که او پیش بینی کرد که سولانا قبل از افزایش قیم به 160 دلار یا کمتر از آن خواهد رید، بلانتز در پست جدید خود فاش کرد که پایین ترین قیمت بعدی 162 دلار خواهد بود.
تحلیلر افزایش 5 برابری واقع بینانه را پیش بینی می کند. این تحلیلگر حدس می زند که قیمت سولانا قبل از شروع به حرکت بالاتر به 162 دلار خواهد رسید که نشان دهنده یک بازگشت صعودی احتمالی برای این ارز دیجیتال است. بلانتز با به اشتراک گذاشتن چندین نمودار قیمت که حرکت قیمت سولانا را بین مارس و آوریل 2024 نشان می دهد، از نظریه موج الیوت به عنوان یک الگوی فنی برای هدایت پیش بینی های خود استفاده می کند.
تئوری موج الیوت شکل منحصر به فردی از تحلیل تکنیکال است که با مشاهده و شناسایی الگوهای مکرر قیمت بلند مدت مرتبط با تغییرات مداوم در احساسات سرمایه گذار و روان شناسی، حرکات قیمت را پیش بینی می کند. در پست قبلی خود، بلانتز نمودار قیمتی را به اشتراک گذاشت که نشان می داد صعود بعدی سولانا بعد از رسیدن به پایین قیمت پیش بینی شده 224 دلار خواهد بود. او زمان این افزایش قابل توجه را تخمین زد و پیش بینی کرد که این ارز می تواند تا 224 دلار پیش از 22 آوریل جهش کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد یک تحلیلگر نشان می دهد که چرا قیمت سولانا در حال افزایش است
سوال امنیتی :9+48 = ?