تحلیلگران بلند پرواز قیمت 500 هزار دلاری را برای بیت کوین پیش بینی می کنند

1402/11/09
تحلیلگران بلند پرواز قیمت 500 هزار دلاری را برای بیت کوین پیش بینی می کنند

تحلیلگران بلند پرواز بازار کریپتو ادغام بیت کوین(Bitcoin) را پیش بینی می کنند و انتظار دارند که قیمت بیت کوین در دراز مدت به 500 هزار دلار برسد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های ورود و خروج معامله را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که در روز گذشته، ارز بیتکوین با افزایش 0.7 درصدی، قیمت بازار خودش را به بالای 42 هزار دلار رساند. سرمایه گذاران در ارزهای دیجیتال پیشرو دنیا احتمالا از این افزایش قیمت اخیر تشویق می شوند، بعد از کاهش 20 درصدی قیمت که بعد از تایید بسیار مورد انتظار ETFهای بیت کوین، میشائل ون دی پوپ، تحلیلگر محبوب رمز ارز، یک پیش بینی منتشر کرده است که حرکت بیت کوین برای ماه های آینده محدود می شود. با اینکه او افزایش قیمت بزرگی را در سال های آینده پیش بینی می کند.
اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است بدانید در پستی در شبکه اجتماعی X در 27 ژانویه، ون دی پوپ پیش بینی جالبی در مورد مسیر قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشت، چون پیش بینی می کرد که دارایی دیجیتال به زودی وارد حالت ادغام می شود. به گفته این تحلیلگر کریپتو، بیت کوین احتمالا در چند ماه آینده 37 هزار دلار تا 48 هزار دلار معامله می شود.
اگر این پیش بینی درست از آب در بیاید، بیت کوین(BTC) می تواند روند صعودی فعلی خودش را حفظ کند و قبل از تجربه هر عقب نشینی بزرگ، به سمت منطقه 48 هزار دلاری حرکت کند. همچنین ون دی پوپ اظهار داشت که یکپارچگی احتمالی بیت کوین باعث ثبت سودهای قابل توجهی در بازار آلت کوین ها می شود. در پیش بینی قبلی، این مشتاق ارزهای دیجیتال اعتقاد مشابهی داشت و توضیح می داد که بیت کوین به تدریج به اوج تسلط خود در بازار نزدیک می شود و رویداد نصف شد بیت کوین تنها چند ماه دیگر است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران بلند پرواز قیمت 500 هزار دلاری را برای بیت کوین پیش بینی می کنند
سوال امنیتی :8+38 = ?