نهنگ های اتریوم همچنان به خرید خود ادامه می دهند

1403/01/27
نهنگ های اتریوم همچنان به خرید خود ادامه می دهند

علیرغم نزولی بودن بازار ارزهای دیجیتال، نهنگ های اتریوم همچنان به خرید خود ادامه می دهند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال اتریوم را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش اتریوم را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که اتریوم، یکی از ارزهای دیجیتال پیشرو، خودش را در میان صنعت گسترده تر ارزهای دیجیتال می بیند. این رکود با تشدید تنش ها در خاورمیانه تشدید شده است و سایه ای از عدم اطمینان را بر بازار می افکند. از آنجایی که بیشتر ارزهای دیجیتال با کاهش ارزش روبرو هستند، اتریوم نیز از این روند مصون نیست. با این حال، در حالی که سرمایه گذذاران خرده فروش دارایی های خودش را هراس می کنند، داده های آنچین تصویر متفاوتی را ارائه می دهند. شما باید شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد را یاد بگیرید.
نهنگ های بازار از فرصت برای انباشت دارایی استفاده می کنند و در میان آشفتگی ها احساسات صعودی را نشان می دهند.  همچنین داده های روی زنجیره از Lookonchain نشان می دهد که نهنگ اتریوم در طول کاهش قیمت انباشته شده است. جالب است بدانید که جدول زمانی تجمع نشان می دهد که این نهنگ حتی قبل از تشدید تنش ها در خاورمیانه نیز در حال فعالیت بوده است.
ردیاب تراکنش های زنجیره ای Lookonchain در چندروز گذشته به روند فروش و انباشت نهنگ های مختلف اتریوم اشاره کرده است. یکی از آخرین انباشته ها از نهنگی بد که دائما از صرافی ارز دیجیتال بایننس برداشت می کرد. همانطور که توسط Lookonchain فاش شد، یکی از نهنگ های اتریوم در پنج روز گذشته تقریبا 62141 اتریوم به ارزش 202.6 میلیون دلار از بایننس برداشت کرده است. آخرین برداشت این نهنگ از بایننس کمتر از 12 ساعت پیش بود، جایی که آنها 37018 اتریوم به ارزش 120.7 میلیون دلار برداشت کردند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های اتریوم همچنان به خرید خود ادامه می دهند
سوال امنیتی :8+91 = ?