جیم کرامر می گوید بیت کوین را نمی توان از بین برد

جیم کرامر می گوید بیت کوین را نمی توان از بین برد

نوشته شده در : 1402/10/13

جیم کرامر می گوید که ارز دیجیتال بیت کوین(Bitcoin) را نمی توان به راحتی از بین برد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، شما باید خبرهای مهم پیرامون این رمز ارز را مطالعه کنید. همچنین باید وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید، جیم کرامر یک شخصیت رسانه ای است که به دلیل توصیه هایش در مورد انرژی و بازار سهام در مورد پول دیوانه شبکه CNBC شناخته می شود. کرامر همچنین به یک صدای قابل توجه در دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده است که معمولا یک سوگیری نزولی در مورد بیت کوین نشان می دهد.
با این حال، اگرچه موضع او در مورد ارزهای دیجیتال پیشرو در طول زمان دچار نوسان شده است، آخرین اظهارات او نشان از اعتقادی اساسی به انعطاف پذیری بیت کوین دارد. جیم کرامر در جریان حضور اخیر در برنامه Squawk on the Street درباره رسیدن بیت کوین به بالاترین قیمت های جدید و رسیدن به بالای 45900 دلار در 2 ژانویه صحبت کرد. اگر قصد سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است پیش بینی های ارائه شده در مورد قیمت بیت کوین را مطالعه کنید.
طبق گفته این سرمایه گذار، سر و صدا در مورد تاییدیه های بالقوه ETF بیت کوین به طور قابل توجهی این افزایش را به همراه داشت. نکته قابل توجه این است که او دید که سرمایه گذاران می توانند به دنبال آن به عنوان یک فرصت فروش باشند و به سناریوی فروش احتمالی بعد از تبلیغات ETF اشاره کرد.
با این حال، کرامر با اشاره به ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) خاطرنشان کرد که این چیز شما نمی توانید آن را بکشید. او همچنین تاکید کرد که علیرغم عدم اطمینان در بازار، بیت کوین یا ETF لحظه ای آن اینجا برای ماندن است. به طور کلی، پیش بینی های جیم کرامر به یک الگوی رفتاری در میان سرمایه گذاران ارز دیجیتال تبدیل شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد جیم کرامر می گوید بیت کوین را نمی توان از بین برد
سوال امنیتی :7+67 = ?