آیا صرافی BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند؟

نوشته شده در : 1403/01/25

به نظر می رسد که صرافی ارز دیجیتال BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند و با آنها هیچ مشکلی ندارد! بینگ ایکس یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملاتی است که شما می توانید در این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزهای مختلفی اقدام کنید.
امروزه افراد زیادی در دنیا مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال هستند. این موضوع باعث شده تا صرافی ها و پلتفرم های معاملاتی زیادی ایجاد شوند. یکی از این پلتفرم ها، صرافی ارز دیجیتال BingX است که خدمات و امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال BingX برای شما ارائه کنیم و به بررسی پشتیبانی صرافی BingX از کاربران ایرانی بپردازیم.

آشنایی با صرافی ارز دیجیتال BingX

احتمالا این سوال را از خودتان پرسیده باشد که صرافی BingX چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که بینگ ایکس(BingX) یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال است که بیش از هر چیزی به دلیل فراهم کردن امکان معامله مشتقات این نوع دارایی مشهود است. بینگ ایکس بیش از 250 ارز دیجیتال را لیست کرده است. شما می توانید با مراجعه به این صرافی نسبت به خرید و فروش رمز ارزهای مورد نظر خود اقدام کنید. این صرافی سطح امنیت بالایی دارد و از دارایی های کاربران محافظت می شود. بینگ ایکس یکی از انواع صرافی های رمزارز است.
جالب است بدانید، صرافی ارز دیجیتال BingX در سال 2018 راه اندازی شد و خدمات خودش را به بیش از 100 کشور در سراسر دنیا ارائه می دهد. این صرافی به دلیل فراهم کردن انجام معاملات اسپات، فیوچرز و کپی ترید و همچنین پشتیبانی از بیش از 250 ارز دیجیتال از محبوبیت زیادی برخوردار است. در واقع میزان برداشت روزانه برای افرادی که در این صرافی احراز هویت نشده اند، خیلی کمتر از افرادی است که مراحل احراز هویت را در صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس تکمیل نکرده اند. کاربران ایرانی نیز می توانند در این صرافی احراز هویت کنند.

شتیبانی صرافی BingX از کاربران ایرانی

توجه داشته باشید که صرافی BingX آشکارا از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند و تحریم ها را به چالش می کشد. یک ادمین تلگرام برای صرافی بینگ ایکس مدعی است که این صرافی هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد و حتی امکان احراز هویت با کارت ملی وجود دارد. صرافی ارز دیجیتال BingX به کاربران ایرانی تحریم شده این اجازه را می دهد تا از محدودیت ها فرار کنند. این صرافی نسخه ایرانی سایت خودش را نشان می دهد و مقامات آن در گروه تلگرام رسمی صرافی به زبان فارسی اظهاراتی را بیان کرده اند.
طبق ترجمه یکی از این جملات، صرافی ارز دیجیتال BingX با کاربران ایرانی مشکلی ندارد و حتی با کارت ملی نیز امکان احراز هویت وجود دارد. صرافی همچنین به خرید تتر با ریال ایران نیز اجازه می دهد. ایران از سال 1979 تحت تحریم های مختلفی بوده است. ایالات متحده و سازمان ملل این کشور را به جرم های مختلفی متهم کرده اند که ایران نیز تمامی این ادعاها را رد کرده است. این تحریم ها معمولا ساکنان ایرانی را از استفاده از صرافی های متمرکز ارز دیجیتال منع می کند و این صرافی ها در صورت معامله با ایران ها در معرض خطر مسدود شدن هستند. با این حال، صرافی BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند. در اینجا لازم به دکر است که یکی از روش های موفقیت در بازار ارز دیجیتال آشنایی با نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی BingX برای شما ارائه کنیم و به بررسی پشتیبانی صرافی بینگ ایکس از کاربران ایرانی بپردازیم. همانطور که گفته شد، بینگ ایکس یکی از صرافی های محبوب در دنیاست که اخیرا یکی از کاربران این پلتفرم اعلام کرده است که صرافی BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند و هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارد. کاربران می توانند با کارت ملی ایرانی نیز در این صرافی احراز هویت کنند.

 


نظرات کاربران در مورد آیا صرافی BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می کند؟
سوال امنیتی :9+67 = ?