استخراج بیت کوین رسیدن به انرژی تجدیدپذیر را تقویت می کند

1402/11/11
استخراج بیت کوین رسیدن به انرژی تجدیدپذیر را تقویت می کند

استخراج بیت کوین(BTC) انتقال این رمز ارز به انرژی های تجدیدپذیر را تقویت می کند. در واقع، استخراج بیت کوین معمولا به عنوان یک خطر برای محیط زیست به فروش می رسد، ولی اگر بیت کوین بتواند ابزاری برای افزایش انتقال به انرژی های تجدیدپذیر باشد، چه؟
اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، بهتر است بدانید که طبق گفته های دانشگاه کمبریج، این شبکه را به میانگین مصرف انرژی سالانه کشورهایی مانند اوکراین، مالزی و لهستان نزدیک می کند. این سطح مصرف برق در دولت ملی که بخش کوچکی از آن توسط سوخت های فسیلی تولید می شود، روایتی از مضر بودن استخراج بیت کوین برای محیط زیست ایجاد کرده است. رد پای کربن، تقاضای بالای انرژی و مصرف آب ممکن است معیارهای خوبی باشد، ولی معمولا برای نشان دادن تنها یک روی سکه استفاده می شود.
علاوه بر این، صنعت استخراج بیت کوین به سمت منابع انرژی جایگزین تغییر کرده است. در 18 ژانویه 2024، طبق پیش بینی بیت کوین ESG، مصرف انرژی پایدار استخراج بیت کوین به بالاترین حد خود یعنی 54.5 درصد رسید. استفاده از انرژی پاک توسط استخراج کنندگان بیت کوین به نفع آب و هوای جهانی است. همچنین استخراج بیت کوین(BTC) به یک نامزد ایده آل برای تقویت انتقال به انرژی های تجدیدپذیر و ارائه درآمد بالقوه امیدوارکننده برای صنعت انرژی سبز تبدیل شده است.
ماینینگ بیت کوین می تواند پروژه های تجدیدپذیر در مراحل اولیه را تامین مالی کند. تعدادی از دانشمندان دانشگاه کرنل در ایالات متحده به این نتیجه رسیدند که ایجاد عملیات استخراج بیت کوین در مکان های استراتژیک می تواند ردپای زیست محیطی ارزهای رمزپایه را با خدمت به عنوان درآمدی که می تواند به سمت سرمایه گذاری های آینده در پروژه های انرژی تجدیدپذیر هدایت کند، کاهش دهد. در مطالعه اکتبر 2023، محققان به این نتیجه رسیدند که کسب درآمد از انرژی اضافی جمع آوری شده توسط انرژی های تجدیدپذذیر می تواند صدها میلیون دلار به لطف استخراج بیت کوین درآمد کسب کند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد استخراج بیت کوین رسیدن به انرژی تجدیدپذیر را تقویت می کند
سوال امنیتی :6+82 = ?