صرافی غیرمتمرکز تورسواپ(ThorSwap) چیست؟

1402/04/17

صرافی تورسواپ(ThorSwap)؛ بهترین و معتبرترین صرافی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال! آیا می خواهین تا اطلاعاتی در مورد این پلتفرم به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی غیرمتمرکز تورسواپ چیست؟ سرویس ها و امکانات تورسواپ کدامند؟ پلتفرم تورسواپ چجوری کار می کنه؟ نحوه کار با صرافی ThorSwap چجوریه؟ تورسواپ از چه کیف پول هایی پشتیبانی میشه؟

در حال حاضر شما صرافی های غیرمتمرکز(DEX) زیادی رو می بینین که در بازار رمزارزها فعالیت کرده و به معامله گران و تریدرها کمک زیادی می کنند. صرافی های غیرمتمرکز تلاش می کنند تا با ارائه امکانات مختلف و همچنین رشد و پیشرفت پروتکل با سایر صرافی ها رقابت کنند. تورسواپ هم یکی از صرافی های غیرمتمرکز محبوب در بازار کریپتوکارنسی هاست. به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی تورسواپ یا ThorSwap بهتون ارائه کنیم و به بررسی امکانات صرافی تورسواپ بپردازیم و عملکرد این صرافی ارز دیجیتال رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی تورسواپ چیست؟

صرافی تورسواپ چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی تورسواپ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی تورسواپ یا ThorSwap به عنوان یکی از صرافی های غیرمتمرکز در بازار رمزارزها محسوب میشه که بر روی بلاک چین تورچین راه اندازی شده. کار با صرافی های غیرمتمرکز به دلیل نداشتن احراز هویت واسه خیلی از کاربران مناسب هست. در اصل واسه کار با این جور پلتفرم ها فقط لازمه تا کیف پول رمزنگاری شده خودتون رو به این صرافی ها متصل کنین تا خرید و فروش هاتون رو انجام بدین.

جالب اینجاست که بدونین تورسواپ(ThorSwap) نوعی تجمیع کننده صرافی غیرمتمرکز بین زنجیره ای هست که بر بستر پروتکل نقدینگی کراس چین تورچین به وجود اومده. این پلتفرم رو میشه رابط کاربری مهم همه محصولات و خدمات تورچین شمرد. توجه داشته باشین که صرافی تورسواپ به کاربران خودش کمک می کنه تا تراکنش های کاملا غیرمتمرکز رو بین شبکه های مختلف لایه یک انجام بدن. علاوه بر این، تورسواپ واسه اولین بار با عنوان BEPswap در سال 2020 میلادی روی شبکه تورچین به وجود اومد.

مقاله پیشنهادی: صرافی پاراسواپ(ParaSwap) چیست؟

بررسی امکانات صرافی تورسواپ

بررسی امکانات صرافی تورسواپ

همونطور که گفتیم، صرافی تورسواپ(ThorSwap) از قابلیت های بلاک چین تورچین به منظور ارائه نقدینگی سریع و مبادله رمزارزها در شبکه بهره می بره. تورسواپ به کاربران کمک می کنه تا به صورت مستقیم ارزهای دیجیتال خودشون رو در شبکه های مختلف سواپ کنند. این صرافی امکانات زیادی رو ارائه میده که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. در ادامه برخی از امکانات صرافی تورسواپ رو بررسی می کنیم:

مقاله پیشنهادی: ارز دیجیتال تورچین Thorchian چیست؟

  • یکی از قابلیت ها و امکاناتی که صرافی تورسواپ(ThorSwap) به کاربران خودش ارائه می کنه، سواپ یا تعویض توکن هست. کاربران می تونن با استفاده از این مکانیسم، به راحتی ارزهای دیجیتال خودشون رو با همدیگه مبادله کنند.
  • یکی دیگه از امکانات صرافی تورسواپ، فراهم کردن استخرهای نقدینگی هست. به این ترتیب، کاربران این امکان رو دارن تا رمزارزهای خودشون رو در استخرهای تورسواپ سپرده گذاری کرده و سود زیادی به دست بیارن. البته توجه داشته باشین که سود این سرمایه گذاری متغیر هست.
  • استیکینگ(Staking) هم یکی دیگه از امکاناتی که صرافی غیرمتمرکز تورسواپ به کاربران ارائه می کنه. در اصل کاربران می تونن با استیکینگ رمزارزها در تورسواپ سود زیادی به دست بیارن. برای استیکینگ باید سعی کنین تا ارز دیجیتالی رو انتخاب کنین که سود زیادی رو واسه سرمایه گذاران به ارمغان میاره.
  • تورچار(Thorchad) و تورنیم(Thorname) هم از سایر امکانات صرافی غیرمتمرکز تورسواپ هست. سرویس تورچاد در زمینه توکن های غیرمثلی(NFT) و متاورس فعالیت می کنه. سرویس تورنیم هم واسه مشخص کردن اسم کیف پول ها و دامنه سایت به کار برده میشه.

عملکرد صرافی تورسواپ چگونه است؟

عملکرد صرافی تورسواپ چگونه است؟

توجه داشته باشین که پلتفرم تورسواپ(ThorSwap) از مکانیسم نقدینگی تورچین استفاده می کنه تا به نقدینگی ارزهای دیجیتال لایه اول دسترسی داشته باشه. در حقیقت، اگه تورچین رو به عنوان لایه پایه محسوب کنیم، تورسواپ لایه بالایی و رابط کاربری شناخته میشه. تورچین طبق الگوریتم اجماع تندرمینت فعالیت می کنه. توکن بومی تورچین RUNE هست که به عنوان واسطه واسه تراکنش ها یا مبادلات بین شبکه ای فعالیت می کنه و دیگه نیازی به توکن های رپد شده(Wrapped) نیست.

نکته قابل توجه این هست که ThorSwap نه تنها پروتکل سواپ کردن بین زنجیره ای هست، بلکه تامین کننده نقدینگی استخرهای تورچین هم به حساب میاد. تامین کننده های نقدینگی می تونن سرمایه خودشون رو در استخرهای موجود عرضه کنند و کارکرد موقعیت خودشون رو با پلتفرم ThorYield که به وسیله تیم توسعه دهنده پلتفرم تورسواپ آماده شده، آنالیز و بررسی کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی تورسواپ یا ThorSwap بهتون ارائه کنیم و به بررسی امکانات صرافی تورسواپ بپردازیم و عملکرد این پلتفرم معاملاتی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی تورسواپ یا ThorSwap به عنوان یکی از صرافی های غیرمتمرکز در بازار رمزارزها محسوب میشه که بر روی بلاک چین تورچین راه اندازی شده. شما می تونین با استفاده از صرافی تورسواپ، ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتون رو مبادله کنین.


نظرات کاربران در مورد صرافی غیرمتمرکز تورسواپ(ThorSwap) چیست؟
سوال امنیتی :2+87 = ?