نحوه کسب درآمد از بازی استار اطلس(Star Atlas)

1402/06/24

نحوه کسب درآمد از بازی استار اطلس(Star Atlas)؛ آیا می خواهین با این بازی متاورسی آشنا بشین؟ آیا می دونین بازی استار اطلس چیست؟ بازی استار اطلس چجوری کار می کنه؟ چجوری بازی Star Atlas رو پیش ببریم و امتیاز بگیریم؟ آینده بازی استار اطلس چجوری میشه؟ کسب درآمد از بازی استار اطلس چجوریه؟ در زمان استفاده از بازی استار اطلس چه نکاتی رو باید رعایت کنیم؟

مدتی هست که بازی های متاورسی و کریپتویی محبوبیت زیادی به دست آوردن، چون در کنار سرگرمی، امکان کسب درآمد رو هم واسه کاربران فراهم می کنند. شما می تونین با انجام این بازی ها درآمد زیادی به دست بیارین. البته باید توجه داشته باشین که بازی کریپتویی مورد نظر شما به سرمایه اولیه نیاز داره یا نه. یکی از بهترین بازی های متاورسی، بازی استار اطلس هست که می تونین ازش استفاده کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از صرافی ارز دیجیتال اینانس، توضیحاتی در مورد بازی استار اطلس یا Star Atlas بهتون ارائه بدیم، به بررسی نحوه کسب درآمد از بازی استار اطلس بپردازیم و عملکرد بازی استار اطلس رو مورد بررسی قرار بدیم.

بازی استار اطلس چیست؟

بازی استار اطلس چیست؟

شاید واستون جالب باشه که بدونین بازی استار اطلس یا Star Atlas نوعی بازی متاورسی به سبک MMO با تم فضایی هست. MMO یا Multiplayer Online Game به بازی هایی گفته میشه که بازیکن های مختلفی به صورت آنلاین به تشکیل تیم و رقابت با همدیگه می پردازن. این بازی استراتژیک که در آینده ای دور در سال های 2620 اتفاق می افته، بازیکن ها با نقش آفرینی به جای کاراکترهای مختلف به کاوش در فضا می پردازن، به وسیله سفینه های فضایی به جاهای مختلف فضا پرواز می کنند و بر سر استخراج منابع طبیعی و سایر دارایی با همدیگه رقابت می کنند.

بازی استار اطلس(Star Atlas) و توکن های این بازی در بستر شبکه بلاک چینی سولانا قرار دارن که به دلیل توان پردازشی تقریبا مناسب و هزینه تراکنش های پایین، زیرساخت های فنی این بازی رو تامین می کنه. همکاری بازی استار اطلس با صرافی غیرمتمرکز سرم قابلیت وام دهی و وام گیری، ییلد فارمینگ و کسب درآمد از استخرهای تامین نقدینگی رو راحت می کنه. مدیر عامل بازی استار اطلس، شخصی به اسم مایکل واگنر هست که یه کارآفرین سریالی و با تجربه رسمی در سرمایه گذاری های بزرگ بیت کوین هست.

مقاله پیشنهادی: آموزش کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

عملکرد بازی Star Atlas چگونه است؟

عملکرد بازی Star Atlas چگونه است؟

توجه داشته باشین که دنیای بازی استار اطلس(Star Atlas) گسترده هست و بازیکن ها باید در زمان جمع آوری منابع و رقابت واسه جلو افتادن از رقیب ها در متاورس، سفرهای چالش برانگیزی با خطرات زیادی رو شروع کنند. بازیکن ها می تونن شهرهای مختلف و اقتصادهای خرد رو در بازی ایجاد کنند و یا حتی با یکدیگه همکاری کرده و سازمان های مستقل غیرمتمرکز رو واسه مدیریت مناطق خاص به وجود بیارن. اون ها می تونن از آیتم های مجازی که در زمان بازی جمع آوری می کنند، کسب درآمد کنند.

