تحلیلگران نسبت به افت احتمالی بیت کوین تا 59000 دلار هشدار دادند

تحلیلگران نسبت به افت احتمالی بیت کوین تا 59000 دلار هشدار دادند

نوشته شده در : 1403/02/10

سیگنال نزولی بیت کوین؛ یکی از تحلیلگران بازار نسبت به افت احتمالی تا 59 هزار دلار هشدار داد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که علی مارتینز، تحلیلگر و معامله گر معروف ارزهای دیجیتال در میان تاثیر مثبت پیش بینی شده رویداد هاوینگ بیت کوین که اخیرا به پایان رسیده است، هشدار قابل توجهی در مورد مسیر بیت کوین صادر کرده و پیش بینی می کند که قیمت ارز دیجیتال ممکن است تا مرز 59 هزار دلار اصلاح شود. تجزیه و تحلیل علی مارتینز به پتانسیل بیت کوین برای تجربه سقوط احتمالی در مسیر نزولی در کوتاه مدت می پردازد. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
با در نظر گرفتن نمودار بیت کوین در بازه زمانی 12 ساعته، تحلیلگر خاطرنشان کرد که دو سیگنال نشان دهنده کاهش بالقوه قیمت هستند. اینها شامل یک کندل قرمز و یک تقاطع مرگ بین 50 و 100 مووینگ اوریج است. در نتیجه، مارتینز معتقد است که این توسعه می تواند باعث کاهش قیمت به 63300 دلار شود. علاوه بر این، او جامعه را تشویق کرد که برای کاهش بیشتر به حدود 61 هزار دلار و 59 هزار دلار آماده باشند.
مارتینز قبلا تاکید کرده بود که نشانگر TD Sequential در نمودار 12 ساعته یک سیگنال فروش چشمک می زند. این سیگنال در پرتو مقاومت بیت کوین در سطح متوسط از یک کانال موازی به دست آمد. با توجه به این موضوع، او بر رویکرد محتاطانه در چنین مواقعی تاکید می کند، با توجه به سابقه این نشانه، به ویژه در صورتی که دارایی دیجیتال به زیر سطح پشتیبانی 65500 دلار برسد.
به گفته این کارشناس، امتیاز روند انباشت سکه به صفر رسیده است. به طور خاص، این نشان می دهد که نهنگ ها در حال حاضر یا در حال توزیع بیت کوین هستند یا احتکار نمی کنند. به نظر می رسد پیش بینی مارتینز انجام شده است، چون بیت کوین در حال حاضر زیر سطح حمایت گفته شده معامله می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد تحلیلگران نسبت به افت احتمالی بیت کوین تا 59000 دلار هشدار دادند
سوال امنیتی :3+65 = ?