پروژه جدید Gold DAO؛ آیا طلای دیجیتالی در راه است؟

پروژه جدید Gold DAO؛ آیا طلای دیجیتالی در راه است؟

نوشته شده در : 1402/09/01

طبق خبری که اخیرا منتشر شده است، Gold DAO یک پروژه ارز دیجیتال جدید راه اندازی می کند و به نظر می رسد یک طلای دیجیتالی در راه است. بهتر است بدانید DAO.Link با Gold DAO با هدف تغییر نقدینگی و قابلیت استفاده طلا در عصر دیجیتال، زمینه جدیدی را ایجاد می کند. شما می توانید توکن های رمزنگاری شده این پروژه ها را از طریق صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید.
توجه داشته باشید که Gold DAO که توسط DAO.Link ایجاد شده است، یک پروژه پیشگامانه است که هدف آن دیجیتالی کردن و دموکراتیک کردن ارزش طلا از طریق فناوری ارز دیجیتال یا همان فناوری بلاک چین است. این ابتکار جذابیت همیشگی طلا را با روشی نوآورانه برای مردم در سرار دنیا ادغام می کند تا بتوانند به طور ایمن و منصفانه با طلای فیزیکی معامله انجام دهند و سیستم های بانکداری سنتی را دور بزنند.
برای بیشتر از 5 هزار سال، طلا با بشریت پیوند عمیقی داشته است. این فقط یک فلز نیست، بی انتها مقاوم در برابر خوردگی و برای ضنعتگران بسیار انعطاف پذیر است. کمیاب بودن آن از اعماق زمین به مطلوبیت آن اضافی می کند و از نظر تاریخی با ثروت، اعتبار و سلطنت مرتبط است. طلا نماد ارزش ماندگار و مهارت در تاریخ جمعی ما است. با این حال، وزن فیزیکی غیر عملی آن منجر به کنار گذاشتن طلا به عنوان یک ارز فیزیکی شد.
وب 3 و فناوری بلاک چین می توانند این مشکل را برطرف کنند و راه حل های موجود را بهبود ببخشند. در واقع، طلا را می توان به توکن های مبتنی بر بلاک چین تبدیل کرد و آن را بسیار قابل حمل و انتقال آسان می کند. در حالی که جذابیت و ذخیره ویژگی های ارزش طلا را با قدرت تمرکززدایی، شفافیت، قابلیت انتقال و امنیت فناوری بلاک چین ترکیب می کند. اینجا است که نقش Gold DAP اتفاق می افتد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پروژه جدید Gold DAO؛ آیا طلای دیجیتالی در راه است؟
سوال امنیتی :4+75 = ?