برخلاف بیشتر پروتکل های غیرمتمرکز بازی که فروش دوباره و مالکیت کامل آیتم های داخل بازی رو محدود می کنند، بازی استار اطلس به صورت کلی با تمرکززدایی مشکلی نداره. گیمرها مالکیت کامل دارایی هایی که در بازی جمع آوری می کنند رو دارن و این امکان رو دارن تا آیتم های NFT داخل بازی رو در بازارهای ثانویه NFT بفروشن. بازی استار اطلس از 5 فاز ایجاد شده که باید با این فازها آشنایی داشته باشین.

مقاله پیشنهادی: چگونه یک بازی متاورسی مناسب برای کسب درامد انتخاب کنیم؟

معرفی توکن های بازی استار اطلس

معرفی توکن های بازی استار اطلس

همونطور که گفتیم، استار اطلس(Star Atlas) نوعی بازی متاورسی هست که شما می تونین با استفاده از این بازی کسب درآمد کنین. این بازی دارای توکن های مختلفی هست که هر کدوم کاربرد خاصی دارن. رمز ارزهای موجود در بازی استار اطلس، شامل ATLAS و POLIS هست و به کمک اقتصاد متاورسی و دیفای مدیریت میشن. در ادامه رمز ارزهای بازی استار اطلس رو بررسی می کنیم:

  • توکن ATLAS

یکی از رمز ارزهای بازی استار اطلس، توکن ATLAS هست که واسه تراکنش های همتا به همتا واسه مبادله وسیله نقلیه، خدمت کار، قطعات زمین و تجهیزات در این بازی متاورسی مورد استفاده قرار می گیره. بهتره بدونین هرگونه پرداخت هزینه در بازی استار اطلس توسط این توکن انجام میشه. گیمرها در زمان انجام بازی استار اطلس باید هزینه های عملیاتی موجود رو در نظر بگیرن. این هزینه ها شامل هزینه ترمیم آسیب ها، استخراج منابع و سایر دارایی ها و سوخت وسایل نقلیه برای حرکت در داخل این بازی هست.

  • توکن POLIS

یکی دیگه از رمز ارزهای بازی استار اطلس، توکن POLIS هست که به عنوان توکن حاکمیتی در این بازی محسوب میشه و باعث ایجاد قدرت و نفوذ کاربران استار اطلس در مقابل توسعه دهنده ها میشه. دارنده های توکن POLIS می تونن در مورد فعالیت های اجرایی در بازی، مالیات بازیکن ها و وضع قوانین جدید بازی در رای گیری ها شرکت و نظرات و انتقادهای خودشون رو بیان کنند.

نحوه کسب درآمد از بازی استار اطلس

بازی استار اطلس به عنوان یکی از روش های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال محسوب میشه. شما می تونین با پشت سر گذاشتن آموزش بازی استار اطلس(Star Atlas) به راحتی وارد دنیای کهکشانی اون شده و در کنار ماجراجویی، پاداش های بازی رو به دست بیارین و روشی واسه سرمایه گذاری آینده خودتون به وجود بیارین. توجه داشته باشین که این بازی به صورت رایگان کار می کنه و به سرمایه اولیه کمی نیاز داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی استار اطلس یا Star Atlas بهتون ارائه بدیم، به بررسی نحوه کسب درآمد از بازی استار اطلس بپردازیم و عملکرد بازی استار اطلس رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، بازی استار اطلس و توکن های این بازی در بستر شبکه بلاک چینی سولانا قرار دارن که به دلیل توان پردازشی تقریبا مناسب و هزینه تراکنش های پایین، زیرساخت های فنی این بازی رو تامین می کنه. بازی استار اطلس دارای دو رمز ارز بومی ATLAS و POLIS هست که شما باید این توکن ها رو خریداری و به بازی استار اطلس انتقال بدین.


نظرات کاربران در مورد نحوه کسب درآمد از بازی استار اطلس(Star Atlas)
سوال امنیتی :3+42 = ?