نگرانی ایالت متحده آمریکا از نفوذ کشور چین در استخراج بیت کوین

1403/01/25
نگرانی ایالت متحده آمریکا از نفوذ کشور چین در استخراج بیت کوین

چین در استخراج بیت کوین نفوذ کرده و ایالت متحده آمریکا نگران این مسئله است. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، در وهله اول باید وضعیت فعلی این ارز را بررسی کنید و اخبار مهم پیرامون ارز بیت کوین را زیر نظر بگیرید تا سود زیادی از معامله این ارز به دست آورید.
توجه داشته باشید که چین قدرت نگران کننده ای بر ماینرهای بیت کوین در ایالت متحده دارد. کنگره باید برای کاهش نفوذ کشور اقدام کند. ارزهای دیجیتال به سرعت در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از اقتصاد و سیستم مالی ایالات متحده هستند. قیمت بیت کوین به لطف صندوق های قابل معامله در بورس که دسترسی به تعداد زیادی از مصرف کنندگان جدید را فراهم می کند، افزایش یافته است. استخراج بیت کوین می تواند روی آینده بیت کوین تاثیر بگذارد.
با این حال، ظهور بیت کوین نیاز به افزایش نزده های نظارتی را نیز به همراه دارد، مشابه سایر حوزه های نوظهور مانند فناوری، مانند هوش مصنوعی. در دنیایی که به صورت جهانی متصل است، جایی که منافع امنیت ملی با هر فناوری مخرب جدید در خط مقدم قرار می گیرد، خطرات پیرامون آسیب پذیری های شبکه و زیرساخت حیاتی نیازمند توجه فوری و زیادی است.
 تهدید کشور چین همچنان مرکز این بحث ها و مسائل است. ایالت متحده با اقدامات قاطعانه به تهدیدات فناوری درک شده از سمت شرکت هایی مانند هوآوری، تیک تاک و سازندگان چینی EV پاسخ داده است. خطر در ارزهای دیجیتال حتی نگران کننده تر است، چون ماینرهای بیت کوین یک لایه سخت افزاری بالقوه خاموش و حساس را نشان می دهند که به طور مستقیم در زیرساخت انرژی و مخابرات ایالات متحده یکپارچه شده است.
با توجه به دامنه این خطر، زمان آن فراتر از زمانی است که تنظیم کننده ها اقدام کنند و مطمئن شوند که فناوری استخراج ارز دیجیتال چینی شانسی برای فلج کردن سیستم های مالی و ابزار حیاتی ایالات متحده ندارد. استخراج بیت کوین فرایندی است که طی آن بیت کوین های جدیدی وارد گردش می شوند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نگرانی ایالت متحده آمریکا از نفوذ کشور چین در استخراج بیت کوین
سوال امنیتی :4+75 = ?