شاخص آلت سیزن در پایین ترین سطوح خود!

1402/05/23
شاخص آلت سیزن در پایین ترین سطوح خود!

شاخص آلت سیزن در پایین ترین سطوح خود؛ فصل سرمایه گذاری در آلت کوین ها فرا رسیده؟ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ چجوری میشه آلت سیزن رو تشخیص داد؟ چجوری میشه در فصل آلت کوین ها سود زیادی به دست آورد؟

بهتره بدونین سال 2022 میلادی واسه بازار معاملاتی آلت کوین ها خیلی فاجعه بار بود، ولی نیمه سال 2023 شرایط یکم تغییر کرد. توجه داشته باشین که شاخص های بلند مدت آلت کوین ها در مقابل بیت کوین در حال حاضر در پایین ترین سطح خودش قرار دارن. با این حساب، چه موقعی می تونیم امیدوار باشیم که آلت کوین ها دوباره روند صعودی رو شروع کنند؟

نکته قابل توجه این هست که آلت کوین ها قسمت غیرقابل انکاری در بازار ارزهای دیجیتال هستن و تریدرها و معامله گران زیادی واسه کسب سودهای قابل توجه به اطلاعات و اخبار مربوط به این بازار توجه زیادی دارن. شاخص آلت سیزن یکی از داده های آماری در بازار رمز ارزهاست که نشون میده خریداران و معامله گران بیشتر به بیت کوین تمایل دارن یا آلت کوین ها رو گزینه بهتری واسه سرمایه گذاری محسوب می کنند؟

شاخص آلت سیزن در حال حاضر به پایین ترین سطح خودش رسیده. محدوده ای که آخرین بار در سال 2019 و 2020 هم دیده شده بود. یکی دیگه از اطلاعاتی که طرفداران آلت کوین ها رو مورد بررسی قرار میدن، توتال 2 هست. این نمودار آماری که ارزش کل بازار آلت کوین ها رو نشون میده، می تونه به ما در شناسایی روند حرکتی قیمت آلت کوین ها و سایر رمز ارزها کمک زیادی کنه.

داده ها و اطلاعات مهمی که مربوط به زمان رشد قیمتی آلت کوین هاست در پلتفرم رسمی BlockchainCenter در دسترس معامله گران و تریدرهای بازار هست، ارتباط بین افزایش قیمت بیت کوین رو نسبت به افزایش قیمت 50 آلت کوین برتر رو در بازار رمز ارزها نشون میده. اگه قیمت ارز دیجیتال بیت کوین بیشتر از قیمت آلت کوین های محبوب بازار باشه و یا اینکه کمتر از اون ها کاهش پیدا کنه، این نشون دهنده تمایل بازار به سمت بیت کوین هست و خبری از آلت سیزن نمیشه.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شاخص آلت سیزن در پایین ترین سطوح خود!
سوال امنیتی :4+47 = ?