BTC، SOL و Mems عملکرد بهتری نسبت به بازار دارند!

1402/08/18
BTC، SOL و Mems عملکرد بهتری نسبت به بازار دارند!

با توجه به بررسی هایی که انجام شده است، بیت کوین(BTC)، Memes و سولانا(SOL) دارایی های دیجیتالی هستند که در حال حاضر عملکرد بهتری از بازار دارند. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، شما باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کنید و به شناسایی ارزهای دیجیتال مستعد رشد بپردازید. در پی سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX و رسوایی های دیگر، کریپتو و زمستانی با سردی افسانه ای رنج می برد. ولی خیلی از معامله گران و تریدرها اکنون می گویند که بدترین وضعیت به پایان رسیده است و دوره جدیدی از حرکت صعودی ارزهای دیجیتال در راه است و می توانند از این روند صعودی سود زیادی کسب کنند.
توجه داشته باشید که ارز دیجیتال سولانا(SOL) در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال اصلی، سودهای نامتناسبی را تجربه کرده است. سولانا(SOL) با ثبت افزایش 64 درصدی نسبت به ماه گذشته، از رشد 25 درصدی بیت کوین و 8.4 درصدی اتریوم پیشی گرفته است. این رالی اخیر، سود سالانه سولانا را به نزدیک به 300 درصد می رساند. با این حال، موقعیت سولانا در بازار به دلیل این واقعیت پیچیده است که بخش قابل توجهی از عرضه سولانا(SOL) در املاک ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال FTX قفل شده است.
اگرچه افزایش اخیر در سراسر طبقه دارایی احساس می شود با 156 دارایی از 189 ارز دیجیتال موجود در شاخص بازار کوین دسک(CoinDesk) در ماه گذشته مثبت شده است، برخی از انواع دارایی ها بهتر از سایر رمز ارزها عمل کرده اند. شاخص محاسباتی که شامل پروتکل هایی است که به اشتراک گذاری، ذخیره سازی و انتقال داده ها اختصاص داده شده است. این را می توان تا حدی به بازده بزرگ شبکه های اوراکل، از جمله چین لینک نسبت داد. طبق بررسی های انجام شده، بیت کوین و سولانا توانستند عملکرد خوبی نسبت به سایر رمز ارزها در بازار داشته باشند و دارندگان این رمز ارزها سود زیادی کسب کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد BTC، SOL و Mems عملکرد بهتری نسبت به بازار دارند!
سوال امنیتی :5+81 = ?