کوین بیس 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد

1402/11/29
کوین بیس 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد

با توجه به گزارش های منتشر شده، صرافی کوین بیس(Coinbase) 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید اخبار مهم مربوط به ETF را زیر نظر بگیرید تا از هرگونه نوسانات به وجود آمده سود زیادی به دست آورید.
توجه داشته باشید که Coinbase Custody در حال حاضر بیش از 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین در ایالات متحده را در اختیار دارد. این پیشرفت توسط برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال در زمان ارزیابی عملکرد شرکت در سه ماهه چهارم، سال 2023 فاش شد.
صرافی ارز دیجیتال کوین بیس(Coinbase) به عنوان بازیگر اصلی در بازار ETF بیت کوین ظاهر می شود. در یک پست X در 16 فوریه برایان آرمسترانگ نکات برجسته دستاورد کوین بیس در سه ماهه چهارم 2023 را به اشتراک گذاشت. به ویژه او خاطرنشان کرد که صرافی ارز دیجیتال آمریکا نقش مهمی در تسهیل پذیرش ارزهای دیجیتال توسط شرکت های مالی سنتی داشته است. بخش عمده ای از این پذیرش، بازار ETF بیت کوین است که 37 میلیارد دلار ارزش دارد و به عنوان دومین بازار بزرگ ETF کالا بعد از طلا رتبه بندی می شود. این مسئله آینده بیت کوین را تحت تاثیر قرار می دهد.
آرمسترانگ اشاره کرد که صرافی کوین بیس نقش مهمی در این توسعه ایفا کرده است و به عنوان متولی 90 درصد از صندوق های سرمایه گذاری در بازار ETF بیت کوین عمل می کند. از نظر زمینه، متولی یک موسسه مالی تنظیم شده است که اوراق بهادار و دارایی های مشتریان را نگه می دارد و در برابر هر گونه از دست دادن یا سرقت محافظت می کند. قابل ذکر است که کوین بیس به عنوان متولی هشت مورد از ETF 11 بیت کوین که اخیرا راه اندازی شده است، فهرست شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد کوین بیس 90 درصد از کل ETFهای بیت کوین را در اختیار دارد
سوال امنیتی :2+97 = ?