آیا کاهش قیمت بیت کوین به خاطر فعالیت کم ماینرهاست؟

نوشته شده در : 1403/03/24
آیا کاهش قیمت بیت کوین به خاطر فعالیت کم ماینرهاست؟

جستجو

به نظر می رسد قیمت بیت کوین به خاطر فعالیت کم ماینرها کاهش یافته است. خرید ارز دیجیتال به عنوان یکی از راه های کسب درآمد در بازار رمز ارزها به شمار می رود. بیت کوین یکی از دارایی های محبوبی است که قیمت آن مدام بالا و پایین می شود و می توان با خرید و فروش آن سود زیادی به دست آورد.
نکته قابل توجه این است که بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب در حال کاهش است و از اوج های ماه می که نزدیک به 72 هزار دلار است، کاهش می یابد. با کاهش تقریبا 10 درصدی نسبت به بالاترین سطح تاریخ، ممکن است ضررهای بیشتری در راه باشد، حداقل با نگاهی به آرایش کندل استیک در نمودار روزانه.
در حال حاضر، ویلی وو تحلیلگر زنجیره ای بیت کوین فکر می کند که این افت در وحله اول به دلیل تسلیم شدن ماینرها می باشد. وو خاطرنشان می کند که این شبکه اکنون به طور فعال در حال حذف ماینرهای ضعیف است و آنها را مجبور می کند تا عملیات خود را تعطیل کنند. به دلیل پویایی بازار، هرچقدر عرضه بیشتر باشد، قیمت ها پایین تر است. بیت کوین در حال کاهش است و ماینرهای بیشتری را از بین می برد. شناخت انواع روش های خرید ارز دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است.
باید دید تا چه مدت این روند ادامه خواهد داشت، ولی تاثیر هاوینگ اکنون به طور قابل توجهی مشهود است. در ارزیابی وو، تسلیم ماینر ضروری است. علاوه بر این، انحلال اجباری بیت کوین توسط ماینرهای ضعیف تنها شبکه را انعطاف پذیرتر می کند. این به این دلیل است که کشت بازیکنان کمتر کارآمد را از شبکه حدف می کند و در نهایت منجر به یک سیستم قوی تر می شود.
در 20 آوریل، ماینر شبکه بیت کوین نصف شد که از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین پاداش می دهد. از آنجایی که ماینرها به عنوان منبع درآمد اصلی خود به پاداش وابسته هستند، درآمد آنها 50 درصد کاهش یافت. اگر آنها تصمیم به ادامه فعالیت داشته باشند، نه تنها باید با شرکت های استخراج معدن بزرگ تر که بیشتر آنها دولتی هستند رقابت کنند، بلکه باید بسیار کارآمد باشند و از تجهیزات مدرن برای نرخ هش بالاتر استفاده کنند.

لینک خبر: https://www.newsbtc.com/news/is-bitcoin-crashing-because-of-miner-capitulation-and-speculative-btc-bets/

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد آیا کاهش قیمت بیت کوین به خاطر فعالیت کم ماینرهاست؟
سوال امنیتی :8+42 = ?