آلت کوین هایی مانند سولانا و اتریوم در شرف انفجار قیمتی هستند

1402/11/29
آلت کوین هایی مانند سولانا و اتریوم در شرف انفجار قیمتی هستند

آلت کوین هایی مانند سولانا و اتریوم آماده انفجار قیمتی هستند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت رمز ارزهای مورد نظر خودتان را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش ارزها را پیدا کنید تا بتوانید معاملات پرسودی انجام دهید.
توجه داشته باشید که تغییر شاخص فنی باعث پیش بینی افزایش قریب الوقوع آلت کوین شده است، به طوری که یکی از تحلیلگران X پیش بینی کرده است که سودهایی به اندازه آنچه در سال های 2017 و 2021 ارسال شده بود، افزایش یابد. این نشانگر فنی فقط به رنگ سبز تغییر یافته است. با توجه به X، این تحلیلگر گفت که این خوش بینی به دنبال تغییر در کانال گاوسی، یک شاخص فنی که برای ارزیابی حرکت بازار استفاده می شود، رخ می دهد.
در شبکه اجتماعی X، معامله گر اشاره می کند که کانال گاوسی بعد از هفته ها از قرمز به سبز تبدیل شده است. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید بتوانید روند کلی بازار کریپتو را تشخیص دهید و ارزهای دیجیتال مستعد رشد را پیدا کنید. مطالعه عملکرد تاریخی و تغییرات شاخص نشان می دهد که ممکن است در روزهای آینده یک تغییر صعودی برای آلت کوین های پیشرو مانند اتریوم، سولانا و حتی دوج کوین وجود داشته باشد.
با این حال، از نقطه نظر فنی زمانی که یک شکست جامع بالاتر از مقاومت فوری وجود داشته باشد، این صعود بهتر تایید می شود. اگر این اتفاق بیفتد، بازار آلت کوین می تواند یک رالی داشته باشد. بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال صعودی است ککه با افزایش تشویقی بیت کوین جرقه زده است. با ارزش ترین سکه دنیا بالای 50 هزار دلار معامله می شود که در سطوح دسامبر 2021 روند صعودی دارد. حامیان خوش بین هستند که نه تنها بیت کوین در روزهای اینده سودهای بیشتری را ثبت خواهد کرد، بلکه احتمالا برای شکست بالاترین سطح نوامبر 2021 شناور خواهد شد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد آلت کوین هایی مانند سولانا و اتریوم در شرف انفجار قیمتی هستند
سوال امنیتی :7+37 = ?