سود 8 میلیون دلاری بازارساز کریپتویی از یک توکن

1403/01/25
سود 8 میلیون دلاری بازارساز کریپتویی از یک توکن

بازارساز کریپتویی از یک توکن 8 میلیون دلار سود می برد. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را پیدا کنید تا معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که DWF Labs یک بازارساز شناخته شده و سرمایه گذار نهادی در صنعت ارزهای دیجیتال از ژوئن 2023 با معامله JasmyCoin سود بیش از 8 میلیون دلار تخمین زده است. این شرکت حرفه ای تجارت کریپتو برای اولین بار 700 میلیون JASMY را در 26 ژوئن 2023 از صرافی متمرکز Gate.io خارج کرد. در آن زمان JASMY به ازای هر توکن 0.004412 دلار قیمت داشت که نتیجه آن هزینه تخمینی 3.09 میلیون دلار بود. شما با شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد می توانید سود زیادی به دست آورید.
از آن زمان، DWF Labs فروش استراتژیک ذخیره JasmyCoin خود را انجام داده است و 579 میلیون JASMY را در بایننس واریز کرده است. این داده ها از SpotOnChain است که یک سپرده در سال 2023 و پنج سپرده در سال جاری گزارش کرده است که احتمالا نشان دهنده فروش است. به ویژه، فعالیت فروش احتمالا در 21 سپتامبر 2023 رخ داده است. 21 و 22 فوریه و 12 آوریل.
بنابراین، طبق گفته SpotOnChain سازنده بازار در حال حاضر 5.93 میلیون دلار به دست آورده است، در حالی که هنوز 2.96 میلیون دلار از 121 میلیون JASMY را در اختیار دارد. تجزیه و تحلیل قیمت توکن JASMY تا زمان نوشتن این خبر با قیمت 0.22 دلار معامله می شد. از دیدگاه تحلیل تکنیکال، JASMY در حال شکل گیری چیزی است که می تواند یک الگوی پرچم گاو در نمودار روزانه باشد.
JasmyCoin یک توکن دیجیتالی از پلتفرم Jasmy است که بر امنیت داده های اینترنت اشیاء و حریم خصوصی کاربران تمرکز دارد. از بلاک چین برای اطمینان از کنترل غیرمتمرکز داده استفاده می کند و به کاربران فرصت های مالکیت و کسب درآمد برای داده هایشان را ارائه می دهد. با این حال، مانند بسیاری از ارزهای دیجیتال و چالش های نظارتی که می تواند بر قابلیت استفاده آن تاثیر بگذارد، با نوسانات بازار روبرو است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سود 8 میلیون دلاری بازارساز کریپتویی از یک توکن
سوال امنیتی :6+59 = ?