چرا صرافی کوین بیس به توسعه دهندگان بیت کوین کمک می کند؟

1402/11/28

با توجه به خبرهای منتشر شده، صرافی کوین بیس(Coinbase) به توسعه دهندگان بیت کوین کمک می کند تا بتوانند پروژه های خودشان را به خوبی جلو ببرند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ توسعه دهندگان بیت کوین چقدر کمک مالی دریافت کردند؟ کوین بیس چه هدفی دارد؟
بهتر است بدانید، رمز ارزها دارایی های جدیدی هستند که شما می توانید با خرید و فروش آنها سود زیادی به دست آورید. صرافی های متعددی در بازار کریپتو فعالیت دارند که هر کدام از این صرافی ها اهداف خاصی دارند و از توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال حمایت می کنند. اخیرا صرافی ارز دیجیتال کوین بیس از توسعه دهندگان بیت کوین حمایت کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس Coinbase برای شما ارائه کنیم و به بررسی اهدای کمک مالی 3.6 میلیون دلاری کوین بیس به توسعه دهندگان بیت کوین بپردازیم.

آشنایی با صرافی کوین بیس Coinbase

صرافی کوین بی(Coinbase) یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی و یکی از انواع صرافی های رمزارز در بازار رمز ارزها است که در آن کاربران می توانند ارزهای دیجیتال و توکن های NFT را خرید و فروش کنند. این صرافی بیش از 10 هزار ارز دیجیتال را برای معاملات تریدرهای مبتدی و حرفه ای پشتیبانی می کند. این ارزها شامل رمز ارزهای محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، سولانا و.... هستند. علاوه بر این، پلتفرم کوین بیس رابط کاربری راحتی دارد که برای افراد مبتدی ایده آل است. در این صرافی شما می توانید با روش ساده و مستقیم به خرید و فروش ارزهای دیجیتال مشغول شوید.
جالب است بدانید، در طول سال ها، صرافی کوین بیس(Coinbase) توسعه یافته و ارزهای دیجیتال زیادی را اضافی و حذف کرده است. همچنین برای ایجاد تجربه کاربری آسان تر بروزرسانی هایی انجام داده است که این بروزرسانی ها باعث توسعه و پیشرفت صرافی کوین بیس شده اند. توجه داشته باشید که صرافی کوین بیس قابلیت ها و خدمات منحصر به فردی را برای کاربران خود ارائه می دهد که از جمله از این قابلیت ها می توان به انجام معاملات فیوچرز، مبادله رمز ارزها، تراکنش های سریع و.... اشاره کرد.

اهداف 3.6 میلیون دلار کمک مالی از سمت کوین بیس به توسعه دهندگان بیت کوین

توجه داشته باشید که صرافی کوین بیس Coinbase 3.6 میلیون دلار به توسعه دهندگان بیت کوین کمک کرده است. این کمک مالی از طریق ابتکار GiveCrypto Coinbase انجام شد که صرافی در دسامبر اعلام کرد که قصد دارد آن را پایان دهد. در تاریه 16 فوریه یک پست در شبکه اجتماعی X منتشر شد که در آن برینک، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس و تیم صرافی را به دلیل کمک مالی به تلاش های تامین مالی در حال توسعه بیت کوین قدرداتی کرد. این پلتفرم گفت که این کمک مالی هیچ رشته ای ندارد و از مهندسانی که روی توسعه منبع باز برای بلاک چین BTC کار می کنند، حمایت می کند.
صرافی کوین بیس در دسامبر 2023 اعلام کرد که بعد از ناتوانی در ایجاد تغییر پایدار صرفا از طریق نقل و انقالات نقدی بدون قید شرط قصد دارد پلتفرم را متوقف کند. برینک که در سال 2020 راه اندازی شد، برنامه های کمک هزینه تحصیلی و کمک هزینه برای حمایت از توسعه دهندگان و مهندسان بیت کوین ارائه می دهد. این پلتفرم حامیان برجسته ای از جمله جک دورسی، مدیر عامل بلاک داشته است که در ژوئیه 2023 پنج میلیون دلار متعهد شد. یکی از مسائل مهم در مورد صرافی های ارز دیجیتال این است که صرافی شبکه ای چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کوین بیس Coinbase برای شما ارائه کنیم و به بررسی اهدای کمک مالی 3.6 میلیون دلاری کوین بیس به توسعه دهندگان بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی ارز دیجیتال کوین بیس اخیرا به توسعه دهندگان بیت کوین کمک کرده است. میزان این کمک های مالی 3.6 میلیون دلار تخمین زده شده است. به نظر می رسد، اکنون توسعه دهندگان بیت کوین می توانند به راحتی پروژه های خودشان را جلو ببرند.

 


نظرات کاربران در مورد چرا صرافی کوین بیس به توسعه دهندگان بیت کوین کمک می کند؟
سوال امنیتی :9+50 = ?