صرافی اوپن اوشن(Open Ocean) چیست؟

1402/04/29

صرافی اوپن اوشن(Open Ocean)؛ یکی از بهترین صرافی های غیرمتمرکز ارز دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این صرافی به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی اوپن اوشن چیست؟ صرافی اوپن اوشن چه ویژگی هایی داره؟ موارد استفاده از ارز اوپن اوشن کدامند؟ نحوه کار با صرافی Open Ocean چجوریه؟ صرافی اوپن اوشن از چه رمزارزهایی پشتیبانی می کنه؟

کافیه قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف رو بررسی کنین تا بفهمین که قیمت عرضه یه ارز رمزنگاری شده در صرافی های مختلف با هم متفاوته. الان به این فکر کنین که بیشتر از 9 هزار ارز دیجیتال وجود داره که در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز مختلفی ارائه شدن. اوپن اوشن یکی از بهترین صرافی های غیرمتمرکز در حوزه رمزارزهاست که می تونین از این صرافی ارز دیجیتال برای انجام معاملات استفاده کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی اوپن اوشن یا Open Ocean بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های صرافی اوپن اوشن بپردازیم و خدمات این پلتفرم رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی اوپن اوشن چیست؟

صرافی اوپن اوشن چیست؟

آیا می دونین صرافی اوپن اوشن چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی اوپن اوشن یا Open Ocean نوعی پروژه ارز دیجیتال فعال در حوزه امور مالی غیرمتمرکز هست و به عنوان تجمیع کننده نقدینگی سعی می کنه تا با جستجو در پروتکل های مختلف، بهترین نسبت قیمتی رو واسه کاربران و معامله گران بازار رمزارزها فراهم کنه. صرافی اوپن اوشن از شبکه های بلاک چینی مختلفی مثل اتریوم، بایننس اسمارت چین و ترون پشتیبانی می کنه. به این ترتیب، شما می تونین رمزارزهای مبتنی بر این شبکه ها رو در صرافی اوپن اوشن مبادله کنین.

جالب اینجاست که بدونین اوپن اوشن(Open Ocean) در سپتامبر سال 2020 میلادی ایجاد شده و پلتفرمی هست که به کاربران و معامله گران کمک می کنه تا بهترین قیمت رمزارزها رو در صرافی های غیرمتمرکز طبق زنجیره های مختلف مثل اتریوم، بایننس اسمارت چین و ترون تشخیص بدن. همچنین این صرافی می تونه واسه مبادله بین زنجیره ای و آربیتراژ بین صرافی های غیرمتمرکز و متمرکز مورد استفاده قرار بگیره. توجه داشته باشین که کارمزدهای گس در صرافی اوپن اوشن نسبت به سایر رقبا کم تر هست.

مقاله پیشنهادی: صرافی غیرمتمرکز پولکادکس(PolkaDex) چیست؟

صرافی اوپن اوشن چه ویژگی هایی دارد؟

صرافی اوپن اوشن چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفته شد، صرافی اوپن اوشن(Open Ocean) از جمله پلتفرم های معاملاتی خوب در بازار رمزارزهاست. توکن اوپن اوشن، رمزارز اختصاصی این پلتفرم هست که محبوبیت زیادی به دست آورده و بیشتر کاربران به آینده این پلتفرم امیدوار هستن. صرافی اوپن اوشن قابلیت های زیادی داره. در ادامه برخی از ویژگی های منحصر به فرد صرافی اوپن اوشن رو بررسی می کنیم:

  • یکی از ویژگی های صرافی اوپن اوشن که باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره، پایین بودن هزینه گس هست. از اونجایی که این صرافی فهرست پلتفرم های متمرکز و غیرمتمرکز رو بررسی می کنه، کارمزد تراکنش های پایینی داره. هرچقدر کارمزد تراکنش ها کمتر باشه، کاربران زیادی جذب میشن.
  • یکی دیگه از ویژگی های صرافی اوپن اوشن، سواپ توکن هاست. صرافی Open Ocean قابلیت تعویض رمزارزها با بهترین قیمت و کمترین لغزش ممکن در بازار رو واسه کاربران فراهم می کنه. به این ترتیب، شما می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو در این صرافی سواپ یا مبادله کنین.
  • آربیتراژ هم یکی دیگه از قابلیت های منحصر به فرد صرافی اوپن اوشن هست. این صرافی قیمت ارزهای دیجیتال در پلتفرم های مختلف رو واسه کاربران نشون میده. به این ترتیب، کاربران می تونن با بررسی قیمت رمزارزها در صرافی های مختلف، از آربیتراژ کسب درآمد کنند.
  • یکی دیگه از ویژگی های صرافی اوپن اوشن این هست که این پلتفرم محصولات وام دهی و بیمه رو جمع آوری کرده و خدمات سرمایه گذاری هوشمندی رو واسه کمک به مشارکت راحت در دیفای و CeFi به کاربران خودش ارائه می کنه.

مقاله پیشنهادی: صرافی غیرمتمرکز بیسکو(Bisq) چیست؟

حجم معاملات صرافی Open Ocean

حجم معاملات صرافی Open Ocean

توجه داشته باشین که روش تجمیع صرافی اوپن اوشن(Open Ocean) به کاربران کمک می کنه تا به نقدینگی دسترسی زیای داشته باشن. اعلام شده که این صرافی در حال برنامه ریزی به منظور استقرار مکانیسم مسیریابی اتوماتیک واسه تریدرها با سفارش ها بزرگ هست. همچنین این مکانیسم به شکل خودکار در بین پلتفرم های متمرکز و غیرمتمرکز مختلف جستجو می کنه و از بین اون ها یه صرافی ارز دیجیتال با پایین ترین کارمزد رو واسه انجام معاملات انتخاب می کنه. مسیریابی به وسیله صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز به کاربران کمک می کنه تا بعضی وقت ها به بهترین قیمت رمزارز ارائه شده در چند صرافی مختلف دسترسی داشته باشن.

کارمزد معاملات در صرافی اوپن اوشن چقدر است؟

به نظر شما صرافی های اوپن اوشن چقدر کارمزد از کاربران و معامله گران می گیره؟ بهتره بدونین بیشتر صرافی های متمرکز از گیرنده ها کارمزد دریافت می کنند. گیرنده ها کسایی هستن که سفارش ها رو می پذیرن و سازنده ها هم افرادی هستن که این سفارش ها رو اجرا می کنند. صرافی های متمرکز از هر کدوم از این افراد کارمزد ثابتی می گیرن. کارمزد ثابت یعنی صرافی متمرکز از گیرنده و سازنده کارمزد یکسانی دریافت می کنه.

خیلی از صرافی های غیرمتمرکز(DEX) هیچ کارمزدی از معامله گران و کاربران نمی گیرن. به همین دلیل هست که صرافی های غیرمتمرکز طرفداران زیادی دارن. بهتره بدونین صرافی غیرمتمرکز اوپن اوشن(Open Ocean) ادعا می کنه که کارمزدهای اون به وسیله یه الگوریتم قیمت گذاری مشخص میشن. کاربران دیفای هیچ هزینه ای واسه کارکرد مسیریابی یا شناسایی بهترین صرافی و بهترین قیمت رمزارزها پرداخت نمی کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی اوپن اوشن یا Open Ocean بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های صرافی اوپن اوشن بپردازیم و خدمات این پلتفرم رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، اوپن اوشن(Open Ocean) در سپتامبر سال 2020 میلادی ایجاد شده و پلتفرمی هست که به کاربران و معامله گران کمک می کنه تا بهترین قیمت رمزارزها رو در صرافی های غیرمتمرکز طبق زنجیره های مختلف تشخیص بدن. شما می تونین با استفاده از این صرافی رمزارزهای خودتون رو در شبکه های بلاک چینی مختلف مبادله کنین و بتونین با بهترین قیمت رمزارزها، معاملات خودتون رو انجام بدین.

 


نظرات کاربران در مورد صرافی اوپن اوشن(Open Ocean) چیست؟
سوال امنیتی :7+63 = ?