انتشار لیست جدید از ارزهایی که SEC آنها را اوراق بهادار می داند!

انتشار لیست جدید از ارزهایی که SEC آنها را اوراق بهادار می داند!

نوشته شده در : 1402/05/18

انتشار لیست جدید از ارزهایی که SEC آنها را اوراق بهادار می داند! آیا می خواهید تا از این خبر مطلع بشین؟ به نظر شما کدوم رمز ارزها به عنوان اوراق بهادار شناخته میشن؟ سازمان SEC چه بیانیه ای صادر کرده؟ منظور از دارایی های اوراق بهادار چیست؟

بهتره بدونین وبسایت CoinGecko لیست جدیدی رو با عنوان رمز ارزهایی که سازمان SEC اون ها رو اوراق بهادار می دونه منتشر کرد. این دارایی ها زمانی معرفی میشن که بازار کریپتوکارنسی ها همچنان تحت تاثیر شکایت های مختلف کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ارزهای دیجیتال و پلتفرم های معاملاتی مختلف هست. هنوز معلوم نیست که این فهرست جدید چجوری تهیه شده، ولی به نظر میرسه شامل توکن هایی هست که بر اساس ادعاهای گذشته سازمان SEC نوعی اوراق بهادار محسوب میشن.

توجه داشته باشین که معمولا 48 توکن مثل سولانا(SOLکاردانو(ADA)، بایننس کوین(BNB)، ترون(TRX) و رمز ارز متیک در این لیست قرار گرفتن. اسم این ارزهای دیجیتال قبلا در شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت متحده بر علیه صرافی بایننس و کوین بیس مطرح شده بود. ارزش بازار این فهرست جدید به بیش از 91 میلیارد دلار میرسه که هشت درصد از ارزش کل بازار رمز ارزها رو در برمی گیره.

این لیست دارای اسم 48 ارز دیجیتال مختلف هست، ولی با بررسی شکایت سازمان SEC می فهمیم که اون ها 55 رمز ارز مختلف رو به عنوان اوراق بهادار شناسایی کردن. هنوز معلوم نیست که چه آینده ای در انتظار این رمز ارزهاست. باید صبر کنیم و ببینیم که پروسه های حقوقی و شکایات سازمان SEC در آخر به کجا میرسه. انتظار میره سازمان SEC تعداد ارزهای دیجیتال زیادی رو در آینده به این فهرست اضافی کنه.

 


نظرات کاربران در مورد انتشار لیست جدید از ارزهایی که SEC آنها را اوراق بهادار می داند!
سوال امنیتی :1+52 = ?