سهم انویدیا در عرض 5 روز 15 درصد افزایش می یابد

سهم انویدیا در عرض 5 روز 15 درصد افزایش می یابد

نوشته شده در : 1403/02/10

سهم انویدیا در عرض 5 روز 15 درصد افزایش می یابد. قیمت سهام انویدیا بعد از یک رکود کوتاه در هفته معاملاتی گذشته، شاهد افزایش 15 درصدی بود که تحلیلگران را بر آن داشت تا در مورد تغییرات قیمت توکن های رمزنگاری هوش مصنوعی گمانه زنی کنند. شما می توانید با مراجعه به یک صرافی ارز دیجیتال، نسبت به خرید و فروش دارایی های مورد نظر خودتان اقدام کنید.
یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان واحدهای پردازش گرافیکی در این هفته 15 درصد بهبود یافته است و تحلیلگران را به این حدس می رساند که آیا توکن های رمزنگاری شده هوش مصنوعی نیز از این روش پیروی خواهند کرد.  منبع تجاری The Kobeissi Letter در پستی در 27 آوریل در X اعلام کرد که این کاملا دیوانه کننده است.
با اینکه توکن های رمزنگاری هوش مصنوعی با افت قیمت در سراسر دنیا روبرو شده اند، تحلیلگران امیدوار هستند که عملکرد قوی انویدیا تاثیر مثبتی داشته باشد، همانطور که آنها ادعا می کنند در چرخه قبلی بازار چنین بود. با بررسی ارتباط هوش مصنوعی با ارزهای دیجیتال می توانید متوجه این موضوع شوید.
معامله گر ارز دیجیتال با اسم مستعار استریم در پستی در 26 آوریل در X توضیح داد که فرض اولیه او برای سرمایه گذاری در توکن های هوش مصنوعی حول عملکرد انویدیا می چرخد. گزارش درآ»د پیش بینی شده سه ماهه اول 2024 در 22 می به صورت عمومی منتشر خواهد شد. بسیاری از سرمایه گذاران TradFi احتمالا قبل از اقدام بعدی خود منتظر این داده هستند.
توجه داشته باشید، زمانی که NVIDIA بی وقفه افزایش می یافت، فومو زیادی احساس می کردند. در همین حال، CryptoGodJohn معامله گر ارز دیجیتال با اسم مستعار در 27 آوریل به 668100 دنبال کننده X خود گفت که باید چند هفته هیجان انگیز منتهی به درآمد انویدیا باشد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد سهم انویدیا در عرض 5 روز 15 درصد افزایش می یابد
سوال امنیتی :6+87 = ?