چرا با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، خوش بینی ها بیشتر می شود؟

نوشته شده در : 1403/01/25

ما هرچقدر به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم، خوش بینی ها نسبت به این ارز افزایش می یابد! هاوینگ بیت کوین یکی از رویدادهای بزرگی است که بسیاری از معامله گران و تریدرها منتظر این رویداد هستند تا سرمایه گذاری های خودشان را انجام دهند.
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را آنالیز کرده و نواحی حمایتی و مقاومتی این ارز را تشخیص دهید. همچنین شما باید رویدادهای مهم بازار کریپتو را زیر نظر داشته باشید تا از هرگونه نوسان احتمالی سود زیادی به دست آورید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش خوش بینی ها با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بپردازیم.

آشنایی با رویداد هاوینگ بیت کوین

هاوینگ بیت کوین یکی از رویدادهای مهم در بازار ارز دیجیتال است که این رویداد می تواند تاثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین بگذارد. همچنین هاوینگ یک اتفاق از قبل برنامه ریزی شده است که هر 4 سال یکبار در شبکه بیت کوین رخ می دهد. در این رویداد، پاداشی که ماینرها برای استخراج هر بلاک به دست می آورند نصف می شود. با نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین، بیت کوین های کمتری تولید شده و تورم بیت کوین کمتر می شود. تاریخ نشان داده است که قیمت بیت کوین بعد از هر هاوینگ افزایش قابل توجهی را تجربه کرده است.
جالب است بدانید، هاوینگ رویداد مهمی برای شبکه بیت کوین محسوب می شود. چون از این طریق می تواند عرضه ارز دیجیتال را که تاثیر مستقیمی در قیمت آن دارد، کنترل کرده و از عرضه نامحدود آن جلوگیری کنند. در سال 2009 پاداش استخراج هر بلاک در شبکه معادل 50 بیت کوین بود. در حال حاضر پاداش استخراج هر بلاک 6.25 بیت کوین است که در ادامه مسیر در سال 2024 این پاداش معادل 3.125 بیت کوین خواهد بود. تریدرها و معامله گران همواره رویداد هاوینگ بیت کوین را زیر نظر می گیرند تا از نوسانات احتمالی بیت کوین سود زیادی به دست آورند.

افزایش خوش بینی ها با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ

توجه داشته باشید که بلاک چین بیت کوین یک هفته با رویداد سه روزه، بحث ها و ارائه های گروهی را به پایان رسانده است. کوین تلگراف برای ثبت نکات برجسته در سایت حضور داشت و تعداد زیادی هم وجود داشتند. همانطور که صفحه تقویم خودمان را ورق می زنیم و برای رویداد بعدی بیت کوین آماده می شویم، پیش بینی می شود نصف شدن بیت کوین تقریبا در 20 آوریل رخ می دهد.  سرمایه گذار خطرپذیر و تیم دریپر که لیست سرمایه گذاری های قابل توجهی مانند تسلا، بایدو، کوین بیس و توییچ است، معقتد است که بیت کوین می تواند تا پایان سال قیمت فعلی خود را که حدود 72 هزار دلار به ازای هر سکه است، شکست دهد.
اگر پیش بینی جالب یک چهارم میلیونی دریپر برای بیت کوین(BTC) به اندازه کافی بزرگ نباشد، یونی آسیا، مدیر عامل eToro به کوین تلگراف گفت که آنها معقتد هستند که بازار جهانی ارزهای دیجیتال در دهه آینده به ارزش 100 تریلیون دلار خواهد رسید. برای مقایسه، طلا، فلز گرانبها، تا زمان نوشتن این مطلب دارای ارزش بازار جهانی حدود 16.18 تریلیون دلار است. اما این ممکن است جالب ترین پیش بینی آسیا به ما نباشد. آنها همچنین به ما گفتند که جامعه ارز دیجیتال اولین کسی خواهد بود که تکنیکی را شناسایی می کند. یکی از مسائل مهم در مورد استخراج بیت کوین بررسی راهکارهایی برای کاهش صدای ماینر است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش خوش بینی ها با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، هاوینگ بیت کوین یکی از رویدادهای مهمی است که این رویداد می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ، خوش بینی ها نسبت به ارز بیت کوین افزایش می یابد. 

 


نظرات کاربران در مورد چرا با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، خوش بینی ها بیشتر می شود؟
سوال امنیتی :5+81 = ?