بایننس چگونه دارایی های دزدیده شده را مسدود کرد؟

نوشته شده در : 1402/09/08

مسدود کردن دارایی های دزدیه شده توسط بایننس؛ بهتر است بدانید 11.8 میلیون دلار ارز دیجیتال دزدیه شده توسط صرافی بایننس مسدود شدند. آیا می خواهید تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چانگ پنگ ژائو در رابطه با رمز ارزهای دزدیده شده چه چیزی گفت؟ صرافی ارز دیجیتال بایننس چگونه مرز ارزهای دزدیده شده را کشف و ضبط کرد؟ این خبر چه تاثیری بر بازار رمز ارزها خواهد گذاشت؟
با توسعه و گسترش بازار رمز ارزها، کلاهبرداری و سرقت در بازار نیز افزایش پیدا کرده است و معامله گران و سرمایه گذاران همواره با چالش ها و مشکلاتی روبرو هستند. کلاهبرداران و افراد سودجو همواره سعی می کنند تا با استفاده از تکنیک ها و روش هایی، به حساب کاربری سایر افراد نفوذ کرده و دارایی ها و رمز ارزهای آنها را به سرقت ببرند. اخیرا 11.8 میلیون دلار رمز ارز دزدیده شده است که توسط صرافی بایننس کشف و ضبط گردید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سرقت و کلاهبرداری در بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود کردن دارایی های دزدیده شده توسط صرافی بایننس بپردازیم.

سرقت و کلاهبرداری در بازار رمز ارزها

صرافی بایننس

با توسعه و گسترش بازار ارزهای دیجیتال، کلاهبرداری و سرقت نیز در این بازار افزایش پیدا کرده است و هکرها و افراد سودجو می توانند با روش ها و تکنیک های مختلفی، دارایی های کاربران را به سرقت ببرند. برای مثال اخیرا در یک هکی که انجام شد، هکرها توانستند 11.8 میلیون دلار ارز دیجیتال را به سرقت ببرند. از آنجایی که ارزهای دیجیتال ماهیت غیرمتمرکزی دارند و تراکنش ها به صورت کاملا ناشناس انجام می شوند، فرصت های خوبی برای هکرها و کلاهبرداران به وجود می آید می توانند با ترفندهایی سرقت های بزرگی را انجام دهند.
اگر به مشهورترین حملات هکری به صرافی ها نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که هکرها قدرت بالایی دارند و می توانند با روش ها و تکنیک های حرفه ای وارد حساب کاربری کاربران در صرافی ها شوند و رمز ارزهای آنها را به سرقت ببرند. شما اگر قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال دارید، ابتدا باید امنیت دارایی ها و حساب کاربری خودتان را تامین کنید و با خیال راحت معاملات خودتان را انجام دهید. اگر امنیت کافی نداشته باشید، ممکن است مورد سوء استفاده هکرها قرار بگیرید و دارایی های خودتان را از دست دهید.

 مسدود کردن دارایی های دزدیده شده توسط صرافی بایننس

صرافی بایننس

همانطور که گفته شد، اخیرا یک هکی صورت گرفته است و در این هک 11.8 میلیون دلار ارز دیجیتال به سرق برده شده است. مدیر عامل صرافی بایننس یعنی چانگ پنگ ژائو اعلام کرد که صرافی بایننس توانست رمز ارزها یا دارایی های دزدیده شده را کشف و آنها را مسدود کند. علاوه بر این، مدیر عامل صرافی Binance گفت هکرها و کلاهبرداران توانستند تقریبا 12.5 میلیون دلار ارز دیجیتال را از قربانیان خود به دست بیاورند که تمام این مبلغ را به USDT تبدیل کرده و به کیف پول ترون منتقل کردند.
توجه داشته باشید که صرافی بایننس خیلی سریع توانست با استفاده از روش ها و تکنیک هایی این کیف پول را شناسایی و دارایی های داخل آن را ضبط و مسدود کند. بایننس با انجام این کار دسترسی رباینده به 11.8 میلیون دلار از 12.5 میلیون دلار ارز دیجیتال دزدیه شده را خنثی کرد. اتفاقی که مدیر عامل بایننس بازگو می کند، اتفاق جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال نیست، چون بعضی وقت ها هکرها برای سرقت رمز ارزها از سرمایه گذاران به چنین روش های گستاخانه ای متوسل می شوند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره سرقت و کلاهبرداری در بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی مسدود کردن دارایی های دزدیده شده توسط صرافی بایننس بپردازیم. همانطور که گفته شد، اخیرا صرافی ارز دیجیتال توانسته است که 11.8 میلیون دلار ارز دیجیتال دزدیده شده توسط هکران را شناسایی و مسدود کند. بایننس با انجام این کار دسترسی هکر به 11.8 میلیون دلار ارز دیجیتال از 12.5 میلیون دلار رمز ارز دزدیده شده را خنثی کرد. بهتر است بدانید، رمز ارزهای دزدیده شده به USDT تبدیل شدند و به کیف پول ترون انتقال یافتند.

 


نظرات کاربران در مورد بایننس چگونه دارایی های دزدیده شده را مسدود کرد؟
سوال امنیتی :1+36 = ?