بایننس کانکت(Binance Connect) تعطیل شد!

1402/05/26
بایننس کانکت(Binance Connect) تعطیل شد!

بایننس کانکت تعطیل شد! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این سرویس به دست بیارین؟ آیا می دونین Binance Connect چیست؟ این سرویس چه کاری انجام میده؟ این پلتفرم چرا ناگهانی تعطیل شد؟ این سرویس در مورد تعطیلی خودش چیزی گفته؟

جالب اینجاست که بدونین بایننس کانکت یا Binance Connect که پرداخت ارزهای فیات به کریپتو رو تسهیل می کرد، فقط یه سال بعد از راه اندازی از امروز 16 آگوست غیرفعال شد و دیگه خدماتی به کاربران ارائه نمیده. این سرویس که قبلا با اسم Bifinity شناخته می شود، در حقیقت یه واسطه بین شرکت های ارز دیجیتال و سیستم مالی سنتی بود که در حال حاضر بر اساس اعلام صرافی بایننس از امروز تعطیل شد. سخنگوی صرافی بایننس در این مورد گفت:

«ما به صورت دوره ای خدمات خودمون رو بررسی می کنیم تا مطمئن بشیم که منابع ما همچنان روی اهداف اصلی که با استراتژی بلند مدت ما هماهنگ هست، متمرکز میشن. در 6 سال گذشته بایننس از یه صرافی به اکوسیسم بلاک چین دنیا با خطوط تجاری مختلف تبدیل شده. ما همواره رویکرد تجاری خودمون رو در پاسخ به نیازهای بازار و کاربران ویرایش و اصلاح می کنیم!»

توجه داشته باشین که مهم ترین و اولین هدف سرویس بایننس کانکت(Binance Connect) آسون کردن خرید و فروش محصولات و خدمات با استفاده از رمز ارزهاست. به همین دلیل این سرویس در طول یه سال گذشته از 60 رمز ارز و همچنین ویزا، مسترکارت و سایر روش های پرداخت پشتیبانی می کرد. جوزف برادر نخست وزیر قبلی بریتانیا آقای بوریس جانسون، نقش مشاور سرویس بایننس کانکت رو بر عهده داشت، ولی در دسامبر سال 2022 از سمت خودش کناره گیری کرد و دیگه به فعالیت ادامه نداد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بایننس کانکت(Binance Connect) تعطیل شد!
سوال امنیتی :9+66 = ?