سولانا شبکه خود را ارتقاء می دهد، آینده SOL چه خواهد شد؟

سولانا شبکه خود را ارتقاء می دهد، آینده SOL چه خواهد شد؟

نوشته شده در : 1403/01/26

شبکه سولانا(Solana) از ارتقای کلیدی برای مقابله با تراکن رونمایی کرد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و اخبار مهم بازار را زیر نظر بگیرید. شما می توانید با پیگیری اخبار مهم بازار، سود زیادی از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال به دست آورید.
توجه داشته باشید که شبکه سولانا به دلیل ازدحام مداوم شبکه که منجر به شکست گسترده تراکنش ها شده است، با انتقاداتی روبرو شده است. در حالی که شبکه سولانا سابقه قطعی شبکه را دارد، افزایش محبوبیت میم کوین ها در این پلتفرم وضعیت را پیچیده کرده و باعث ناامیدی در بین کاربران شده است. تاخیر و کاهش تراکنش ها در طول دوره های ازدحام بالای شبکه به طور قابل توجهی بر تجربه کاربر تاثیر گذاشته است و باعث شده است که برخی از بازیگران صنعت توانایی سولانا برای رقابت با نهادهای معتبر مانند بیت کوین و اتریوم را زیر سوال ببرند.
با وجود این چالش ها، تیم سولانا برای رفع مشکلات بروزرسانی های لازم انجام داده است. در همین راستا، Anza یک فروشگاه توسعه دهنده متمرکز بر سولانا در 12 آوریل از انتشار یک اصلاح با اسم Testnet v1.18.11 برای devent خبر داد و اجرای آن را در testnet نیز توصیه کرد.
هدف از این راه حل، برطرف کردن مشکلات ازدحام پیش روی زنجیره است و انتظار می رود بعد از استقرار در شبکه اصلی، مشکل را کاهش دهد. استقرار احتمالی ارتقا در شبکه اصلی می تواند به طور بالقوه قیمت سولانا را تقویت کند، با توجه به اینکه قطعی برق می تواند اعتماد به یک بلاک چین را تضعیف کند و در نتیجه باعث کاهش تقاضا شود. ازدحام اخیر تاثیر قابل توجهی بر قیمت سولانا نداشته است، چون این توکن تا حد زیادی در ارتباط با احساسات صعودی کلی در بازار معامله شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سولانا شبکه خود را ارتقاء می دهد، آینده SOL چه خواهد شد؟
سوال امنیتی :7+98 = ?