صرافی کاتانا(Katana) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

نوشته شده در : 1402/05/30

صرافی کاتانا(Katana)؛ بهترین صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال! آیا دوست دارین تا توضیحاتی در مورد این صرافی به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی کاتانا چیست؟ صرافی غیرمتمرکز کاتانا چه ویژگی هایی داره؟ صرافی ارز دیجیتال کاتانا چه کمکی به تریدرها و معامله گران می کنه؟ چجوری میشه در صرافی کاتانا سواپ کرد؟ صرافی Katana چه رمز ارزهایی رو پشتیبانی می کنه؟ نحوه کار با این صرافی چجوریه؟

صرافی های غیرمتمرکز زیادی در بازار رمز ارزها ایجاد میشن که هر کدوم از اون ها مزیت ها و معایب خاصی دارن. Dexهای معروفی مثل یونی سواپ روی شبکه اتریوم و پنکیک سواپ روی بایننس اسمارت چین وجود دارن، ولی رقابت در شبکه های دیگه هم در حال افزایش هست و صرافی های غیرمتمرکز جدیدی روی شبکه های دیگه ایجاد میشن. یکی از این صرافی ها، پلتفرم کاتانا هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کاتانا یا Katana بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های صرافی کاتانا بپردازیم و رمز ارزهای پشتیبانی شده توسط صرافی کاتانا رو واسه شما معرفی کنیم.

صرافی کاتانا چیست؟

صرافی کاتانا چیست؟

آیا می دونین صرافی کاتانا چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی کاتانا یا Katana نوعی صرافی غیرمتمرکز و بازارساز خودکار در بازار رمز ارزهاست که روی شبکه بلاک چینی رونین ایجاد شده و شما می تونین با استفاده از این صرافی ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتون رو سواپ کرده و به همدیگه تبدیل کنین. از اونجایی که صرافی کاتانا روی شبکه رونین ساخته شده، بازی اکسی اینفینیتی واسه کاربران خیلی کارآمد هست، چون توکن های این بازی یعنی AXS و SLP در این پلتفرم قابل معاوضه هستن.

جالب اینجاست که بدونین صرافی غیرمتمرکز کاتانا(Katana) به تریدرها و معامله گران کمک می کنه تا دارایی های خودشون رو در اکوسیستم اکسی اینفینیتی مبادله کنند. همچنین صرافی کاتانا نوعی برنامه ای هست که به کاربران این امکان رو میده تا بدون نیاز به بانک سنتی یا واسطه قابل اعتماد با استفاده از اسمارت کانترکت ها، بین هر دو رمز ارز مبادله کنند. کاتانا یا Katana به شما کمک می کنه تا خیلی سریع ارزهای دیجیتال کیف پول خودتون رو در هر زمان و در هر مکان در بلاک چین رونین با هزینه کم مبادله کنین.

صرافی کاتانا چه ویژگی هایی دارد؟

صرافی کاتانا چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، صرافی کاتانا(Katana) یکی از بهترین صرافی های غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از این صرافی رمز ارزها و سایر دارایی های دیجیتال خودتون رو بدون نیاز به شخص ثالث یا واسطه ای با سریع ترین زمان ممکن مبادله کنین. این صرافی ویژگی های زیادی داره. در ادامه برخی از ویژگی های صرافی کاتانا رو بررسی می کنیم:

  • یکی از ویژگی های صرافی کاتانا، قابلیت تبادل رمز ارزهاست. مبادله به شما کمک می کنه تا ارزهای دیجیتال خودتون رو بین توکن های مختلف با کمترین کارمزد معامله کنین، چون به صورت مستقیم با استفاده از کیف پول رونین(Ronin) خودتون معامله انجام میدین.
  • یکی دیگه از ویژگی های صرافی کاتانا این هست که استخر نقدینگی وجود داره که در یه اسمارت کانترکت قفل شدن. دارایی هایی که به استخر اضافی میشن به کاربران کمک می کنند تا در زمان مبادله رمز ارزها با استفاده از ویژگی مبادله، معاملات بهتری داشته باشن.
  • مزرعه کاتانا هم یکی دیگه از ویژگی های مهم صرافی Katana هست. این به کاربران کمک می کنه تا دارایی های خودشون رو قفل کنند تا پاداش های رو به شکل کوین RON به دست بیارن.
  • یکی دیگه از ویژگی های صرافی کاتانا این هست که دارای رابط کاربری ساده ای هست که شما می تونین به راحتی از امکانات و قابلیت های این صرافی استفاده کنین.

مقاله پیشنهادی: صرافی غیرمتمرکز سرم(Serum) چیست؟

صرافی Katana از کدام رمز ارزها پشتیبانی می کند؟

صرافی Katana از کدام رمز ارزها پشتیبانی می کند؟

توجه داشته باشین که صرافی کاتانا یا Katana Exchange نوعی صرافی غیرمتمرکز روی شبکه بلاک چینی رونین(Ronin) هست که از رمز ارزها و دارایی های رمزنگاری شده زیادی پشتیبانی می کنه. شما می تونین رمز ارزهای متعدد و زیادی رو در این صرافی مبادله و سواپ کنین. کاتانا از رمز ارزهای زیر واسه مبادله پشتیبانی می کنه:

  • توکن SLP

یکی از انواع ارزهای دیجیتالی که به وسیله صرافی غیرمتمرکز کاتانا پشتیبانی میشه، توکن SLP یا اسموث لاو پوشن هست. SLP یکی از توکن های به کار برده شده در بازی اکسی اینفینیتی و بدون عرضه ثابت هست، چون از طریق بازی کردن به دست میاد و همچنین واسه پرورش اکسی ها ضروری هست.

  • توکن AXS

یکی دیگه از انواع ارزهای دیجیتالی که توسط صرافی غیرمتمرکز کاتانا پشتیبانی میشه، رمز ارز AXS هست. ارز دیجیتال AXS توکن حاکمیتی بازی اکسی اینفینیتی هست و 270 میلیون توکن AXS وجود داره که در حال گردش هست. این توکن به دارنده های خودش کمک می کنه تا در جهت گیری جامعه مشارکت داشته باشن.

  • توکن WETH

توکن WETH هم یکی دیگه از انواع رمز ارزهایی هست که صرافی کاتانا ازش پشتیبانی می کنه. ارز دیجیتال WETH معادل شبکه ERC-20 اتریوم و یکی از پرکاربردترین و رایج ترین رمز ارزهای موجود در دنیا هست که شما می تونین این توکن رو در صرافی کاتانا مبادله کنین.

  • کوین USD

یکی دیگه از ارزهای دیجیتال که توسط صرافی غیرمتمرکز کاتانا پشتیبانی میشه و شما می تونین این رمز ارز رو در این صرافی مبادله یا سواپ کنین، کوین USD هست. کوین USD یکی از استیبل کوین های موجود در بازار کریپتو هست که توسط دلار آمریکا پشتیبانی میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی کاتانا یا Katana بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های صرافی کاتانا بپردازیم و رمز ارزهای پشتیبانی شده توسط صرافی کاتانا رو واسه شما معرفی کنیم. همونطور که گفتیم، صرافی کاتانا یا Katana نوعی صرافی غیرمتمرکز و بازارساز خودکار در بازار رمز ارزهاست که روی شبکه بلاک چینی رونین ایجاد شده و شما می تونین با استفاده از این صرافی ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتون رو سواپ کرده و به همدیگه تبدیل کنین. این صرافی از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی می کنه که از جمله از این رمز ارزها میشه به توکن های AXS، SLP، کوین USD، رمز ارز WETH و... اشاره کنیم.


نظرات کاربران در مورد صرافی کاتانا(Katana) چیست و چه ویژگی هایی دارد؟
سوال امنیتی :9+63 = ?