به گفته تحلیلگران اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است

1402/11/09
به گفته تحلیلگران اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است

یکی از تحلیلگران مطرح بازار می گوید که اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است و الان باید منتظر افزایش قیمت بیت کوین(BTC) باشیم. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات را تشخیص دهید.
به نظر می رسد که جزر و مد به نفع قیمت بیت کوین تغییر کرده است، چون رهبر بازار برای دومین بار در چند روز گذشته سطح 42 هزار دلار را پس گرفته است. طبق داده های CoinGecko ارز دیجیتال برتر موفق به ثبت سود 1.1 درصدی در بازه زمانی هفتگی شده است.
در حالی که به نظر می رسد بیت کوین در حال حاضر حرکت مثبتی را به دست آورده است، خروج از ETF گری اسکیل همچنان ترس از ادامه فشار نزولی را در دل سرمایه گذاران به وجود می آورد. با این حال، یک تحلیلگر برجسته ارز دیجیتال بینش هایی را در مورد حرکت اخیر کوین پرچمدار ارائه کرده است و ادعا می کند که اصلاح قیمت بیت کوین(BTC) تمام شده است.
آیا بیت کوین می تواند به 48 هزار دلار برسد؟
توجه داشته باشید که مایکل ون د پوپ، کارشناس و تحلیلگر ارزهای دیجیتال در جدیدترین ویدیوی خود در یوتیوب اعلام کرد که معقتد است که اصلاح قیمت بیت کوین در حال حاضر به پایان رسیده است. کریپتوکارنسی برتر بعد از رسیدن به بالاترین قیمت چند ماهه در حدود 49 هزار دلار در 11 ژانویه، روزی که معاملات ETF های بیت کوین در ایالات متحده شروع شد، تقریبا 10 درصد کاهش قیمت داشت.
در حالی که باور عمومی این است که این کاهش قیمت به سرمایه گذارانی مرتبط است که سهام خود را در Grayscale Bitcoin Trust نقد می کنند، ون دو پاپ ادعا می کند که این تنها یکی از رویدادهای منفی است که وقتی بازار در حال اصلاح است، در کانون توجه قرار می گیرد. این تحلیلگر همچنین اخبار اخیر در مورد پرداخت حدود 200 هزار بیت کوین به مشتریان قبلی خودش را به عنوان یکی دیگر از رویدادهای Mt.Gox برجسته کرد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد به گفته تحلیلگران اصلاح قیمت بیت کوین به پایان رسیده است
سوال امنیتی :6+97 = ?