مشاور عمومی سابق FTX صرافی جدیدی راه اندازی می کند!

مشاور عمومی سابق FTX صرافی جدیدی راه اندازی می کند!

نوشته شده در : 1402/08/22

طبق خبری که اخیرا به دستمان رسیده است، مشاور عمومی سابق FTX برای راه اندازی صرافی ارز دیجیتال جدید برنامه ریزی می کند! کن سان، مشاور عمومی سابق صرافی FTX که نقش مهمی به عنوان شاهد اصلی در محاکمه علیه سام بنکمن فرید ایفا کرد، در حال پیوستن به نیروهای دیگر با مدیران سابق FTX برای ایجاد یک صرافی جدید برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است.
اگر به مشهورترین حملات هکری به صرافی ها نگاه کنید، احتمالا از سقوط صرافی ارز دیجیتال FTX نیزمطلع هستید. توجه داشته باشید که این استارت آپ مستقر در دبی، معروف به Trek Labs به تازگی مجوزی را از تنظیم کننده ارز دیجیتال امارات دریافت کرده است و فصل جدیدی را برای کسانی که به دنبال مقابله با چالش هایی هستند که منجر به سقوط کارفرمای قبلی خودشان شده است، رقم می زند. علاوه بر این، Trek Labs به دنبال سرمایه گذارانی است که قصد دارند 10 درصد از سهام را با ارزش بیش از 100 میلیون دلار بفروشد.
مشاور عمومی سابق FTX یکی از شاهدان اصلی محاکمه در SBF بود. این شخص به هیئت منصفه گفت که بعد از کشف سوء مدیریت سرمایه مشتریان استعفا داد و از توجیه اقدامات میلیاردر سابق خودداری کرد. همچنین کارمندان سابق صرافی FTX علاوه بر Trek، Sun Labs همچین دارای شخصیت های کلیدی دیگری از شرکت منحل شده در نقش های رهبری است.
نکته قابل توجه این است که Ferrante به عنوان مدیر عامل هلدینگ Trek در جزایر ویرجین بریتانیا و نظارت بر یک شرکت شریک به نام Backpack که در طراحی و راه اندازی کیف پول ارزهای دیجیتال تخصص دارد، فعالیت می کند. این شخص که از نزدیک شاهد سقوط صرافی FTXبود، در Alameda Research و بعدا در صرافی FTX روی یک پروژه ارز دیجیتال کار کرده بود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد مشاور عمومی سابق FTX صرافی جدیدی راه اندازی می کند!
سوال امنیتی :1+36 = ?