چرا کمیسیون SEC درخواست سفر CZ را رد کرد؟

1402/11/08

کمیسیون SEC درخواست سفر چانگ پنگ ژائو(CZ) را رد کرد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا CZ قصد دارد به ایالات متحده سفر کند؟ به نظر شما چرا قاضی ریچارد جونز درخواست سفر چند میلیارد دلاری چانگ پنگ ژائو را رد کرده است؟ این شخص تا چه زمانی نمی تواند از آمریکا خارج شود؟
شما برای خرید و فروش رمز ارزها باید به صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید. بایننس یکی از بزرگ ترین و مشهورترین صرافی های ارز دیجیتال برای انجام معاملات است. شما می توانید از خدمات و قابلیت های این صرافی استفاده کنید. چانگ پنگ ژائو نیز مدیر عامل سابق صرافی بایننس بود که به دلیل مرتکب شدن اشتباهاتی، مجرم شناخته شد و از سمت مدیر عاملی خود استعفا داد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مجرم شناخته شدن چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی رد شدن درخواست سفر CZ توسط کمیسیون SEC بپردازیم.

چرا چانگ پنگ ژائو به عنوان مجرم شناخته می شود؟

چانگ پنگ ژائو(CZ) مدیر عامل سابق صرافی ارز دیجیتال بایننس بود که مرتکب برخی اشتباهات شده و به عنوان مجرم شناخته می شود. این شخص صرافی بایننس را در سال 2017 راه اندازی کرد و در مدت کوتاهی آن را به یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال دنیا تبدیل کرد. او در ابتدای ماه آذر 1402 به دلیل تخلفات و جرایمی که به آنها محکوم شده بود، از سمت مدیر عاملی بایننس استعفا داد و شخص دیگری جایگزین او شد. بایننس یکی از انواع صرافی های رمز ارز محبوب است.
جالب است بدانید، چانگ پنگ ژائو به دلیل اتهامات پولشویی مجبور شد تا از سمت خود استعفا دهد و ممکن است به حبس طولانی مدت محکوم شود. سازمان SEC، چانگ پنگ ژائو را از ایالات متحده آمریکا ممنوع الخروج کرد و این شخص نمی تواند به کشور دیگری مسافرت کند. این شخص به نقض قانون اسرار بانکی اعتراف کرده است و دادستان ها و تحلیلگران می گویند که در بیشتر موارد مشابه، چنین متهامانی زندانی شده اند و ممکن این شخص نیز به زندان بیفتد. هنوز رای نهایی برای چانگ پنگ ژائو صادر نشده است و این شخص اکنون با قید ضمانت چند میلیارد دلاری در بیرون از زندان منتظر دادگاه است. هنوز معلوم نیست که چانگ پنگ ژائو دقیقا در توافق با دادگستری چه امتیازاتی را به دست آورده است، ولی تغییر موضع این وزارت خانه خبر خوبی برای بازار کریپتو نیست.

رد شدن درخواست سفر CZ توسط کمیسیون SEC

توجه داشته باشید که چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل سابق بایننس سعی کرد تا با تعهد چند میلیارد دلاری خود در Binance.US به عنوان امنیت اجازه سفر موقت به امارات متحده عربی را داشته باشد. طبق نامه ای به قاضی ریچارد جونز، ارزش سهام ژائو در بورس 4.5 میلیارد دلار بود که طبق دور مالی دو سال پیش بود. ژائو می خواست در اوایل ژانویه تا چهار هفته به امارات سفر کند تا یکی از بستگان خودش را ببیند که تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان می ماند. سوابق دادگاه نشان می دهد که قاضی ریچارد جونز این درخواست را در جلسه استماع غیرعلنی 29 دسامبر رد کرد.
نکته قابل توجه این است که کمیسیون SEC با اشاره به نیاز به زمان بیشتر برای بررسی تغییر قانون پیشنهادی، تصمیم را در مورد ETF تا مارس به عقب انداخته است. در یک تصمیم جداگانه، تنظیم کننده همچنین از نظرات عمومی در مورد پیشنهاد ETF اتر گری اسکیل دعوت کرد، بنابراین مهلت تصمیم گیری را 35 روز دیگر بعد از انتشار در ثبت فدرال به عقب انداخت. بسیاری از کارشناسان پیش بینی می کنند که کمیسیون می تواند حداکثر 240 روز برای تصمیم گیری در مورد تایید یا ید وسیله سرمایه گذاری زمان ببرد. یکی از راه های موفقیت در معاملات ار دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال شناخت نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مجرم شناخته شدن چانگ پنگ ژائو برای شما ارائه کنیم و به بررسی رد شدن درخواست سفر CZ توسط کمیسیون SEC بپردازیم. همانطور که گفته شد، چانگ پنگ ژائو(CZ) که قبلا به عنوان مدیر عامل صرافی بایننس شناخته می شد، قصد دارد به امارات سفر کند و یک درخواست سفر به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارسال کرد و این کمیسیون خیلی زود این درخواست را رد کرد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا کمیسیون SEC درخواست سفر CZ را رد کرد؟
سوال امنیتی :8+69 = ?