چرا از هر 6 میم کوین، یکی از آنها پروژه کلاهبرداری است؟

نوشته شده در : 1403/01/25

از هر 6 میم کوین، تقریبا یک پروژه کلاهبرداری از آب در می آید! میم کوین ها دسته از ارزهای دیجیتال هستند که از سر شوخی ایجاد شده اند و در اوایل راه اندازی رشد چشمگیری را تجربه می کنند و مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار می گیرند.
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که برخی از این ارزها رشد قابل توجهی را تجربه می کنند و برخی از آنها از محبوبیت زیاید برخوردار هستند. میم کوین ها دسته از رمز ارزها هستند که از سر شوخی اینترنتی به وجود آمده اند و ممکن است در آینده رشد خیره کننده ای را تجربه کنند. شما با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال می توانید میم کوین های زیادی را معامله کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره وضعیت فعلی میم کوین ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی کلاهبرداری بودن برخی از میم کوین های بازار بپردازیم.

وضعیت فعلی میم کوین ها

این روزها میم کوین ها سروصدای زیادی به پا کرده اند و اگر کمی با تکنولوژی همراه باشید، حتما اسم یک یا چند ارز به گوشتان خورده است. این مسئله به دلیل نوسانات و تغییرات شدید قیمت این دسته از ارزها اتفاق افتاده است. میم کوین ها با الهام از یک شوخی یا جک اینترنتی روی کار می آیند. حال اگر این اتفاق با استقبال و همراهی جامعه و مردم همراه شده و کمی نوسان و افزایش قیمت ناگهانی نیز چاشنی کار شود، این میم کوین به موفقیت بزرگی رسیده و رفته رفته افراد زیاد تری را به خوب جلب می کند. شما باید امنیت در ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
انتشار ویروسی میم کوین ها از جمله دلایل جذابیت معامله میم کوین ها برای کاربران است که باعث نوسانات قیمت و بالا و پایین شدن یهویی می شود. فازغ از جذابیت این نوسانات برای کسب سود، توجه به این نکته مهم است که افراد زیادی بدون توجه به ریسک بالای این نوع معاملات در مقابل شانس سودآور بودن آن نیستند و به تقلید از ترندهای اجتماعی یا دیگر افراد اقدام به خرید این ارزها می کنند. بنابراین، مهم است که از خطرات و ریسک های معاملات میم کوین ها مطلع باشید و همیشه آنها را در گوشه ذهن خودتان داشته باشید. میم کوین ها نوسانات شدیدی دارند و شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید.

کلاهبرداری بودن برخی از میم کوین های بازار

توجه داشته باشید که مانند بلاک چین های سریع و ارزان سولانا، بیشتر فعالیت ها با قمار منحط روی میم کوین ها تقویت می شود، با امیدواری که برای به دست آوردن مقداری پول متحول کننده از هزینه اندک رقابت می کنند. ولی تحقیقات مجله نشان می دهد که اکثریت قریب به اتفاق میم کوین های روی پلتفرم دارای آسیب پذیری های امنیتی هستند که می تواند کاربران را در معرض ضررهای بزرگ قرار دهد و تقریبا از هر پنج میم کوین، 1 میم کوین یک پروژه کلاهبرداری از آب در می آید.
این میم کوین ها توسط حسابرسان خودکار در پلتفرم تجزیه و تحلیل معاملات DEXTools مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند تا مشخص شود که آیا هر پروژه سه اقدام امنیتی اساسی را اجرا کرده است. نقدینگی قفل شده، قراردادهای تایید شده و عدم وجود هانی پات. در حالی که برخی از نقص های امنیتی ممکن است نشان دهنده فعالیت های غیرقانونی بالقوه باشد، همان اندازه احتمال دارد که منعکس کننده عدم آگاهی سازندگان میم کوین در مورد رویه های امنیتی مناسب باشد، به خصوص اگر آنها یک توکن را به عنوان شوخی یا برای ترول کردن صنعت ایجاد کرده باشند. شما باید در زمان سرمایه گذاری روی میم کوین ها دقت کنید که در دام یک پروژه کلاهبرداری نیفتید. آموزش شناسایی ارزهای دیجیتال تقلبی یکی از مهمترین موارد برای جلوگیری از ضرر در بازار ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره وضعیت فعلی میم کوین ها برای شما ارائه کنیم و به بررسی کلاهبرداری بودن برخی از میم کوین های بازار بپردازیم. همانطور که گفته شد، میم کوین ها دسته از ارزهای دیجیتال هستند که از روی یک شوخی اینترنتی ایجاد شده اند. تحقیقات نشان می دهد که از هر 6 میم کوین، یک پروژه کلاهبرداری است و ممکن است سرمایه گذاران در دام این پروژه های کلاهبرداری بیفتند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا از هر 6 میم کوین، یکی از آنها پروژه کلاهبرداری است؟
سوال امنیتی :8+62 = ?