آیا ETF اتریوم فرانکلین در وبسایت DTCC فهرست می شود؟

نوشته شده در : 1403/02/10

طبق گزارش های منتشر شده، فرانکلین تمپلتون ETF اتریوم را در وبسایت DTCC فهرست می کند! ETF اتریوم یکی از مواردی است که اخیرا توجه بسیاری از سرمایه گذاران و تریدرهای بازار را به سمت خود جلب کرده و سروصدای زیادی در بازار رمز ارزها به پا کرده است.
اتریوم یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که اخیرا نوسانات زیادی را تجربه می کند و ممکن است قیمت آن به طور قابل توجهی افزایش یابد. پیش بینی می شود یکی از ETF های اتریوم در وبسایت رسمی DTCC فهرست شود و سرمایه گذاران بتوانند به صورت غیرمستقیم نسبت به خرید اتریوم اقدام کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی فهرست شدن ETF اتریوم فرانکلین در سایت DTCC بپردازیم.

آشنایی با ETF اتریوم

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که ETF اتریوم چیست؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که ETF اتریوم نوعی ابزار مالی جدید برای سرمایه گذاری در رمز ارز اتریوم است. این صندوق ها به سرمایه گذاران کمک می کنند تا بدون نیاز به خرید مستقیم اتریوم، از بالا رفتن قیمت آن سود به دست بیاورند. برخلاف خرید مستقیم اتریوم از صرافی های متمرکز یا غیرمتمرکز، این ETFها را می توان در بورس های آشنایی مانند بورس نیویورک خرید و فروش کرد و درگیر فرایندهای پیچیده نگهداری و مدیریت ولت نشد.
جالب است بدانید، ETF اتریوم را به عنوان سبدی از اوراق بهادار بدانید که قیمت اتریوم را نشان داده و مانند سهام در بورس عمل می کنند. همچنین این ETF را می توان خیلی ساده از طریق پلتفرم های آنلاین خرید و فروش کرد. به این ترتیب، سرمایه گذاران و تریدرها می توانند بدون نیاز به دانش مدیریت ولت یا طی کردن مراحل خرید و فروش از صرافی ها که شاید برای همه راحت نباشد، برای معامله اتریوم اقدام کرد. به طور کلی می توان گفت، ETF ارز اتریوم درهای سرمایه گذاری را به روی تریدرها باز می کند.

فهرست شدن ETF اتریوم فرانکلین در سایت DTCC

توجه داشته باشید که شرکت مدیریت دارایی فرانکلین تمپلتون، صندوق قابل معامله در بورس اتریوم خود را در سایت رسمی DTCC فهرست کرده است که یک پلتفرم مهم برای معاملات اوراق بهادار در ایالات متحده است. وبسایت DTCC صندوق سرمایه گذاری اتریوم را فهرست می کند که نشان دهنده در دسترس بودن آن برای ایجاد و بازخرید است. فهرست ETF فرانکلین تمپلتون اتریوم در سایت DTCC به این معنی نیست که برنامه ETF فرانکلین اتریوم در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تایید می شود.
وبسایت DTCC معمولا اوراق بهادار واجد شرایط برای معامله و تسویه در سیستم های خود را فهرست می کند، از جمله ETFهایی که فرایندهای ثبت یا انطباق خاصی را تکمیل کرده اند. با این حال، وضعیت تایید یک پرونده ETF توسط سازمان SEC بر اساس معیارها و ملاحظات نظارتی مختلف مشخص می شود. همچنین شرکت مدیریت دارایی 1.5 تریلیون دلاری فرم s-1 خود را در 12 فوریه به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده فرستاد تا برای یک ETF لحظه ای اتریوم درخواست دهد. در صورت تایید ETF به عنوان صندوق سرمایه گذاری، ETF فرانکلین تمپلتون در بورس گزینه های هیئت مدیره شیکاگو فهرست می شود. ساخت کیف پول اتریوم یکی از مهمترین مراحل برای انجام معاملات ارز دیجیتنال اتریوم است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF اتریوم برای شما ارائه کنیم و به بررسی فهرست شدن ETF اتریوم فرانکلین در سایت DTCC بپردازیم. همانطور که گفته شد، ETF اتریوم یکی از مواردی است که اخیرا سروصدای زیادی به پا کرده است. پیش بینی می شود ETF فرانکلین اتریوم در وبسایت رسمی DTCC فهرست خواهد شد. در صورت تایید صندوق ETF اتریوم، قیمت این ارز به طور قابل توجهی افزایش می یابد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا ETF اتریوم فرانکلین در وبسایت DTCC فهرست می شود؟
سوال امنیتی :6+82 = ?